Hop til indhold

Godnat musik


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
Hej...

 

JEg mangler musik til når jeg falder i søvn.... Det skal ikke være noget no-stresshalløj, men gode rolige sange...

 

Indtil videre har jeg kun:

 

Queen - Love of my life

 

 

Nogen forslag?:vedikke:

 

:shock::shock::shock: Oh, dear God! Du må sgu være sådan en long lost sister eller noget! Det er min totale yndlingssang, og kender bare ikke andre på min alder der kan lide den sang! God stil:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dengang jeg havde virkelig virkelig svært ved at sove (læs umuligt) uden musik, hørte jeg altid soundtracket fra Out of Africa. Det er nok sådan noget no-stress agtigt, men på dn gode måde.. Åhr sov dejligt:sove:

 

Rammstein er nok ikke roligt, men fuld knald på, så sover jeg :lol:

 

Leona Lewis, Celine Dion, ABBA er rimelig roligt, Ace of Base, Grease soundtrack..

 

Har faktisk en hel liste af slap af sange, med forskellige artister, skal jeg kopiere den herind?

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock::shock::shock: Oh, dear God! Du må sgu være sådan en long lost sister eller noget! Det er min totale yndlingssang, og kender bare ikke andre på min alder der kan lide den sang! God stil:mrgreen:

 

 

Det er den smukkeste sang, ever!!:lun:

 

 

Dengang jeg havde virkelig virkelig svært ved at sove (læs umuligt) uden musik, hørte jeg altid soundtracket fra Out of Africa. Det er nok sådan noget no-stress agtigt, men på dn gode måde.. Åhr sov dejligt:sove:

 

Rammstein er nok ikke roligt, men fuld knald på, så sover jeg :lol:

 

Leona Lewis, Celine Dion, ABBA er rimelig roligt, Ace of Base, Grease soundtrack..

 

Har faktisk en hel liste af slap af sange, med forskellige artister, skal jeg kopiere den herind?

 

JA!!God idé!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hvordan kan I høre musik, når I skal sove? :hmm:

Jeg kan overhovedet ikke lukke et øje, hvis der er støj, når jeg skal sove.

- Det skulle da lige være den faste rytme af en storsnorkende grande eller to (eller tre) :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan kan I høre musik, når I skal sove? :hmm:

Jeg kan overhovedet ikke lukke et øje, hvis der er støj, når jeg skal sove.

- Det skulle da lige være den faste rytme af en storsnorkende grande eller to (eller tre) :lun:

 

 

Uhha den mangler jeg også :lun:

Men stille musik får mig til at falde til ro og undgår at ankerne tager overhånd..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...