Hop til indhold

Alternativ behandler - hvem?

Gæst A Dogs Tale
 Share

Recommended Posts

Gæst A Dogs Tale

Jeg har sat mig for at finde en alternativ behandler - som også er uddannet dyrlæge.

Sif har desværre fået KOL (altså rygerlunger) og får binyrebarkhormon som inhalation. Det fungerer fint - desværre giver det andre følgesygdomme, så derfor vil jeg virkelig gerne kunne finde noget, så man måske kan sætte hendes binyrebarkhormon-dosis ned.

Jeg ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre og alle mulige kan jo kalde sig alternativ behandler og prakke mig alt muligt hopla på.

Jeg har fundet frem til to: Lise Hansen (alternativdyrlaege punktum dk), der arbejder med homeøpati og Gudrun Frantsen, der bruger akupunktur, kinesisk urtemedicin mm.

Vil gerne høre om erfaringer med disse, samt om andre alternative dyrlæger, der kan anbefales?

:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Hvis du søger på Gudrun Frantsen herinde, er jeg sikker på at du vil få en masse tråde op, hvor du kan læse om hende. Der er en del herinde fra der har anvendt hende, inklusiv mig selv, og jeg har været rigtig glad for det, og oplevet store forandringer med min hund. Kan anbefale dig at ringe til hende og få en snak med hende om dit problem.

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej:hjerte:Så fik jeg lært noget nyt.....Jeg anede ikke at hunde kunne få rygerlunger.....Er det ejerens skyld så eller:damn:

Ved godt at man kan få kol uden at ryge, for det har jeg selv fået...

Undskyld mine side spørgsmål:hjerte:

Hvordan kan det være ejerens skyld? Mener du ved passiv rygning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A Dogs Tale

For en god ordens skyld: Både hund og ejer er ikke-rygere;-)

Men hvad hun har været udsat for mht. røg i sit tidligere liv i Grækenland, ved jeg desværre ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites