Lenschow Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 og have en aktiv hund.... jeg er syg og Hugo går på væggene. Jeg kan ikke en gang holde til at lave aktivering med ham indenfor... Og jeg slæber mig ud med ham på korte ture. Så er det altså ikke så man føler sig som verdens bedste ejer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 :ae: God bedring! Øv, ja det er ikke sjovt... Har du ikke et eller andet lækkert ben eller lignende han kan få og hygge sig med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 og have en aktiv hund.... jeg er syg og Hugo går på væggene. Jeg kan ikke en gang holde til at lave aktivering med ham indenfor... Og jeg slæber mig ud med ham på korte ture. Så er det altså ikke så man føler sig som verdens bedste ejer! :ae: Håber du snart bliver frisk. Men se det fra den lyse side du får droslet ned på stimuleringen som du havde mistænkt for at give problemer. Men der er jo ikke noget at sige til at han går på væggene uden sit daglige "fix".. Ingen hunde er døde af en kold tyrker på det felt - nok nærmere ejerne der bliver drevet til vanvid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 God bedring, den kender vi vist alle - også os der ikke bor alene ( ihvertfald kun halvdelen af tiden), men som alene ansvar for hunden... Jeg trøster mig med, at det er god træning for dem Karla er ihvertfald efetrhånden super dygtig til bare at sove flere dage væk hvis jeg er syg eller lign... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 årh din stakkel :-( god bedring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 som mange-årig coladrikker og alene-hundefar, kan jeg kun foreslå at du putter en håndfuld godbidder i en flaske og skruer låget på... Hvis han ikke har prøvet det før er det måske bedst uden låg... Bruger det ikke så meget til aktivering når jeg er hjemme, men mere når en af basserne skal være alene...men det virker... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Det vil jeg gøre - tak Ja nu sover han faktisk... De tilpasser sig hurtigt. Men når jeg rejser mig står hans ører lige ret op og han smiler sit samojede smil ligesom "Skal vi ud nu?" :-( Men det er jo som det er.. Jeg vil prøve colatingen:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Det vil jeg gøre - tak Ja nu sover han faktisk... De tilpasser sig hurtigt. Men når jeg rejser mig står hans ører lige ret op og han smiler sit samojede smil ligesom "Skal vi ud nu?" :-( Men det er jo som det er.. Jeg vil prøve colatingen:-) Hvis det kan trøste så holder vi altså også flad-helt-ud-og slap-af dage.. Hvor der ikke sker en dyt... Det har givet meget mere ro herhjemme at han ikke kan regne med at alt foregår på klokkeslet hver dag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Hvor er jeg glad for mine dovne hunde, selv Bastarden lagde sig bare og fladede ud, da jeg lagde mig i 3 uger i april. God bedring til dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 God bedring! Jeg håber at herhjemme bliver vi aldrig mere syg samtidig, for hold da op vi får en hund der går på vægge også så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Ja jeg er slem til at gå ud med ham på samme tid! Det kan jeg se - øjenåbner:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Hej, Rigtig god bedring til dig. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 og have en aktiv hund.... jeg er syg og Hugo går på væggene. Jeg kan ikke en gang holde til at lave aktivering med ham indenfor... Og jeg slæber mig ud med ham på korte ture. Så er det altså ikke så man føler sig som verdens bedste ejer! Du er såmænd en helt god hundeejer :blink: Hunde har godt af engang imellem at prøve at der sker absolut intet en dag eller tre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Jeg er også blevet syg, så føler med dig :ae: Anton er heldigvis god til at tilpasse sig vores aktivitets niveau. Men hunde kan sagtens klare et par dage hvor der ikke sker så meget, så du behøver ikke have dårlig samvittighed Anton er desuden en rigtig dygtig sygepasser. Han har ikke forladt min side imens jeg har været syg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Nårh hvor er anton sød:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Jeg har også lige været syg, og genkender problemet... Men Iso har nu taget det ok, synes jeg. Jeg har heldigvis en stor have, som hun sagtens kan udforske i laaang tid hver dag! Men mht. det med at bo alene og ha' hund, oplever I andre problemer? Jeg har snakket lidt med nogle veninder der også bor alene med hund, og vi har faktisk ét fælles problem - når vi snakker i telefon, så bli'r vores hunde lige pludselig møgkøtere! Jeg har haft det med både Frostie og Iso. Frostie begyndte at pive og kratte mig med poterne, og hvis ikke der skete noget kunne hun også gø. Iso render omgående til terrassedøren, og begynder at kratte helt vildt på den... :damn: Venindernes hunde gøer, eller laver ballade generelt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Årh hvor jeg kender det. Jeg bor sammen med 3 hunde, 5 misser og 2 heste. De skal alle passes selvom jeg er syg. Det er sgu hårdt. Rigtig god bedring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 og have en aktiv hund.... jeg er syg og Hugo går på væggene. Jeg kan ikke en gang holde til at lave aktivering med ham indenfor... Og jeg slæber mig ud med ham på korte ture. Så er det altså ikke så man føler sig som verdens bedste ejer! Du er en god ejer!! Og som mange andre siger, så har hundene godt af at have et par hviledage... Jeg har heldigvis ikke dét problem *smiley der tørrer sved af panden* Nala ELSKER at putte under dynen og jeg tror hvis hun selv skulle vælge hvordan hver dag skal gå, så vil hun helst vi ligger i sengen og putter Katla er dog ikke så gammel endnu, men kan godt tage en slap-af-dag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Bor godt nok ikke alene, men hold da op jeg kender det med telefonen:shock: ungerne fik altid at vide, at med mindre det brændte, eller nogen var kommet alvorligt til skade, så ku det vente - men den virker sq ikke på en rottweiler:roll::stupid: men det gør godbidder på græsplænen så til gengæld:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Det er surt at være syg, men dejligt at du samtidig lærer lidt om Hugo og hvor du fremadrettet skal sætte ind. For et par uger siden forsyn ede jeg foden og gik på krykker i en uge. alle hundene sover nærmest nonstop. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juli 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Ja I kan tro det er lærerigt - han piber og render rundt ved mindste bevægelse - selv hvis han ligger ned, er han anspændt, så jeg har tydeligvis at gøre med en yderst opmærksomhedskrævende hund - noget af det indlært her, andet i gamle hjem - men nu skal det rettes op:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Ja I kan tro det er lærerigt - han piber og render rundt ved mindste bevægelse - selv hvis han ligger ned, er han anspændt, så jeg har tydeligvis at gøre med en yderst opmærksomhedskrævende hund - noget af det indlært her, andet i gamle hjem - men nu skal det rettes op:-) Hvordan går det med dig i dag? :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juli 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Tak - jeg kaster ikke op mere så det går bedre:-) Men jeg keder mig og har ondt i maven - og Fie føder ikke - det kunne hun ellers godt tage og gøre, når nu jeg er hjemme alligevel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Tak - jeg kaster ikke op mere så det går bedre:-) Men jeg keder mig og har ondt i maven - og Fie føder ikke - det kunne hun ellers godt tage og gøre, når nu jeg er hjemme alligevel... Nøj, Fie forstår da virkelig at trække spændingen ud hva'? Godt at du har det bedre, men ja der er ikke noget mere kedeligt end at være syg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juli 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2011 Ja katten fødte fredag, så den syge måtte op og tilkalde assistance kl halv seks om morgenen... Jeg er friskere i dag - men ih jeg er træt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts