Hop til indhold

Er helt knust


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Jeg føler mig som verdens mest elendige menneske lige nu...

 

Så hvis nogen tænker "uansvarlig" bebrejder jeg dem ikke...men jeg føler jeg må dele det her, for på søndag er jeg på herrens mark, og har brug for jeres støtte og vejledning...

 

Victoria og jeg har været til dyrlæge i dag(og bare rolig, prinsessen er sund og rask, som altid)...

 

Men 13.40 i dag måtte jeg til dyrlægen...

 

Victoria har været falsk drægtig ved hver løbetid, men aldrig mere end at hun fik lidt mælk til brysterne, og gik og stjal bamser...

 

Denne gang var det anderledes, Victorias brystvorter voksede, og hendes lille søde mave med...men jeg syntes at det virkede til at det sådan lidt "kom og gik"...derfor søgte jeg dyrlæge, for at få galastop, da den falske drægtighed jo måtte have taget til og nu var decideret generende...

 

Vi kom ind til konsultation

 

Victoria havde taget næsten 3 kg på på 14 dage - 3 uger...

 

Dyrlægen mærkede og kunne ikke mærke fostre, men omvendt ville hun ikke give galastop uden at være sikker...

 

Vi gik ned i et mørkt rum og Victoria fik barberet maven...lidt creme på maven, og scanner på den ene streng...så kunne jeg se dem...omkring 4 små hvalpe, med små hoveder og hjerter, og en lille rygrad man kunne se på scanneren...:megaked:..dyrlægen informerede om at den anden streng formentlig også ville indeholde 4-5 hvalpe

 

Så jeg stod med det tunge valg...abort nu eller aflivning efter fødsel...begyndte næsten at græde mens jeg stod der, og hun sagde "rolig, jeg ved godt det ikke er med vilje"...så Victoria har fået en sprøjte, og skal have en til i morgen...og så skal jeg tage imod de døde hvalpe på søndag...:megaked:

 

Føler mig som verdens mest elendige menneske...aner ikke hvordan det er gået til...de er altid adskilt når hun er højløbsk, og jeg tog endda fridage for at være hjemme hos dem denne gang...dyrlæen mente dog at have en logisk forklaring på hvordan det var gået til

 

hader den forpulede klamme lorte hundelov...:megaked:...ikke at den skal have skylden for at jeg ikke har været opmærksom nok på mine hunde, men der var jo kun én ting at gøre da hun gav mig den normalvis glædelige nyhed...

'

håber på lidt råd og støtte søndag, for jeg ved jeg er på herrens mark når først det går i gang...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Årh nej da! Sikke en forfærdelig situation! Som ejer af en intakt tæve og han, så ved jeg også hvor meget man gør for at skille dem ad når det er den tid..

Men der KAN altid ske sådan noget, og hvor er det da pisse røv uretfærdigt med den lov!

 

Hvad skal der ske nu? Har hun fået en abortsprøjte, eller bliver hun sat igang? :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Tak allesammen, Victoria sidder her og logrer, og virker glad...hun er sgu skøn...

 

Føj for en æv situation at stå i :megaked::megaked:

 

Men tror trods alt det er nemmere at få dem af vejen nu end når de er "rigtige" hvalpe og man ved de kan leve når de er kommet ud.

 

Skal du selv tage imod dem eller sammen med dyrlægen? Tænker det er lidt vildt at gøre selv eller hvad?

 

Tager imod dem herhjemme...evt. sammen med noget familie eller venner....De er ikke nok udviklede til at kunne leve, ellers skulle de jo have en sprøjte når de kommer, som jeg forstår det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen, Victoria sidder her og logrer, og virker glad...hun er sgu skøn...

 

 

 

Tager imod dem herhjemme...evt. sammen med noget familie eller venner....De er ikke nok udviklede til at kunne leve, ellers skulle de jo have en sprøjte når de kommer, som jeg forstår det...

 

Det håber jeg godt nok ikke de er, det må være svært nok at slå dem ihjel når man ved de ikke kan overleve.

 

Puh hvor jeg føler med dig, det havde jeg aldrig selv klaret, det er helt sikkert!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Årh nej da! Sikke en forfærdelig situation! Som ejer af en intakt tæve og han, så ved jeg også hvor meget man gør for at skille dem ad når det er den tid..

Men der KAN altid ske sådan noget, og hvor er det da pisse røv uretfærdigt med den lov!

 

Hvad skal der ske nu? Har hun fået en abortsprøjte, eller bliver hun sat igang? :ae:

 

hun har fået en sprøjte med alizin, og skal have en mere i morgen...

 

:ae: Føj! Du har valgt rigtigt, at lade dem blive født, havde kun gjort det værre. Føler med dig.

 

Siden du efterlyser råd, så sterilisering, det ER vejen frem, for specielt når man ikke ønsker det, så kan tæven blive gravid på magisk vis.

 

Håber hun kommer sig hurtigt over det.

 

 

Hun skal også steriliseres inden næste løbetid...for da dyrlægen sagde at hun havde taget på fløj tankerne gennem mit hoved "kræft?" "livmoderhalsbetændelse?" og hvad ved jeg...er alt for pylret til at holde de tanker ud...og hvalpenyheden var ikke meget bedre...:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan kan det være, hun ikke bliver steriliseret nu?

 

Undskyld, synes bare det er ufatteligt brutalt, at du skal opleve det her :ae:

 

Mit bud er hun nok skal være.. sådan i hormonel balance? Og fysisk ovenpå. Hendes abort er "kun" medicinsk, ellers havde det nok været smart at sterilisere i samme.. omgang.

Var det Bitten havde jeg nok også ventet til hun var.. sådan.. stabiliseret igen.

Men det er bare mit bud ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, det er mit værste mareridt du fortæller om her :megaked:

 

Jeg havde slet ikke tænkt så langt som at de ville komme ud og man skulle tage imod dem, jeg troede nok bare at kroppen absorberede dem :megaked:

 

Brian, jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, føj hvor er da bare en uendelig ubehagelig situation du er kommet i :ae:

 

Lille smukke Vic, med små hvalpe i maven, og så kan du ikke engang selv vælge om de skal blive til liv eller ej, jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan du må have det lige nu :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai hundefar :ae: :ae: :ae:

 

 

Da jeg ikke står i det, vil jeg også sige hellere nu end når de ER fødte, for med de naboer du har, ville du aldrig kunne få afsat dem, de ville jo nå at sladre først.

 

Men hvor er det synd for dig :ae: jeg ville ønske jeg kunne sige noget der gjorde alt godt, men det kan jeg desværre ikke :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Når man kun har valget mellem pest og kolera, så vil det betyde ulykke ligegyldigt hvad :cry:

Du gør jo nok det rigtige. Ved ikke om jeg kunne gøre det. Men helt sikkert bedre end at aflive nyfødte hvalpe.

 

Dyrlægen sagde faktisk næsten det samme "du har valget mellem pest eller kolera, så jeg kan godt forstå det er svært..det virker jo helt urefærdigt"

 

Hvordan kan det være, hun ikke bliver steriliseret nu?

 

Undskyld, synes bare det er ufatteligt brutalt, at du skal opleve det her :ae:

 

Jamen det bliver jo også nærmest nu...har bare forstået det sådan at sterilisering skal ske før løbetid, men efter falsk drægtighed...og jeg troede jo hun var falsk drægtig...så jeg venter lige til hun er kommet ovenpå efter det her...

 

og tak...prøver også at forstå hvordan det er gået til...synes bestemt jeg var der hele tiden...og de skiftedes endda til at bo i soveværelset...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...