Hop til indhold

Er sådan i tvivl! (Kastration eller ikke kastration)


Gæst Bettemus83
 Share

Recommended Posts

På 9/11/2017 den 09:27 , KimJ skrev:

Jeg er sikker på at du har valgt det du mener er det bedste for din hund, men med fare for at lyde grov, kunne man jo også se det fra den side, at din hund nu er nødt til at finde andre fornøjelser i livet, som så passer dig bedre, nu hvor du har frataget den muligheden for det den helst vil?

Jeg er faktisk ganske sikker på at det også passer Terkel bedre. For jeg er ganske sikker på at han ikke synes det er så sjovt igen at gå rundt og pive og ikke helt vide hvor han skal gøre af sig selv. Og det er ikke fordi der er tæver i nærheden - den eneste er Iso, og hun er som sagt steriliseret. Han er ganske enkelt bare dybt forstyrret af de hormoner, som ikke gør ham damefikseret, men bare snotforvirret...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Callemanden mister sin manddom inden Cassi går i løb igen. De to første gange gik fint og det var kun de dage hvor Hun var højløbsk at de skulle holdes adskilt når man ikke var ved dem. Sidste løbetid  fik ham helt til at tabe hovedet. Normalt har han kunne være i bur om natten, når hun var i løb, sidst sang han serenader. Han kunne overhovedet ikke finde ro og var generelt ret stresset. Jeg nægter at sende ham væk i tre uger...

folk kan kalde det hvad de vil. Der sgu nok værre ting at gøre ved ham...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...