Gæst azza Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Har desværre kun et billede af Azza på computeren.. Heldigvis kun midlertidigt.. Her er hun så alle sammen : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juli 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Hun er sød skynd dig at få taget nogle flere billeder 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Ja, vi venter i spænding. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Det så en aftale Skynder mig ^^ Skal bare lige låne min søsters digicam:-D Mit virker ikk.. Azza var nemlig så fræk at gennem gnaske den:scared: Jeg glemte at flytte den fra sofabordet inden jeg tog hjemmefra:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Hun er nuttet Hun ligner en der er parat til at køre en tur og allerede har fundet det vigtigste frem (rattet) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Hun er fiiin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret August 1, 2008 Rapporter Share Besvaret August 1, 2008 Jaah rattet holdt i ca 7min:-D Der var en pivedims i midten Hun ser ganske nok køre klar ud men vi må bære hende om bord på alt der har hjul..:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts