Aslan Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Som overskriften siger, så stoler jeg ikke heeeeeeeeeelt på Aslan og hans få narrestreger endnu! Jeg troede ikke jeg kunne male brædder til Aslans låge.... Han ville da sikkert bare prøve at rende med malingen! Inde i mørket ligger Aslan og tænker: "Nøøøøørj jeg har en imponerende dum mor der gidder lave noget i denne hede!" Her prøvede jeg bare for sjov at kaste et vådt viskestykke over ham, godt nok ville han sikkert løb med det, men så måtte vi jo se lidt senere hvordan vi så fik kølet ham ned! Men oh boy tog jeg fejl, vores lille hvalp nyder det, da jeg efter et stykke tid flyttede det, fnyste han.............. Og eftersom han fnyste tog jeg det som et "hey fister, put det lige tilbage" Så det gjorde jeg da :blink: Men man kan også blive nervøs og tænke "uuuuuuuuuuuuh jeg kunne jo give min lille skat en ordentlig forkølelse, må nok hellere tage det af, og så spørge inde på hundeforumet om Aslan bare må ligge med et vådt viskestykke lige så længe han gider, eller om han kan blive forkølet og alt det der, af det??? Så lægger man det jo bare på poterne..... Men..... det er vi to om at bestemme.... :oops::oops::oops:så kommer den flove situation:oops::oops: Vi svore "aslan skal ALDRIG have menneske mad" :engel::engel::engel: Shhhhhhhhhhhh i siger det ikke til nogen "Er du helt sikker på det her far?" "oki doki, så skal jeg ikke holde mig tilbage" Forøvrigt havde jeg ikke troet at vores hvalp ville slikke, men havde forventet et ordentlig bid Jeg troede heller ikke jeg måtte børste hans tænder....men det syntes han åbenbart er dejligt når bisserne nu klør, måske det er på tide at jeg stoler lidt mere på min lille skat :blink::blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Nåååh hvor er han dejlig Lås lige alle døre og vinduer eller kunn det ske jeg dognappede ham:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Hvor er han altså bare dejlig jeres "lille" skat. Sikke nogle gode billeder. Og ja, nu må du altså til at have lidt mere tiltro til ham, han er trods alt så klog, at han en dag lærer at skrive! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Nåååh hvor er han dejlig Lås lige alle døre og vinduer eller kunn det ske jeg dognappede ham:blink: Hmm, du kunne ikke bare rine på og spørge om du må nusse ham lidt???? Han kan godt li at få gæster (han spise ALT sin mad når gæsterne siger den er fin ) Hvor er han altså bare dejlig jeres "lille" skat. Sikke nogle gode billeder. Og ja, nu må du altså til at have lidt mere tiltro til ham, han er trods alt så klog, at han en dag lærer at skrive! :blink: Ja ja ja jeg ved det godt......han er klog, men så kan han rissikere at være udspekuleret, og snyde mig og alt muligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Hehe... Ham Aslan er da uskyldigheden selv :engel:tænk engang at du ikke kan se det Hvor er han dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Ja han er sku en skøn hvalp, ville sku være sjovt at se vores drenge tumle rundt Imponeret over han sover ved siden af den pose med foder, vi gjorde det en gang med vores og vupti, så var der sku hul i posen og tag selv bord... han ser virkelig ud til at nyde sommeren :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Hehe... Ham Aslan er da uskyldigheden selv :engel:tænk engang at du ikke kan se det Hvor er han dejlig Han sørger bare for at SE UD SOM om han er uskyldig. Han er så nem, at de næsten er for godt til at være sandt! Ja han er sku en skøn hvalp, ville sku være sjovt at se vores drenge tumle rundt Imponeret over han sover ved siden af den pose med foder, vi gjorde det en gang med vores og vupti, så var der sku hul i posen og tag selv bord... han ser virkelig ud til at nyde sommeren :blink: Når Aslan er blevet stor nok til at tumle, så syntes jeg da vi skal se om de kan sammen, indtil videre er han bange for andre hanhunde Og Aslan er ikke (om det så er godt eller dårligt er jo spørgsmålet) en sulten hund med mindre det er pølser, så tror jeg han kunne blive ved Og så lige en Add On; Han løb ud i haven med viskestykket på ryggen, så faldt det af.... 20 min senere gik han hen og stod og kiggede på det, og så kiggede på mig, og så viskestykket igen.....Så samlede jeg det op, han lagde sig ned, og så fik han det på igen (ja ja ja det er bare et tilfælde) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Når Aslan er blevet stor nok til at tumle, så syntes jeg da vi skal se om de kan sammen, indtil videre er han bange for andre hanhunde Det lyder ærgerligt han ikke kan det, de ville nok kun komme til at tumle når vi tager over fyn til svigermikanikken, men kender en på fyn der skal ahve en broholmer, det har dog lidt lange udsigter siger han. Han løb ud i haven med viskestykket på ryggen, så faldt det af.... 20 min senere gik han hen og stod og kiggede på det, og så kiggede på mig, og så viskestykket igen.....Så samlede jeg det op, han lagde sig ned, og så fik han det på igen (ja ja ja det er bare et tilfælde) Han er bare en klog jo Cujo stikker af hvis jeg prøver