Hop til indhold

Opdrætter


Gæst Alfred11
 Share

Recommended Posts

Gæst Alfred11

Hej

 

Jeg skriver på min søster og hendes kærestes vegne. De kan ikke finde nogle opdrættere af Broholmeren er der nogen der kender nogle gode opdrættere? De bor i Nordjylland, så hvis der er en eller flere heroppe omkring ville det være skønt, ellers er de selvfølgelig også vilige til at køre efter det :banan:

 

På forhånd tak for hjælpen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

De skal kigge på www.broholmeren.dk, melde sig ind i broholmerselskabet og kontakte hvalpeanviseren for at komme på venteliste til en hvalp:-D

 

Det er meget svært at købe en Broholmer udenom Broholmerselskabet, da alt avl foregår under opsyn af - og med tilladelse fra selskabet.

 

Vi har nu ventet i godt 2 måneder, og tæven kan nu nedkomme hvert øjeblik det skal være - og hvis vi er heldige kommer der en hanhund til os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Har også set og overvejet den annonce, og var meget fristet, men valgte alligevel at gå gennem broholmerselskabet.

 

De gør et stort arbejde for at holde racen sund, og et eller andet sted synes jeg, at man skal støtte op om det.

 

Men igen, jeg var meget fristet, manden sagde nej, og nu venter vi:-D , selvom en del af mig godt synes, at vejen gennem selskabet er lang og snørklet...

 

Er nok ikke helt enig med mig selv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også set og overvejet den annonce, og var meget fristet, men valgte alligevel at gå gennem broholmerselskabet.

 

De gør et stort arbejde for at holde racen sund, og et eller andet sted synes jeg, at man skal støtte op om det.

 

Men igen, jeg var meget fristet, manden sagde nej, og nu venter vi:-D , selvom en del af mig godt synes, at vejen gennem selskabet er lang og snørklet...

 

Er nok ikke helt enig med mig selv!

 

Jamen sælger lover ellers, at hvalpene slipper for HD/AD-problemer, fordi moderen er 1/8 Grand Danois. :slem:

Hvis det ikke skulle kunne overbevise din mand, så ved jeg ikke... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...