Hop til indhold

Hvalp hentes, hvornår på dagen

Gæst spitZ
 Share

Recommended Posts

Gæst spitZ

Min hvalp fylder 8 uger på torsdag og jeg har ferie fra og med fredag.

Havde egentlig tænkt mig at hente den tidligt fredag, men måske er det bedre torsdag eftermiddag/aften? Tænker hvis den alligevel bliver vildt træt efter køreturen og af at være i lejligheden den første dag, passer det måske bedre at hente den om eftermiddagen? Så kan den måske sove bedre om natten?

Eller er det helt lige meget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville hente formiddag, så jeg ikke spildte en hel dag på at sidde og vente....tror det er fuldstændigt ligegyldigt for hvalpen, hvornår den bliver hentet

Ja det kunne jeg også godt forestille mig, hvis den om dagen sover 20 minutter, er vågen 20 minutter osv, så har den nok ikke nogen særlig døgnrytme...

Altså jeg vil helst hente den torsdag eftermiddag, har tidligt fri så kan være hjemme med den ved 15-16-tiden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er hip som hap for at være ærlig... :vedikke: Karla hentede vi om formiddagen - var hjemme omkring kl 12. Johna hentede vi om aftenen, var hjemme omkring kl. 21...

Der har ikke været noget pjevsen ved nogen af dem og heller ingen problemer med at sove om natten....

Uuh, jamen så tror jeg vi gør det sådan!

Mandag - tirsdag - onsdag - HVALP :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77

Jeg hentede Sif en onsdag kl 18. Det var rigtig fint, for så kunne den komme hjem og lurer sit nye hjem an og bagefter putte sig. Dagen efter var jeg den første hun så og så var de nye rutiner igang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites