Hop til indhold

Til Petrine og andre klapvognsinteresserede


Dinah
 Share

Recommended Posts

Super lækker, virker robust, ikke vaklende, nettet foran er mere fast/hårdt i vævet end regnet med, men det er kun godt, nem at køre med 1 hånd. 2 karabinhager.

 

Rosita lagde sig til rette med det samme, da hun kom op iden, så den er godtaget:mrgreen: Nu kan bonnbonland og udstillinger bare komme an:banan:

 

http://www.zooplus.dk/ask?query=klapvogn&num=20

 

sat ned fra 1299 til 719 kroner

buggy_1_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den første gang jeg så en klapvogn til hunde tænkte jeg :roll: du godeste!

 

Men må faktisk indrømme at nogen gange kunne det være dejligt, selv til Dexter... (Han bliver så for stor i sidste ende)..

 

Det er virkelig en fantastisk oplevelse, og jeg overvejer det til ham, og så kan man jo altid sælge den videre når han bliver for tung til den! Det er godt nok vildt billigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

synes barnevogne til hunde ser lidt komisk ud, men også kært på samme tid :slem: Og så kan jeg sagtens se det praktiske i det, når man har flere små hunde og de skal kunne holde til lange dage :5up:

 

Kan godt forstå de små vapser allerede er glade for den :hjerte:

 

ja, og Rosita bliver meget hurtigere mættet af indtryk end Coco pga døvheden, tror jeg. Hun bruger jo så sine andre sanser markant mere end andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, og Rosita bliver meget hurtigere mættet af indtryk end Coco pga døvheden, tror jeg. Hun bruger jo så sine andre sanser markant mere end andre hunde.

 

Ah ja - hun er nok endnu mere obs på alt hvad der bevæger sig og sker omkring hende. Er dejligt hun kan putte dér så :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Zozo har en hel vognpark. Barnevogn, klapvogn og slæde. :5up:

 

Det startede sidste sommer hvor hun var blevet gammel og træt i sine ben, hun er ca 12 år ( gammel gadehund) Hun kunne ikke følge de andre på lange ture. Så købte jeg en barnevogn for 50 kr.

Det var noget hun kunne lide. :banan:

Hun sidder i den eller klapvogn hver dag, afhængig om vi går ud hjemmefra eller vi køre et sted hen. Hun går meget på turene men veksler imellem gå og sidde. Det er genialt. :cool:

 

Vi bor i et ret turistet område og der er blevet taget billeder af os og jeg får jævnligt kommentarer, men når folk hører historien synes de bare det er en super ide.

 

Nu kan Zozo igen følge os på ture.

 

Så Dinah tillykke med køretøjet. :cool:

barnevogn 012.jpg

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Zozo har en hel vognpark. Barnevogn, klapvogn og slæde. :5up:

 

Det startede sidste sommer hvor hun var blevet gammel og træt i sine ben, hun er ca 12 år ( gammel gadehund) Hun kunne ikke følge de andre på lange ture. Så købte jeg en barnevogn for 50 kr.

Det var noget hun kunne lide. :banan:

Hun sidder i den eller klapvogn hver dag, afhængig om vi går ud hjemmefra eller vi køre et sted hen. Hun går meget på turene men veksler imellem gå og sidde. Det er genialt. :cool:

 

Vi bor i et ret turistet område og der er blevet taget billeder af os og jeg får jævnligt kommentarer, men når folk hører historien synes de bare det er en super ide.

 

Nu kan Zozo igen følge os på ture.

 

Så Dinah tillykke med køretøjet. :cool:

 

tror også at man kan forklare sig ud af det, så folk forstår. Jeg tror Coco kommer til at gå og Rosita kommer op efter en rum tid. Rosita elsker at blive kørt og indenfor har hun idag klart fundet idéen i den vogn:blink:

Rosita hopper jo helt op på fx Ainas crosser, når hun møder folk med crosser. Hun har ingen hæmninger - vil helst køres:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det en super idé.:5up: :lun: Når Smilla har været halt i længere perioder er hun blevet trukket rundt på cyklen (i cykelkurv). Og jo nogle folk tænker sikkert: ''Hvorfor må 'taskehunden' ikke komme ned og gå selv?'' :rolleyes:. Men sådan er der jo så meget, man skal ikke dømme folk før man kender dem (så jeg gør mig sjældent den ulejlighed at forklare, det må folk sgu selv om :blink:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det en super idé.:5up: :lun: Når Smilla har været halt i længere perioder er hun blevet trukket rundt på cyklen (i cykelkurv). Og jo nogle folk tænker sikkert: ''Hvorfor må 'taskehunden' ikke komme ned og gå selv?'' :rolleyes:. Men sådan er der jo så meget, man skal ikke dømme folk før man kender dem (så jeg gør mig sjældent den ulejlighed at forklare, det må folk sgu selv om :blink:).

 

Det var lige netop den holdning jeg havde "Lad da hunden gå selv" :roll:

 

Men pludselig opdager man hvor meget frihed det giver for nogle hunde... F.eks. hvis man har 30 mins gang til stranden... Jamen så kan den gamle hund komme i vogn, og blive skubbet derhen, og stadig få lov at rende lidt ved vandet! Hvor hvis man havde tvunget hunden til at gå frem og tilbage, ville man jo nærmest kunne anklages for dyremishandling!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A Dogs Tale

Sikke en smart idé!

 

Jeg har investeret i en cykeltrailer. Så kører vi til skoven i stedet for at gå - og den gamle hundepige får en god skovtur, i stedet for at være træt inden vi er nået frem.

 

Men nu er jeg da næsten nødt til at have en klapvogn også...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vi er i den boldgade... :blink: Jeg har købt en babyalarm til Smilla. Hun sover i stuen om natten og når hun har dårlig mave (som hun har her til aften) er det skønt at kunne høre, når hun vil ud, så hun ikke lider.

 

Jeg anede faktisk ikke, hvordan en banyalarm fungerede, fordi jeg ikke selv har børn og sådan. Men den kan altså også med fordel bruges på hunde! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vi er i den boldgade... :blink: Jeg har købt en babyalarm til Smilla. Hun sover i stuen om natten og når hun har dårlig mave (som hun har her til aften) er det skønt at kunne høre, når hun vil ud, så hun ikke lider.

 

Jeg anede faktisk ikke, hvordan en banyalarm fungerede, fordi jeg ikke selv har børn og sådan. Men den kan altså også med fordel bruges på hunde! :blink:

 

*fniser* Ja det er faktisk sjovt som mange ting til børn/babyer kan bruges til vores hunde! Vi har et baby bade halløj til Dexter :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Zozo har en hel vognpark. Barnevogn, klapvogn og slæde. :5up:

 

Det startede sidste sommer hvor hun var blevet gammel og træt i sine ben, hun er ca 12 år ( gammel gadehund) Hun kunne ikke følge de andre på lange ture. Så købte jeg en barnevogn for 50 kr.

Det var noget hun kunne lide. :banan:

Hun sidder i den eller klapvogn hver dag, afhængig om vi går ud hjemmefra eller vi køre et sted hen. Hun går meget på turene men veksler imellem gå og sidde. Det er genialt. :cool:

 

Vi bor i et ret turistet område og der er blevet taget billeder af os og jeg får jævnligt kommentarer, men når folk hører historien synes de bare det er en super ide.

 

Nu kan Zozo igen følge os på ture.

 

Så Dinah tillykke med køretøjet. :cool:

De er :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer en til Groa.

1. Hun kan godt blive lidt opkørt hvis vi er steder med mange mennesker, i klapvogn kan hun få ro.

 

2. Hendes knæ driller nogle dage, så kan hun hvile når det bliver for meget.

 

Den eneste ulempe er folks kommentarer og blikke, bortset fra det, så vil du ikke fortryde, det er VILDT praktisk!

 

Fx når vi nu skal til Vejen, så kan jeg shoppe igennem, mens Petrine sidder trygt og sikkert, ingen tramper på hende, ingen store hunde ånder hende i nakken og som bonus, er der lige plads til lidt ekstra shopping, når jeg ikke skal slæbe det selv!

 

Den ser rigtigt fin ud Dinah, men må tilstå, jeg synes ikke der er plads til 2-3 af mine hunde (=4-6 af dine størrelsesmæssigt)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Den eneste ulempe er folks kommentarer og blikke, bortset fra det, så vil du ikke fortryde, det er VILDT praktisk!

 

Fx når vi nu skal til Vejen, så kan jeg shoppe igennem, mens Petrine sidder trygt og sikkert, ingen tramper på hende, ingen store hunde ånder hende i nakken og som bonus, er der lige plads til lidt ekstra shopping, når jeg ikke skal slæbe det selv!

 

Den ser rigtigt fin ud Dinah, men må tilstå, jeg synes ikke der er plads til 2-3 af mine hunde (=4-6 af dine størrelsesmæssigt)?

 

Groa er 31 i skulderhøjde og vejer 4,8 kg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har både klapvogn og barnevogn, overvejede lidt en autoriseret, men tror jeg holder mig til børne-udgaverne, så må jeg leve med manglende net-værk og udsyn til de små.

 

Jeg synes også godt om børnemodellerne, de har også nogle gode solide hjul. Jeg skal have nogen der er godt terrængående da jeg også bruger dem i skoven og andre områder med evt mudder osv.

 

Jeg har købt barnevognen af min mors veninde og klapvognen i den Blå Avis, den var lidt svær at finde da de fleste børnemodeller er sådan bygget, at barnet kigger på den som kører. Jeg ville have en hvor Zozo kunne kigge fremad med udsyn og det fandt jeg, så det er bare at lede.

 

Klapvognen er også nem at have med i bilen. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...