Hop til indhold

Støvsugeren


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne lige hører jeres mening om følgende;

 

Vi har en støvsuger, og vi har gjort lige præcis som bogen sagde, godbidder, rulle og trille osv osv.

 

Og den kan da stå fremme uden at aslan ænser den, men så snart den bliver tændt, så hopper han og danser, og dutter til den, slikker på den og hopperog danser noget mere.

Han ligger isg i vejen og spiller ligeglad.

 

Vi skal tage ham ud for at tisse inden vi støvsuger og når vi er halvt færdige, for ellers ender det gerne med et uheld på gulvet.

Uheld sker for hvalpe og de sker altid for aslan når der sker noget, så som støvsugning, gulvvask og som det står til lige nu....sætter skabe op.

 

Er Aslan bange for støvsugeren?

Eller ser han den som en legekammerat, det undre mig at han dutter til den, slikker lidt på den og lægger sig i vejen. Han ender dog med at lægge sig og være ligeglad, det er ca 5 min "legen" står på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Jeg tror ikke han er bange for støvsugeren, måske han ikke helt kan finde ud af hvad det er for en (det kan jeg heller ikke altid :engel:)

 

Måske kan du få gav af det, 2 af mine forældres 3 hunde (som jeg kan huske) har vi haft det problem med, at de var helt tossede med at blive støvsugede - så de var ofte i vejen når de smed sig ned foran den :-D Men så kan man lige fjerne løse hår fra hunden med det samme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Vil han tage godbider som du strør ud på gulvet, et ben eller andet godt, når du starter den, for så kan du bruge det som afledning. Den har jeg selv brugt på Buddy. Og så selvfølgelig slukke mens han stadig søger, så han ikke når at få kontakt til den tændte støvsuger, og så langsomt lægge længere og længere tid på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan leger...han har det uden tvivl vældig morsomt og så kører han op og tisser på gulvet. Fra dag 1 lukkede jeg Simba udenfor for ellers var det komplet umuligt at komme til at støvsuge. Det er bare ikke let med en hvalp dansende foran. Nu hvor han er lige ved 8 mdr er han ligeglad med støvsugeren, men når far fejer udenfor...så bliver Simba nogle gange lukket ind i huset...det er takken for at ville hjælpe til i hus og have :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men så kan man lige fjerne løse hår fra hunden med det samme :mrgreen:

 

Nøøøøøøøøøørj, det ville jo være en skøn ting :-D

 

Vil han tage godbider som du strør ud på gulvet, et ben eller andet godt, når du starter den

 

Jeg har ikke prøvet med godbidder, men tørfodder og ben virker ikke....prøver lige noget lidt mere lækkert næste gang :mrgreen:

 

Det holdt heldigvis op da han var omkring 1 år :-)

 

Jamen så håber jeg på det bedste :5up:

 

det er takken for at ville hjælpe til i hus og have :mrgreen:

 

Det er heller ikke nemt, når man nu så gerne vil.

Vi har en håndskubber, og den har Aslan hilst på mange gange, og det er rigeligt fint hver gang. Liiige indtil sidste gang jeg tog den frem, hver gang jeg slog græs ned ad, gik aslan og duttede mig på numsen :roll: da jeg så mærkede en tand, blev vi enige om at han bare gik ved siden af :blink:

Og igår, da aslan og jeg samlede skabe....der kom han jo med skrue trækkeren når jeg manglede den :mrgreen: (nogen gangen ville jeg ønske alle de små episoder som ville have gjort ham klog...ikke var tilfælde), men så når kæresten skal save, og aslan gerne vil hjælpe....så bliver han snydt og lukket inde i et rum sammen med mig....og i dag, der ville han gerne hjælpe mig med at klippe hæk, men det måtte han heller ikke :cry: det er meget trist at være hvalp nogen gange :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Nøøøøøøøøøørj, det ville jo være en skøn ting :-D

 

Du skal bare passe lidt på hvis det er en hanhund du har :mrgreen: Ikke at mine forældres hund blev sur/bange eller noget da jeg lige fik lidt for meget med i støvsugeren den ene gang :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare passe lidt på hvis det er en hanhund du har :mrgreen: Ikke at mine forældres hund blev sur/bange eller noget da jeg lige fik lidt for meget med i støvsugeren den ene gang :engel:

 

Ååååååååååååååh, ja så skal vi lige passe på, specielt som det har været det sidste stykke tid, med at den lille pisol kom fram i tide og utide :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...