Gæst A Dogs Tale Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Jeg har sat mig for at finde en alternativ behandler - som også er uddannet dyrlæge. Sif har desværre fået KOL (altså rygerlunger) og får binyrebarkhormon som inhalation. Det fungerer fint - desværre giver det andre følgesygdomme, så derfor vil jeg virkelig gerne kunne finde noget, så man måske kan sætte hendes binyrebarkhormon-dosis ned. Jeg ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre og alle mulige kan jo kalde sig alternativ behandler og prakke mig alt muligt hopla på. Jeg har fundet frem til to: Lise Hansen (alternativdyrlaege punktum dk), der arbejder med homeøpati og Gudrun Frantsen, der bruger akupunktur, kinesisk urtemedicin mm. Vil gerne høre om erfaringer med disse, samt om andre alternative dyrlæger, der kan anbefales? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Hej, Hvis du søger på Gudrun Frantsen herinde, er jeg sikker på at du vil få en masse tråde op, hvor du kan læse om hende. Der er en del herinde fra der har anvendt hende, inklusiv mig selv, og jeg har været rigtig glad for det, og oplevet store forandringer med min hund. Kan anbefale dig at ringe til hende og få en snak med hende om dit problem. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Jeg har selv haft en rigtig god oplevelse med Lise Hansen, til en allergihund. Med noget så stort og alvorligt som bivirkninger af binyrebarkhormon pga KOL, er jeg dog ikke sikker på om jeg ville sætte min lid til homøopati, men nok gå efter noget lidt mere håndgribeligt, som det Gudrun kan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Jeg kender kun Gudrun Frantsen og kan stærkt anbefale dig at kontakte hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
jukl Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Ej:hjerte:Så fik jeg lært noget nyt.....Jeg anede ikke at hunde kunne få rygerlunger.....Er det ejerens skyld så eller:damn: Ved godt at man kan få kol uden at ryge, for det har jeg selv fået... Undskyld mine side spørgsmål:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Ej:hjerte:Så fik jeg lært noget nyt.....Jeg anede ikke at hunde kunne få rygerlunger.....Er det ejerens skyld så eller:damn:Ved godt at man kan få kol uden at ryge, for det har jeg selv fået... Undskyld mine side spørgsmål:hjerte: Hvordan kan det være ejerens skyld? Mener du ved passiv rygning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst A Dogs Tale Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 For en god ordens skyld: Både hund og ejer er ikke-rygere;-) Men hvad hun har været udsat for mht. røg i sit tidligere liv i Grækenland, ved jeg desværre ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 For en god ordens skyld: Både hund og ejer er ikke-rygere;-) Men hvad hun har været udsat for mht. røg i sit tidligere liv i Grækenland, ved jeg desværre ikke. en masse bil-os måske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts