Hop til indhold

Harry Potter & Dødsregalierne DEL 2 *SPOILER*


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den var goooo'!!

 

Det er lidt trist at man ikke kan glæde sig til en ny Harry Potter :( Må igang med alle bøgerne igen :):)

 

 

 

Det er VILDT trist :megaked:

 

Håber sådan der er en anden der skrivere t eller andet langt værk, om ikke andet så på en 4 bøger ligersom twillight :lun: (som jo kommer til sept? nov?:ivrig:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Var billedet skarpt, om man så må sige?

 

Så Avatar i 3D, alle tiders oplevelse. Men Narnia i 3D var et rent helvede :???: Intet måtte bevæge sig i den..!

 

 

Den nærmer sig ikke avatar (syntes jeg) der er dybde i filmen, og teksten står "uden" på filmen (you know?), tror det var class of titans vi så i 3d og der måtte der heller ikke bevæge sig, så blev det sløret, det gjorde det dog ikke i harry potter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Var billedet skarpt, om man så må sige?

 

Så Avatar i 3D, alle tiders oplevelse. Men Narnia i 3D var et rent helvede :???: Intet måtte bevæge sig i den..!

 

Ja det var MEGET skarpt med brillerne på, men hvis man tog dem af var det slørret.. Så selvom man ser top dum ud med 3D briller på var det sgu det værd :o) Især dementorene var super fede :5up: Og så selvfølgelig alle de special effects bliver også federe i 3D :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker for jeres svar ang. 3D :5up:

 

Er bare SÅ bange for at blive skuffet over det efter Narnia, at jeg ikke er sikker på, at jeg tør tage satsen :genert:

Min søster og jeg havde aftalt at se den på premierenatten, så vi var nødt til at se den i 3D. Jeg kunne faktisk ret godt tænke mig at se den igen, denne gang uden 3D. Kunne være ret sjovt at sammenligne... Hvis jeg havde råd :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min søster og jeg havde aftalt at se den på premierenatten, så vi var nødt til at se den i 3D. Jeg kunne faktisk ret godt tænke mig at se den igen, denne gang uden 3D. Kunne være ret sjovt at sammenligne... Hvis jeg havde råd :lol::lol:

 

Tell me about it :rolleyes: Same same here!

 

Havde pengene nu ikke været et problem, var jeg fluks taget ind for at se den i 3D først... Men har ikke råd til at gøre det om, hvis den udgave skuffer :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

weeeeee i fandt hudnesitter?

 

Jep, han skal lige være alene hjemme 1½ time og så kommer min bror og er sammen med ham resten af tiden. Det går nemlig SÅ godt med alene hjemme trænningen! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Den er faktisk bedre end den, de brugte i filmen :hmm:

Her i huset var vi lidt skuffede :vedikke:

 

Det har du faktisk ret i :hmm: Synes bare også at i borgen der skrev baby voldemort, uden at huske det 100% :vedikke: I filmen sagde den bare mærkelige lyde

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg også set den.... :banan: Og jeg syntes den var rigtig god, bogen er selvfølgelig bedre, men jeg har endnu ikke oplevet det omvendt.

 

Men der er mange der siger slutningen er anderledes, ja der er da tilføjet en smule men jeg kan ikke se hvor den er anderledes? :hmm:

 

Det eneste jeg kan kommentere er jeg syntes de har gjort for lidt ud af de tab der bliver lidt. Jeg syntes filmen gør det lidt for meget som "nå ja og så døde de, videre..."

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...