Hop til indhold

Mads Jørgensen - bog


Frandsen
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, der har læst bogen "Sådan tænker din hund" af Mads Jørgensen ?

 

Jeg er ikke klar over om det er fejlbedømt, men jeg har set ham i TV, og synes han virker interessant :vedikke:

 

Men der er jo mange hunde-eksperter herinde :5up: så det kunne være godt at høre deres mening - hvis nogen kender ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen, der har læst bogen "Sådan tænker din hund" af Mads Jørgensen ?

 

Jeg er ikke klar over om det er fejlbedømt, men jeg har set ham i TV, og synes han virker interessant :vedikke:

 

Men der er jo mange hunde-eksperter herinde :5up: så det kunne være godt at høre deres mening - hvis nogen kender ham.

Jeg undrer mig over at han må kalde sig psykolog. Mig bekendt er der kun en i DK, Lone Greva. Men det er ikke muligt at se på hans hjemmeside hvor han er uddannet.

Har ikke læst bogen, men tak for inspiration; jeg springer straks på biblo:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

han må heller ikke kalde sig psykolog - mener han tabte en retssag for ganske nylig på samme grundlag, selvom han ikke har ændret det...

 

Anyways, så har jeg absolut ingen interesse i ham - bare det, jeg kan læse på hjemmesiden er rigeligt :genert:

 

Også andre problemer, eksemplevis dominans-problemer (hunden bliver "aggressiv" over for familien), kan forudsiges.

 

Sådan noget får mig til at lukke af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

han må heller ikke kalde sig psykolog - mener han tabte en retssag for ganske nylig på samme grundlag, selvom han ikke har ændret det...

 

Anyways, så har jeg absolut ingen interesse i ham - bare det, jeg kan læse på hjemmesiden er rigeligt :genert:

 

 

 

Sådan noget får mig til at lukke af :mrgreen:

OK. Jeg læser også hundebøger af forfattere jeg er totalt uenige med. På den måde ved jeg hvad mine kursister taler om og kan (forhåbentlig) sige noget fornuftigt om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

... Årh herre jemini..

 

Hvad er han da for en?

Indlæggelse af hunden, hos ham? Så ordner han sgu lige det der alene-hjemme-fis på nogle uger. For 10k, og du må selvfølgelig ikke besøge hunden imens..

 

Wauw. Han er da helt ude i hampen! Hahah - OG han kan se på et kuld hvalpe, og fortælle hvem der får alene-hjemme problemer, og hvilke der er domineeeerende og faarlige.

 

Jøsses. Knold.

Link til indlæg
Del på andre sites

... Årh herre jemini..

 

Hvad er han da for en?

Indlæggelse af hunden, hos ham? Så ordner han sgu lige det der alene-hjemme-fis på nogle uger. For 10k, og du må selvfølgelig ikke besøge hunden imens..

 

Wauw. Han er da helt ude i hampen! Hahah - OG han kan se på et kuld hvalpe, og fortælle hvem der får alene-hjemme problemer, og hvilke der er domineeeerende og faarlige.

 

Jøsses. Knold.

 

til gengæld har han medvirket i et tv program for 15 år siden :cool: det er da anbefaling nok for mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Indlæggelse af hunden, hos ham? Så ordner han sgu lige det der alene-hjemme-fis på nogle uger. For 10k, og du må selvfølgelig ikke besøge hunden imens..

 

Dét er fand'me et godt tilbud - det vil jeg gerne springe på! :roll:

 

Jeg kan ikke helt se, hvordan det kan lade sig gøre, når hunden ikke engang er i det hjem, hvor den har alene hjemme-problemer :stupid: Men jeg ville sgu' være villig til at betale prisen, hvis der var garanteret effekt :lol: Desperado...

Link til indlæg
Del på andre sites

OK. Jeg læser også hundebøger af forfattere jeg er totalt uenige med. På den måde ved jeg hvad mine kursister taler om og kan (forhåbentlig) sige noget fornuftigt om det.

 

Selvfølgelig og det skal du da også være velkommen til.

 

Men jeg vil aldrig anbefalde en sådan bog. Om jeg vil læse den? Nej, det tror jeg ikke... Er (endnu) ikke hundetræner og synes der findes så mange andre spændende bøger, hvor man ikke vil kløjes i det, rulle med øjne osv. :cool:

 

Selvom jeg sagtens kan følge det og bruger det da også selv i CM-debatter, da det er svært at diskutere, når man ikke får detaljerne ordentligt serveret :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis han stadig arbejder for Dyrenes Bekyttelse kan nogle se dette som en kæmpe anbefaling.

 

Jeg har mødt ham flere gange (han var faktisk en kort overgang med til at starte PAFF op i sin tid) samt hunde han har haft "indlagt" og jeg kan absolut ikke lide manden hverken personligt eller det han fortalte om sit arbejde.

 

Mht. uddannelse så mener jeg, at han i allefald startede på en uddannelse i England, men om han fuldførte vides ikke. Hans udgangspunkt var ½ års studie af dingoer.

 

Jeg har læst hans første bog og det gav mig en grim smag i munden :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis han stadig arbejder for Dyrenes Bekyttelse kan nogle se dette som en kæmpe anbefaling.

 

Jeg har mødt ham flere gange (han var faktisk en kort overgang med til at starte PAFF op i sin tid) samt hunde han har haft "indlagt" og jeg kan absolut ikke lide manden hverken personligt eller det han fortalte om sit arbejde.

 

Mht. uddannelse så mener jeg, at han i allefald startede på en uddannelse i England, men om han fuldførte vides ikke. Hans udgangspunkt var ½ års studie af dingoer.

 

Jeg har læst hans første bog og det gav mig en grim smag i munden :cry:

 

 

Enig i det hele. Jeg har også læst bogen - ingen anbefaling herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle svar - jeg tror jeg har taget beslutningen om at det ikke er nødvendigt for mig at læse hans bog.

 

Jeg ved intet om han stadig virker - men der var i hvert fald en udsendelse i TV i sidste uge, hvor han var med. Jeg mener det var det, der hedder "dyrenes helte" og det havde jeg da opfattelsen af, var noget nutidigt.

 

Men tak endnu engang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle svar - jeg tror jeg har taget beslutningen om at det ikke er nødvendigt for mig at læse hans bog.

 

Jeg ved intet om han stadig virker - men der var i hvert fald en udsendelse i TV i sidste uge, hvor han var med. Jeg mener det var det, der hedder "dyrenes helte" og det havde jeg da opfattelsen af, var noget nutidigt.

 

Men tak endnu engang.

 

jeg tror heller ikke hans hjemmeside har været opdateret i mange år, så han kan sagtens have været med i noget nyere

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...