Hop til indhold

R.I.P Cleo :'(


Dinah
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Hvil i fred lille prinsesse :megaked:

 

Tænk sig at det allerede er et år siden hun flyttede ud til Janni.

Tiden går stærkt....

 

Men Cleo kunne jo ikke have fået et bedre liv og en bedre afslutning end hun fik - Hele to familier der formåede at gøre det bedste for hende, uanset hvor meget det smertede dem.

 

Så kan ingen hund vist ønske sig mere :ae:

 

R.I.P Cleo

Hils de andre dejlige hunde på den anden side af regnbuebroen

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu engang tak allesammen.

Jeg må sige, at jeg er ret lettet og det tror jeg egentlig også at Janni er:genert: Jeg kan mærke en ro. Hos janni elskede hun jo Janni overalt på jorden og når hun var væk, sad hun jo også og ventede på hende - trods mange andre hunde.

Men trist, når man har været SÅ meget igennem sammen og vi var sammen 24 timer i døgnet i et par år.

 

men igen . . . . .nu er jeg faktisk rigtig lettet over, at vi alle incl Cleo har fået ro. Roen kommer også af, at hun jo ganske givet har været syg hele tiden, og derfor har været svær at arbejde med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Hvil i fred søde Cleo :lun::cry:

Håber du har det godt der hvor du er nu - hils Sitto i hundehimlen. :kys:

 

Dinah, jeg kan godt forstå det har givet en ro og det nok egentlig er en lettelse, sådan havde jeg det også selv da Sitto havde fået fred - det var en svær beslutning, og den absolut værste dag nogensinde, at skulle sige farvel til min prinsesse.. :megaked: men da det lille hjerte holdt op med at slå, og hun bare lå der i sin kurv og så så fredsfyldt ud - så var det også en følelse af lettelse som ramte mig - for nu vidste jeg at hun aldrig mere skulle være bange! Og det var jo derfor hun fik fred.. :ae: :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvil i fred søde Cleo :lun::cry:

Håber du har det godt der hvor du er nu - hils Sitto i hundehimlen. :kys:

 

Dinah, jeg kan godt forstå det har givet en ro og det nok egentlig er en lettelse, sådan havde jeg det også selv da Sitto havde fået fred - det var en svær beslutning, og den absolut værste dag nogensinde, at skulle sige farvel til min prinsesse.. :megaked: men da det lille hjerte holdt op med at slå, og hun bare lå der i sin kurv og så så fredsfyldt ud - så var det også en følelse af lettelse som ramte mig - for nu vidste jeg at hun aldrig mere skulle være bange! Og det var jo derfor hun fik fred.. :ae: :cry:

 

ja, og vi slap jo på en måde nemmere, for her var der jo egentlig ikke en beslutning, der skulle tages - hun var helt gone. Jeg så hende jo ikke og var ikke med til aflivningen, så på den måde var det hårdere for Janni:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...