Gæst MiMaH Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Hej. Jeg er en pige på 19 snart 20 der elsker hunde især slædehunde og vil meget gerne arbejde med dem får at lære mere om dem og fordi det er mit drømmejob, behøver ikke lige være med slædehunde, men bare hunde. inden jeg fik profil herinde læste jeg om en pige der ville det samme som mig hvor hun fik svar noget om hun skulle tage pædagoguddannelsen først, men det forstår jeg ikke hvis man vil have uddannelse inden for noget med hunde f.eks hunde træner hvordan bliver man det så? håber nogle kan hjælpe for vil så gerne arebjde med dem! med venlig hilsen om et positivt svar Mie . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Du kan blive hundetræner på flere forskellige måder. Du kan f.eks. gennem DKK, hvis du kan leve op til deres krav og DCH er også en mulighed. Disse to organisationer bygger på frivillig arbejdskraft, så der vil du komme til at arbejde praktisk taget gratis. Paff og Etologisk Institut f.eks. (der er mange andre også) uddanner intruktører og adfærdsbehandlere, hvis du har pengene til uddannelsen. Grunden til at en pædagoguddannelse eller en anden uddannelse med mennesker er en god ide: Du kommer IKKE til at arbejde særligt meget med hunde; du kommer derimod til at arbejde med deres mennesker. Kan du ikke kommunikere med mennesker, så vil du ikke kunne overleve. Håber det hjalp dig lidt på vej MVH Wivian Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Se også denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/traening/1392-uddannelse-til-hundetraener.html -Og velkommen til forummet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Bare for at gøre det lidt lettere, så får du lige linkene: Paff Etologisk Institut DCH Dansk Kennel Klub Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Bare for at gøre det lidt lettere, så får du lige linkene: Paff Etologisk Institut DCH Dansk Kennel Klub Jeps.. og jeg tilføjer et par stykker http://dyreinstitut.dk/ www.dogtraining.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Og jeg kan tilføje, at jeg kan se du er fra Sjælland og så kan du godt stryge PAFF af listen, da jeg er eneste uddanner herovre og har besluttet at stoppe når mit sidste hold er færdiguddannet. Herefter kan PAFF uddannelse kun tages hos Lone Greva i Jylland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Jeps.. og jeg tilføjer et par stykkerhttp://dyreinstitut.dk/ www.dogtraining.dk Uuuuh, må jeg lige fraråde Dansk Dyreinstitut.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst daytime Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Jamen Irene Må jeg spørger hvorfor du stopper? Det lyder da lidt trist, har fået stor respekt for din viden og engagement gennem dine indlæg herinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Uuuuh, må jeg lige fraråde Dansk Dyreinstitut.... Det vil jeg da gerne høre mere om! Har en kort overgang været i dialog med dem, og synes da det lød ret fornuftigt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Det vil jeg da gerne høre mere om! Har en kort overgang været i dialog med dem, og synes da det lød ret fornuftigt! Ja, det lyder vældig fornuftigt. Historien er: DDI udspringer af Etologisk Institut. Det blev startet op som træningssted med uddannede instruktører fra EI. Det skulle så være stedet hvor de kommende instruktører skulle 'gå føl'. Det gik fint til at begynde med, for EI var hele tiden 'back up' hvis der var nogen problemer sådan træningsmæssigt eller adfærdsmæssigt. Så langt så godt. Grådig blev han så, ham Erik der står for det og han mener nu han selv kan klare at uddanne instruktører. Det har han ikke nok baggrund til og han er iøvrigt ikke særlig sympatisk, syntes jeg. Der er også et par andre der er med i foretagenet, men alle de seriøse instruktører fra EI sprang fra en efter en. Han har i den grad lænet sig op af EI og nasset på dem og gør det stadig. At han har noget med Anders Hallgren at gøre, det undre mig rigtig meget og det er der også rigtig mange andre der gør. Der er flere tinge der står på hans hjemmeside som ikke er rigtige længere også billeder er ikke korrekte mere. Han er det jeg vil kaldet 'en pose varm luft', eller måske nærmere 'et frispark' Jeg vil ikke give så meget som en krone for