Gæst spitZ Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Min hvalp fylder 8 uger på torsdag og jeg har ferie fra og med fredag. Havde egentlig tænkt mig at hente den tidligt fredag, men måske er det bedre torsdag eftermiddag/aften? Tænker hvis den alligevel bliver vildt træt efter køreturen og af at være i lejligheden den første dag, passer det måske bedre at hente den om eftermiddagen? Så kan den måske sove bedre om natten? Eller er det helt lige meget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg ville hente formiddag.. Så den har tid til lige at se det nye hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg ville hente formiddag, så jeg ikke spildte en hel dag på at sidde og vente....tror det er fuldstændigt ligegyldigt for hvalpen, hvornår den bliver hentet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg ville hente formiddag, så jeg ikke spildte en hel dag på at sidde og vente....tror det er fuldstændigt ligegyldigt for hvalpen, hvornår den bliver hentet Ja det kunne jeg også godt forestille mig, hvis den om dagen sover 20 minutter, er vågen 20 minutter osv, så har den nok ikke nogen særlig døgnrytme... Altså jeg vil helst hente den torsdag eftermiddag, har tidligt fri så kan være hjemme med den ved 15-16-tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg ville hente torsdag eftermiddag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg ville hente torsdag eftermiddag. Har du en begrundelse, eller er du bare lige så utolmodig som mig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg tror det er hip som hap for at være ærlig... Karla hentede vi om formiddagen - var hjemme omkring kl 12. Johna hentede vi om aftenen, var hjemme omkring kl. 21... Der har ikke været noget pjevsen ved nogen af dem og heller ingen problemer med at sove om natten.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg tror det er hip som hap for at være ærlig... Karla hentede vi om formiddagen - var hjemme omkring kl 12. Johna hentede vi om aftenen, var hjemme omkring kl. 21... Der har ikke været noget pjevsen ved nogen af dem og heller ingen problemer med at sove om natten.... Uuh, jamen så tror jeg vi gør det sådan! Mandag - tirsdag - onsdag - HVALP :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lene77 Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg hentede Sif en onsdag kl 18. Det var rigtig fint, for så kunne den komme hjem og lurer sit nye hjem an og bagefter putte sig. Dagen efter var jeg den første hun så og så var de nye rutiner igang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts