Hop til indhold

Harry Potter & Dødsregalierne DEL 2 *SPOILER*


Aslan
 Share

Recommended Posts

Af en eller anden grund kunne jeg overhovedet ikke huske noget fra bogen, så jeg sad og blev helt oprigtig overrasket/chokeret over alt.. :lol:

 

Kan heller ikke huske hvilken følelse jeg havde da jeg læste bogen, men ved filmen synes jeg godt nok der kom noget Nazi-krig over det.. :skraek:

Men jeg overlevede :genert: og synes det var en god slutning på filmene.. :5up:

 

Vi havde lige set 1'eren dagen før, og jeg synes der var mange gode paralleller mellem dem - og hvor var det sjovt at se hvor meget de egentligt er vokset igennem årene.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så fik jeg også set den.... :banan: Og jeg syntes den var rigtig god, bogen er selvfølgelig bedre, men jeg har endnu ikke oplevet det omvendt.

 

Men der er mange der siger slutningen er anderledes, ja der er da tilføjet en smule men jeg kan ikke se hvor den er anderledes? :hmm:

 

Det eneste jeg kan kommentere er jeg syntes de har gjort for lidt ud af de tab der bliver lidt. Jeg syntes filmen gør det lidt for meget som "nå ja og så døde de, videre..."

 

Markering: Sådan synes jeg også, at det er i bogen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie

Nu blev jeg i tvivl mht den der voldemort ting og hvad den er i bogen... Så jeg fand da bogen frem, det er beskrevet som en baby i bogen, godt nok en noget medtaget baby, og den skriger ikke, men siger ynkelige lyde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu blev jeg i tvivl mht den der voldemort ting og hvad den er i bogen... Så jeg fand da bogen frem, det er beskrevet som en baby i bogen, godt nok en noget medtaget baby, og den skriger ikke, men siger ynkelige lyde :-D

 

 

 

:5up::5up::5up:

 

 

Tak for opklaringen :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
:5up::5up::5up:

 

 

Tak for opklaringen :kys:

 

Selv tak da :-D Jeg kan blive idiot over sådan noget så jeg ender altid med at undersøge tingene så jeg kan få fred i mit lille hoved :blink:

Og man er jo ikke HP nørd for ingen nytte :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fuuuck, jeg får sat forventningerne i top af den her tråd - håber ikke, at jeg bliver skuffet :genert:

 

Jeg vil sige jeg blev ikke skuffet, men min kæreste gjorde, så ja pas på med hvad du forventer! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Temper

Har også set den....og den er FANTASTISK :klap:. Men okay, det synes jeg alle Potter filmene er :lol:. Så den i 3D, og det kunne altså godt undværes. Der var mod forventning, meget få gode 3D effekter. Men filmen var stadig så god!!! Så jer der ikke har set den, glæd jer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...