den uddannelse, som jeg ikke mener er det papir værd som diplomet bliver skrevet på. Gav det mening Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Gav det mening Ja det gjorde det da Etologisk-institut historien kender jeg, eller i forkortet version. Men jeg kan da høre jeg skal ud og undersøge sagen nærmere, da jeg overvejer at tage uddannelsen på et tidspunkt! Generelt er det svært med de uddannelser. Selv havde jeg truffet beslutningen om at paff skulle være stedet for mig, indtil jeg snakkede med 2 forskellige personer der begge havde gået på uddannelsen, særligt den ene af disse, er en person som jeg stoler helt og holdent på. Long story short, så fortalte de mig en lang række ting der gør at jeg helt og holdent har valgt paff fra Det er ærgeligt der ikke er mere kontrol med de forskellige uddannelser, for det er jo mange penge man kaster efter dette, og jeg forventer i hvert fald et højt fagligt niveau, proffessionalisme, positiv feedback og faglig kompetence og engagement fra underviserne - hvilket åbenbart er ret svært at finde!! Det bedste råd der må være, er at tage ud og snakke med elever der har afsluttet uddannelsen. Gerne et par stykker, for de kender om nogen både plusser og minusser ved de enkelte steder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Ja det har du ret i, det er faktisk en jungel for der er jo ikke nogen overordnede retningslinjer eller det man kalder statskontrollerede eksamener. Jeg valgte EI, fordi jeg mente at der trods alt var et højt niveau sådan på det akademiske, da underviserne selv var akademikere. Da jeg tog uddannelse på EI var det Karen Ulrick der stod for det meste og hun er der ikke mere. Det betyder ikke at uddannelsen er blevet ringere, men hun var en kæmpe kapacitet. Hvis jeg skulle vælge uddannelse i dag, ville jeg nok vælge Hund og Trænings nye træneruddannelse. MEN......det er jo fordi jeg ved hvad jeg ved i dag. Jeg tror at du kan danne dig et rigtig godt intryk af tingene når vi kommer på klikkeruddannelsen. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Jamen Irene Må jeg spørger hvorfor du stopper? Det lyder da lidt trist, har fået stor respekt for din viden og engagement gennem dine indlæg herinde. Tak skal du have Engagementet er stadig lige stort, men der er efterhånden kommet så mange uddannelsessteder at jeg har svært ved at se berettigelsen i at blive ved at uddanne instruktører. De skal jo også have noget at lave, når de er færdigtuddannede Der er de seneste år blevet uddannet efterhånden hundredevis af instruktører. PAFF tegner sig vel for et par hundrede, EI for mange andre, Røpke også for rigtigt mange, Turid har haft gang i noget osv. osv. Nu starter Hund & Træning op, Canis og hundcampus (Sverige) er i gang og en del andre er også startet. Der er ca ½ milion hunde i DK samt en stor dækning af klubber og foreninger, så jeg forudser, at det bliver mere end vanskeligt at starte op som ny instruktør. Derfor har jeg valgt at sige stop. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Ja det gjorde det da Etologisk-institut historien kender jeg, eller i forkortet version. Men jeg kan da høre jeg skal ud og undersøge sagen nærmere, da jeg overvejer at tage uddannelsen på et tidspunkt! Generelt er det svært med de uddannelser. Selv havde jeg truffet beslutningen om at paff skulle være stedet for mig, indtil jeg snakkede med 2 forskellige personer der begge havde gået på uddannelsen, særligt den ene af disse, er en person som jeg stoler helt og holdent på. Long story short, så fortalte de mig en lang række ting der gør at jeg helt og holdent har valgt paff fra Det er ærgeligt der ikke er mere kontrol med de forskellige uddannelser, for det er jo mange penge man kaster efter dette, og jeg forventer i hvert fald et højt fagligt niveau, proffessionalisme, positiv feedback og faglig kompetence og engagement fra underviserne - hvilket åbenbart er ret svært at finde!! Det bedste råd der må være, er at tage ud og snakke med elever der har afsluttet uddannelsen. Gerne et par stykker, for de kender om nogen både plusser og minusser ved de enkelte steder. Kunne du uddybe hvad der er i vejen med paff uddannelsen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Kunne du uddybe hvad der er i vejen med paff