på det flænser viskestykket... tsk tsk Tjek tråden med hedebølge tips :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Hmm, du kunne ikke bare rine på og spørge om du må nusse ham lidt????Han kan godt li at få gæster (han spise ALT sin mad når gæsterne siger den er fin ) Nååå jo det havde jeg jo ikke lige tænkt på:stupid::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Nååå jo det havde jeg jo ikke lige tænkt på:stupid::lol: Så kan du komme og nusse ham når han er stor nok til at tumle med lexus :blink: (vi skal bare lige have ham over sit penis komplex ) (tror alle hunde gerne vil lege med dejlige lexus ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Så kan du komme og nusse ham når han er stor nok til at tumle med lexus :blink: (vi skal bare lige have ham over sit penis komplex ) Har han funden udaf at han har en underlig tingeste, der på undersiden af maven:lol: (tror alle hunde gerne vil lege med dejlige lexus ) Nja, nogle vil gerne men må ikke:hmm: Dem som gerne må og vil tager da en leg med ham:lol: Så er der jo dem som er lidt bange for ham, og han prøver vitteligt at vise på alle hundske måde at han bestemt kun er en lille bitte helt ufarlig hundivap og ganske fredelig:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Har han funden udaf at han har en underlig tingeste, der på undersiden af maven:lol: Neeeeeeeej det har han vidst i laaaaaaaaang tid...og den bliver rigligt rengjort. Er det egentlig normalt for hanhunde, at de rengør deres lille pistol meget? Nej det er sådan alle andre hunde med peniser...når de gøer...halen ind mellem benen og så afsted hjem, hvis han ser en hanhund.....halen mellem benene og hjem Så er det lidt svært at lærer ham at nogle hanhunde er faktisk ok, men måske de andre hunde virkelig gør "vig bort eller vi hapser dig" og så tænker Aslan "uh, jeg vil ikke hapses!" Så vi har faktisk brug for en hanhund der gerne vil lege med Aslan og som ikke vil hapse ham. Det hjælper nok når vi begynder til træning, der er forhåbentlig nogle hanhunde der er ældre end aslan og som kan lege lidt med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Neeeeeeeej det har han vidst i laaaaaaaaang tid...og den bliver rigligt rengjort.Er det egentlig normalt for hanhunde, at de rengør deres lille pistol meget? Tyson gør det også - han plejede at gøre det meget, men mindre nu hvor han er kastreret og sjældnere får rejsning. Men den skal da stadig lige slikkes lidt ind imellem. Mon ikke mange mænd ville gøre det samme, hvis de kunne nå? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Mon ikke mange mænd ville gøre det samme, hvis de kunne nå? :blink: Shit mand, det håber jeg godt nok ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Mon ikke mange mænd ville gøre det samme, hvis de kunne nå? :blink: Kæresten siger han ville hvis han kunne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Neeeeeeeej det har han vidst i laaaaaaaaang tid...og den bliver rigligt rengjort.Er det egentlig normalt for hanhunde, at de rengør deres lille pistol meget? Funky har gjort det siden han var meget lille, så jeg tror at det er en hanhundeting:roll: Så vi har faktisk brug for en hanhund der gerne vil lege med Aslan og som ikke vil hapse ham. Åh, så skulle han altså møde Onkel Funky, han er så god til alle hunde og især store hvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Så vi har faktisk brug for en hanhund der gerne vil lege med Aslan og som ikke vil hapse ham. Det hjælper nok når vi begynder til træning, der er forhåbentlig nogle hanhunde der er ældre end aslan og som kan lege lidt med ham. Nååå bette aslan. Lexus vil da gerne klovne for dig:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Åh, så skulle han altså møde Onkel Funky, han er så god til alle hunde og især store hvalpe Nååå bette aslan. Lexus vil da gerne klovne for dig:blink: Det ville jo være skønt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Nu valgte jeg at stole på Aslan, og derfor fik han frit løb nede på stranden i sommerhuset, og boy hvor han morede sig med tante nanna og tant emma. Først hyggerAslan og Nanna i skyggen, de ligger ned og leger "kæmper" leg, da det er for varmt at bevæge sig....men lege VIL de. Monstro der falder en godbid af hvis vi sætter telt i døren? En hvalp uden snor på er en glad hvalp. En hvalp der følge efter tanterne alt det han vil, er en glad hvalp :blink: I kan altså ikke være bekendt at løbe så langt ud, jeg er jo en træt lille hvalp! Hmm hvis jeg nu er riiiiiiiiiigtiiiiiiiiig udspekuleret, så venter jeg på dem, og snupper bolden fra nanna....istedet for at løbe helt derud! Her er en meget træt hund, en meget træt og små våd hund (med tørre øre indvendigt, vi har nemlig lært noget nyt :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Nej, hvor han hygger sig, hvor er det skønt at se. Super billeder! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Kæresten siger han ville hvis han kunne Det sagde min ex også... jeg prøvede at lade være med at se det for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts