Hop til indhold

Potter mysteriet 2011


Tonks
 Share

Recommended Posts

What is Pottermore?

Pottermore is a free website that builds an exciting online experience around the reading of the Harry Potter books.

 

Jeg er happiiii :banan:Havde jo fundet mig i, at det ikke ville blive en ny bog, så jeg er meget meget glad for alternativet :mrgreen:

Edit: det eneste jeg ikke er glad for er mere ventetid! Come on, oktober?! Nuuuuu.... Jeg vil i hvert fald gøre et forsøg på, at komme tidligt ind når den tid kommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Du så ikke videoen først Tonki?

 

Ja som jeg forstår det er det en udvidet læseoplevelse af de bøger der findes, + ekstra info fra J.K.

 

Et forum kan alle jo lave (og der findes masser af dem).

 

neeeej åbenbart ikke :engel:

 

Det er også det jeg forstår på hende, men det du kopierede gav mig bare indtryk af at det var en slags forum :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er skuffet :???: Så vidt jeg forstår det, så er det en side, hvor alle fans kan skrive deres egne små Harry Potter-historier? No affence, der findes sikkert mange gode kommende forfattere rundt omkring, som kan skrive nogle søde historier, men det er deres version af Harry Potter-universet, ikke Rowlings, så i mine øjne er det ikke "rigtigt".

 

Ok, Rowling vil også lægge små "ting-du-ikke-vidste" ud, det bliver da ok, men ellers er jeg nu noget skuffet - er det ikke "bare" et lidt udvidet forum? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke sådan jeg forstår det, men det kan sagtens være du har ret. (Er ret overbevist om, at der bliver plads til den slags, men jeg tror bare ikke det er omdrejningspunktet). Men vi kan jo kun vente og se- jeg ser lyst på det og synes det lyder spændende. Uanset hvad var det mere end "her er e-bøgerne" så jeg tillader mig at være lillebarns-spændt stadig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Har da sørme løst dagens "gåde"/clue, og færdiggjort min registration, yay :banan:

 

Sad så også oppe den halve nat for at holde mig til... Nu er jeg bare spændt på, hvornår jeg får min velkomstmail, men uanset så er det først efter d. 6. hvor alle gåderne har været online.

 

Happy!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har da sørme løst dagens "gåde"/clue, og færdiggjort min registration, yay :banan:

 

Sad så også oppe den halve nat for at holde mig til... Nu er jeg bare spændt på, hvornår jeg får min velkomstmail, men uanset så er det først efter d. 6. hvor alle gåderne har været online.

 

Happy!!!

 

Er det bare for at være en af den første der melder sig ind?? :vedikke:

 

Hvad tid åbnede de for registration da?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det bare for at være en af den første der melder sig ind?? :vedikke:

 

Hvad tid åbnede de for registration da?

 

Det er for at få en plads som beta-tester. De kører 7 dage med tilsvarende 7 chancer for at komme med som den første mio. derinde. De lukker "gåden"/spørgsmålet når de når dagskvoten (man skal finde ud af det rigtige, og være hurtig nok til at taste det samt sine data ind og verificere sin registration), og det er hemmeligt hvornår på dagen det nye spørgsmål kommer op. Det startede i nat, registration for alle starter oktober.

Link til indlæg
Del på andre sites

nå okay....det gider jeg alligevel ikke miste nattesøvn på :engel:

 

Det er jeg klar over, Tonki, for hvis du gjorde, var du allerede klar over hvad der foregik og hvorfor inden jeg skrev :lol:

 

Jeg er også nørd af værste skuffe. Havde vitterligt computeren stillet op på en stol ved siden af min seng, så jeg jævnligt kunne tjekke om jeg var kommet igennem presser af folk, og om der var kommet en opdatering på siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg klar over, Tonki, for hvis du gjorde, var du allerede klar over hvad der foregik og hvorfor inden jeg skrev :lol:

 

Jeg er også nørd af værste skuffe. Havde vitterligt computeren stillet op på en stol ved siden af min seng, så jeg jævnligt kunne tjekke om jeg var kommet igennem presser af folk, og om der var kommet en opdatering på siden.

 

:lol:L :lol::lol::lol:

 

 

 

 

 

:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jeg ved godt hvad der sker..:mrgreen:

 

JK Rowling har solgt ud...Der kommer en "Harry Potter-the beginning" med Gary Coleman som Harry...:klap:

 

 

 

(av av av av av):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg klar over, Tonki, for hvis du gjorde, var du allerede klar over hvad der foregik og hvorfor inden jeg skrev :lol:

 

Jeg er også nørd af værste skuffe. Havde vitterligt computeren stillet op på en stol ved siden af min seng, så jeg jævnligt kunne tjekke om jeg var kommet igennem presser af folk, og om der var kommet en opdatering på siden.

 

 

Nå, har du fået acces og hvornår kan vi få opdatering på det nye potter univers?

 

hva? hva? hva? hva?

Link til indlæg
Del på andre sites

Screenshots ved jeg nu ikke, synes det er synd at dele det så meget. Jeg ville selv være ked af at se screenshots før tid, men jeg skal gerne fortælle når jeg ved mere.

 

Lige nu er beskeden, at der kan gå "a few weeks" før vi hører noget, og at vi skal være patient. Gu er jeg ej :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Screenshots ved jeg nu ikke, synes det er synd at dele det så meget. Jeg ville selv være ked af at se screenshots før tid, men jeg skal gerne fortælle når jeg ved mere.

 

Lige nu er beskeden, at der kan gå "a few weeks" før vi hører noget, og at vi skal være patient. Gu er jeg ej :-P

 

 

Nå, men så bare tage screenshots og mail til mig :lol:

 

 

Okay nederen, jeg troede det var sådan noget "der går lige et par dage og wupti, så kommer i ind som beta testere"

 

Hvad hjælper det at kende HP nørd, når nørden ikke fp radgang med det samme :drille::drille::drille:

 

 

Skulle du egentlig svare på alle 7 spørgsmål? Eller bare1?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...