uddannelsen? Nej, det vil jeg ikke her. Simpelthen fordi jeg ikke har lyst til at udstille nogen! Jeg vil dog gerne nævne at den paff-uddannelse, eller rettere underviser, der har fået kritik er Lone Greva, og ikke dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Jeg må lige blande mig i debatten her... Først og fremmest vil jeg sige, at Irene, jeg forstår godt dit argument, men jeg synes at det er super ærgerligt ud fra den betragtning, at det sgu (og her må man gerne bande) er en rigtig god "linie" du lægger Men måske kan du i stedet lave "opdaterings- og videreuddannelseskurser" for dem som allerede ER uddannet? (Nå, det finder du nok selv ud af, jeg ved jo godt hvor jeg skal hen hvis jeg har brug for hjælp ) Mht. Etologisk Institut så tjaa... Personligt er jeg ikke synderligt imponeret. Jeg fik nogle særdeles dårlige råd mht. en blandingshund jeg havde overtaget og de formåede ikke at hjælpe mig, så jeg måtte til sidst kaste håndklædet i ringen. Det er muligt at det var gået sådan under alle omstændigheder, men nogle af de råd jeg fik gjorde mere skade end gavn og jeg bander den dag i dag over at jeg ikke kendte til Irene på det tidspunkt. Jeg ville gerne have haft hendes vurdering af ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 29, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2008 Tak skal du have Engagementet er stadig lige stort, men der er efterhånden kommet så mange uddannelsessteder at jeg har svært ved at se berettigelsen i at blive ved at uddanne instruktører. De skal jo også have noget at lave, når de er færdigtuddannede Der er de seneste år blevet uddannet efterhånden hundredevis af instruktører. PAFF tegner sig vel for et par hundrede, EI for mange andre, Røpke også for rigtigt mange, Turid har haft gang i noget osv. osv. Nu starter Hund & Træning op, Canis og hundcampus (Sverige) er i gang og en del andre er også startet. Der er ca ½ milion hunde i DK samt en stor dækning af klubber og foreninger, så jeg forudser, at det bliver mere end vanskeligt at starte op som ny instruktør. Derfor har jeg valgt at sige stop. Eiiiiii, helt ærligt Irene!!!!!. Vil du ikke lige overveje den beslutning igen og det kan godt være Nollike forstår den,... jeg gør IKKE. Nu har jeg, om nogen været på rundtur i adfærdsuddannelsesverdenen (uh det var et langt ord) og jeg er ikke stødt på nogen med din kapacitet, hverken før eller senere. Det er muligt at folk ikke kan få startet noget op efter endt uddannelse, men betyder det, at dem der alligevel bliver uddannet så bare skal nøjes med noget der er dårligere?. Gisp!. Anette Røpke vil da tage alle de elever ind hun kan uden at tænke på om de kan tjene deres udgifter til uddannelsen ind igen. Hun vil da være helt kold. Der kommer ikke færre uddannede folk igennem systemet fordi du stopper, kun dårligere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Eiiiiii, helt ærligt Irene!!!!!. Vil du ikke lige overveje den beslutning igen og det kan godt være Nollike forstår den,... jeg gør IKKE. Nu har jeg, om nogen været på rundtur i adfærdsuddannelsesverdenen (uh det var et langt ord) og jeg er ikke stødt på nogen med din kapacitet, hverken før eller senere. Det er muligt at folk ikke kan få startet noget op efter endt uddannelse, men betyder det, at dem der alligevel bliver uddannet så bare skal nøjes med noget der er dårligere?. Gisp!. Anette Røpke vil da tage alle de elever ind hun kan uden at tænke på om de kan tjene deres udgifter til uddannelsen ind igen. Hun vil da være helt kold. Der kommer ikke færre uddannede folk igennem systemet fordi du stopper, kun dårligere. Sidder faktisk og tænker stort set det samme! Naturligvis har hun/du (Irene) lov til at stoppe, hvis det er det hun/du føler for, men jeg har det bare lidt sådan, at har man en særlig gave/indsigt/viden, har man fundet vejen frem gennem junglen, så er det bare så hamrende vigtigt, at man prøver at hjælpe andre på vej også. Jeg tøvede lidt (eller rettere meget) med at skrive dette, da jeg ved det vil kunne opfattes som 'leflen' eller skamrosning og alle mulige andre negativt ladede ting, men jeg ved bare, at jeg tror på de ting som PAFF står for, jeg ved, at hver eneste dag står hundeejere overfor valget: hvor skal jeg gå til træning med min hund og for hver