Hop til indhold

Lille legekammerat i Kbh. søges


Bankov
 Share

Recommended Posts

Jeg skal passe han-hvalpen fra mit kuld et par uger længere (indtil han bliver 10 uger). Derfor tænkte jeg på, om der måske var nogen her med en hvalp i ca. samme størrelse og alder, som har lyst til at mødes til lidt hvalpeleg? Vi bor i Kbh., han er en shiba og vejer p.t. ca. 3,5 kg. :vinke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal passe han-hvalpen fra mit kuld et par uger længere (indtil han bliver 10 uger). Derfor tænkte jeg på, om der måske var nogen her med en hvalp i ca. samme størrelse og alder, som har lyst til at mødes til lidt hvalpeleg? Vi bor i Kbh., han er en shiba og vejer p.t. ca. 3,5 kg. :vinke:

 

Ej øv at det er så langt væk... Svea var ellers helt klar på lidt leg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej øv at det er så langt væk... Svea var ellers helt klar på lidt leg...

 

Sørens osse. Det ville ellers ha' været superfint.

 

Vi vil også gerne mødes med en voksen, sød og fornuftig hund, så hvis du har sådan én, og bor i nærheden af Kbh. vil vi meget gerne mødes til leg og/eller en lille gåtur :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sørens osse. Det ville ellers ha' været superfint.

 

Vi vil også gerne mødes med en voksen, sød og fornuftig hund, så hvis du har sådan én, og bor i nærheden af Kbh. vil vi meget gerne mødes til leg og/eller en lille gåtur :-)

 

Jeg har en lille hund og bor på Frederiksberg, men Tyson plejer desværre ikke at gide at lege med de helt små hvalpe. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jessie ville gerne, men hun er altså 14 kg. tung og noget større.

 

Hun er dog flink overfor mindre hunde, men når hun begynder at lege, så kan hun jo stadig ikke helt styre sine ben.

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har lyst til at komme forbi Islands Brygge, er jeg sikker på at Laika gerne vi lege. Han er en finsk lapphund og fylder 12 uger på tirsdag, så han vejer vist omkring 6 kilo - var det noget?

 

Jeg skriver godt nok eksamensopgave indtil på torsdag, men den lille pjevs skal jo stadig ud og opleve lidt alligevel, og vi vil gerne lege hvis du har lyst :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...