Hop til indhold

træne nyt navn?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Nå ja det er jo hvad der sker, så længe du ved hvad det er der skal til, så er det også lige meget, hvad man kalder det :blink:

 

Kom også i tanke om at Speedy ikke hed Speedy da vi fik hende, og Mega hed heller ikke Mega. Kan så ikke huske hvordan vi gjorde den gang, men de lærte hurtigt det nye navn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lært hvis der skal læres nye signaler skal det nye siges først og det gamle lige bagefter. Fx. da jeg gik på klikker uddannelsen skulle vi prøve, at lave signaler om for at se hvor hurtigt det faktisk går..

 

Dæk skulle erstattes af hankat ;-) Der blev sagt hankat-dæk og forstærkning. Hunden dækkede istarten først når den hørte dæk, men der gik ikke lang tid før den lagde sig ved hankat. Ret vildt at se. Vi prøvede det med forskellige signaler. Det skal lige siges det var en veltrænet border vi så gøre det med hankat, men vi prøvede alle, og de reagerede.

 

Så Ludo- Krølle- godbid ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved sleeeeet ikke hvad du tænker på:oops:

 

Nå Ok, det var egentligt meningen det ikke lige skulle være officielt, men jeg har altså kigget på Krølle i dag, og han tiltaler mig meget. Nu skal jeg sove på det, og så skal Jan og Groa med der ud sammen med vores hundetræner.

Vi har et andet navn til ham hvis vi tager ham med hjem.

 

Gryn, alene overskriften giver et ret godt hint :blink: Jeg hoppede ind i denne tråd, alene for at se hvad det var for en hund du havde kig på/fået :lol:

 

Jeg er spændt på at høre hvad udfaldt bliver ;-) :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...