hundeejer, der ender med at vælge en PAFF-træner, tror jeg personligt på, at et hundeliv bliver lidt (eller meget) rigere, bedre og mere harmonisk. Jeg er ikke blind overfor, at der nok desværre uddannes flere hundetrænere/behandlere/rådgivere, end 'markedet' kan bære og dette er helt sikkert dybt beklageligt, men på den anden side så finder jeg det af uvurderlig betydning at forholdet mellem 'nitter' og 'gevinstlodder' på det brogede marked bliver bedst muligt. Lad mig lige tilføje, at jeg ikke er så firkantet, at jeg mener kun PAFF-uddannede kan være gode, at alle andre er komplet værdiløse. I mine øjne er PAFFs 'fundament' bare det bedste og jo bedre fundamentet er, desto lettere vil det være at bygge noget godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Nej, det vil jeg ikke her. Simpelthen fordi jeg ikke har lyst til at udstille nogen! Jeg vil dog gerne nævne at den paff-uddannelse, eller rettere underviser, der har fået kritik er Lone Greva, og ikke dig. Det var det jeg var ude efter - ikke om det var mig eller en anden, men om det var selve PAFF uddannelsen eller noget personligt der lå bag kritikken Som du skrev det, kunne det forstås som at det var PAFF som sådan, du ikke ville have noget med at gøre. Så OK, den personlige kemi kan man jo ikke rigtigt gøre noget ved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Tak for jeres ord. Jeg tager det ikke som skamros eller leflen. Lige nu er jeg på vej ud af døren, skal til Helle Poulsen og gøre mig klog på aggressivitet på hendes hundeskole, jeg skriver lidt mere i aften Hav en god dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Det var det jeg var ude efter - ikke om det var mig eller en anden, men om det var selve PAFF uddannelsen eller noget personligt der lå bag kritikkenSom du skrev det, kunne det forstås som at det var PAFF som sådan, du ikke ville have noget med at gøre. Så OK, den personlige kemi kan man jo ikke rigtigt gøre noget ved Nåh, næh det er ikke paff som sådan, jeg ikke vil have noget med at gøre. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke 100% deler størstedelens af HF´s brugeres ekstreme positive opfattelse af paff Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Sidder faktisk og tænker stort set det samme! Naturligvis har hun/du (Irene) lov til at stoppe, hvis det er det hun/du føler for, men jeg har det bare lidt sådan, at har man en særlig gave/indsigt/viden, har man fundet vejen frem gennem junglen, så er det bare så hamrende vigtigt, at man prøver at hjælpe andre på vej også. Jeg tøvede lidt (eller rettere meget) med at skrive dette, da jeg ved det vil kunne opfattes som 'leflen' eller skamrosning og alle mulige andre negativt ladede ting, men jeg ved bare, at jeg tror på de ting som PAFF står for, jeg ved, at hver eneste dag står hundeejere overfor valget: hvor skal jeg gå til træning med min hund og for hver hundeejer, der ender med at vælge en PAFF-træner, tror jeg personligt på, at et hundeliv bliver lidt (eller meget) rigere, bedre og mere harmonisk. Jeg er ikke blind overfor, at der nok desværre uddannes flere hundetrænere/behandlere/rådgivere, end 'markedet' kan bære og dette er helt sikkert dybt beklageligt, men på den anden side så finder jeg det af uvurderlig betydning at forholdet mellem 'nitter' og 'gevinstlodder' på det brogede marked bliver bedst muligt. Lad mig lige tilføje, at jeg ikke er så firkantet, at jeg mener kun PAFF-uddannede kan være gode, at alle andre er komplet værdiløse. I mine øjne er PAFFs 'fundament' bare det bedste og jo bedre fundamentet er, desto lettere vil det være at bygge noget godt. Det nåede jeg så ikke rigtig at tænke over og er egentlig også fuldstændig ligeglad om folk tror jeg lefler, og skamros synes jeg ikke det er. Når nogen kan "noget" synes jeg godt at man må sige det højt. Når det er sagt, så skal det selvfølgelig være op til Irene selv at afgøre, der kan jo være andre grunde også, som vi ikke kender til. Jeg synes bare at det er drønærgerligt hvis hun stopper som uddanner og så løb følelserne måske lidt af med mig da jeg skrev mit sidste indlæg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Hej.Jeg er en pige på 19 snart 20 der elsker hunde især slædehunde og vil meget gerne arbejde med dem får at lære mere