Hop til indhold

Foreslag til næste måned...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Halløj...

 

Jeg vil gerne foreslå "Billeder af hunden der har rullet sig i noget lækkert :blink:"

 

:mrgreen:

 

Kan du nå at tage billeder af sådan en hund?

 

Hvis mine har rullet sig i noget lækkert, så løber de så langt væk fra mig som muligt..... Jeg har vist været lidt for dygtig til at indlære at "rul dig i noget lækkert"=et bad :mrgreen:

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du nå at tage billeder af sådan en hund?

 

Hvis mine har rullet sig i noget lækkert, så løber de så langt væk fra mig som muligt..... Jeg har vist været lidt for dygtig til at indlære at "rul dig i noget lækkert"=et bad :mrgreen:

 

MVH

Wivian

 

Det var slet ikke noget problem med Oscar. Jeg tror han var sikker på jeg synes han var lige så lækker som han selv mente han var :mrgreen: Han stod bare og så fjoget ud... Men jeg var også flad af grin :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Hunde ved stranden

hunde der bærer på noget

hunde i sne ( dejligt her i varmen):mrgreen:

 

Det her syntes jeg er gode forslag :5up:

 

Eller:

Fjoede udtryk :mrgreen:

 

Admin: så er der til resten af året (næsten) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med "Ballademagere"?

 

Det kunne da sikkert give en masse sjove fotos af hunde der graver, spiser og finder sjove ting.

Så kunne Oscar med.. øhm.. Kloak i hovedet.. også passe godt ind tror jeg :mrgreen: det er i hvert fald sjældent man ser Oscars moar løbe så hurtigt og råbe så højt som hun gjorde i mandags :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med "Ballademagere"?

 

Det kunne da sikkert give en masse sjove fotos af hunde der graver, spiser og finder sjove ting.

Så kunne Oscar med.. øhm.. Kloak i hovedet.. også passe godt ind tror jeg :mrgreen: det er i hvert fald sjældent man ser Oscars moar løbe så hurtigt og råbe så højt som hun gjorde i mandags :lol:

 

:mrgreen: Ja det er ret sjældent... Men han så faktisk lidt sød ud med kloak i hovedet... Tosset hund :lun:

 

Synes ballademagere er en god ide :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han var da komplet bedårende :lun: men det kan jeg også nemt sige, for han skulle ikke ind i min bil efterfølgende!

 

Jeg fik ham skyllet meget godt, så der var ikke rigtig noget... Christoffer opdagede intet før Oscar lå under hans dyne og jeg henkastet sagde "Åh ja, han har forresten rullet sig i kloak i dag...." :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik ham skyllet meget godt, så der var ikke rigtig noget... Christoffer opdagede intet før Oscar lå under hans dyne og jeg henkastet sagde "Åh ja, han har forresten rullet sig i kloak i dag...." :mrgreen::mrgreen:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

Lidt ligesom den oplevelse jeg havde med den alt for døde mus et par uger tilbage!

Du er god til det der med timing, hva!? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...