om dem og fordi det er mit drømmejob, behøver ikke lige være med slædehunde, men bare hunde. inden jeg fik profil herinde læste jeg om en pige der ville det samme som mig hvor hun fik svar noget om hun skulle tage pædagoguddannelsen først, men det forstår jeg ikke hvis man vil have uddannelse inden for noget med hunde f.eks hunde træner hvordan bliver man det så? håber nogle kan hjælpe for vil så gerne arebjde med dem! med venlig hilsen om et positivt svar Mie . Altså..... Mie... Hvis du ellers vender tilbage til din tråd.. Hvad med at starte med at tage en offentligt anerkendt uddannelse. Hvis du har hovedet til det, så er det ikke ringe at blive dyrlæge. Så er du sikret en indtægt uanset hvordan du får lyst til at dyrke din interesse. Derudover kan du beskæftige dig med eller forske i hundeadfærd hvis det er det du brænder for. Eller du kan have et udvidet hundehold af slædehunde, som du kan træne kørsel med i fritid og ferier. Hvis ikke du helt mener du kan klare at gennemføre dyrlægestudiet (du skal have en studentereksamen først), så er der også uddannelsen til veterinærsygeplejerske: Arbejdet med dyr og dyreejere, hvor du fx har fag som dyreadfærd, sygdomslære, anatomi og kommunikation. Laboratoriearbejde, hvor du fx lærer at lave mikrobiologiske undersøgelser. Klinikkens faciliteter, hvor du lærer at bruge og rengøre de forskellige apparater i en dyreklinik. Administration, hvor du lærer om kundevejledning, salg og service DEN uddannelse vil du kunne bruge uanset hvilken vej du senere beslutter dig for, hvis du vil noget med hunde. I løbet af din uddannelse bliver du ældre og der vil dukke muligheder op som du ikke kan vide noget om nu. Bare det, at du kommer til at gå i skole sammen med andre unge, der har lignende interesser, -det kan give dig en masse inspiration. Måske er I flere, der vil slå jer sammen om et dyrecenter? Måske har de andre ideer, som du aldrig ville have tænkt på selv... Du vil selv blive mere afklaret om HVAD det er, du vil med dit liv. Pædagoguddannelsen er også god, men det kommer jo an på DIG og hvad der interesserer DIG. --Det vigtigste er nok at starte med en anerkendt uddannelse. Der skal være fag, som både interesserer dig, --og som du kunne tænkes at få brug for i dit fremtidige "hundeliv".. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Nåh, næh det er ikke paff som sådan, jeg ikke vil have noget med at gøre.Men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke 100% deler størstedelens af HF´s brugeres ekstreme positive opfattelse af paff Nå nå nå... Den skal vi nok tage i en anden tråd, hvis den skal tages Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Ja, det lyder vældig fornuftigt. Historien er: DDI udspringer af Etologisk Institut. Det blev startet op som træningssted med uddannede instruktører fra EI. Det skulle så være stedet hvor de kommende instruktører skulle 'gå føl'. Det gik fint til at begynde med, for EI var hele tiden 'back up' hvis der var nogen problemer sådan træningsmæssigt eller adfærdsmæssigt. Så langt så godt. Grådig blev han så, ham Erik der står for det og han mener nu han selv kan klare at uddanne instruktører. Det har han ikke nok baggrund til og han er iøvrigt ikke særlig sympatisk, syntes jeg. Der er også et par andre der er med i foretagenet, men alle de seriøse instruktører fra EI sprang fra en efter en. Han har i den grad lænet sig op af EI og nasset på dem og gør det stadig. At han har noget med Anders Hallgren at gøre, det undre mig rigtig meget og det er der også rigtig mange andre der gør. Der er flere tinge der står på hans hjemmeside som ikke er rigtige længere også billeder er ikke korrekte mere. Han er det jeg vil kaldet 'en pose varm luft', eller måske nærmere 'et frispark' Jeg vil ikke give så meget som en krone for den uddannelse, som jeg ikke mener er det papir værd som diplomet bliver skrevet på. Gav det mening Hmm... det er dér, jeg er startet til træning med Tyson, netop fordi det lød rigtig godt, det de skriver på deres hjemmeside, og det de fortalte på den obligatoriske teoriaften. Jeg vil gerne høre lidt mere om dine erfaringer med dem, så det kan du måske fortælle mig lidt om på lørdag til vores "træf" i Bernstorffsparken. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts