Hop til indhold

½ smadret julemelodi-spøgelset!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Brandmanden har jo natarbejde her i sommeren og da han lagde sig ind til hundene og jeg i morgen, hørte vi pludeslig en mærkelig lyd...

"Nå, det går nok over omlidt" blev vi enige om... men nænej, melodien blev ved. Det lød som en spilledåse, hvor den trængte til at blive trukket op. Vi ledte og ledte og lyttede og lyttede... Brandmanden, med hjælp fra Katla var selv under sengen og kigge (se billedbevis nedenfor). Vi kunne bare IKKE finde ud af hvor det kom fra...

Nå men vi faldt da i søvn igen til stadig spillende "spøgelse"...

 

Da Katla så vækkede mig, stod hun med sin rensdyrbamse i munden og så ENORMT glad ud! Halen piskede fra side til side, og kunne næsten ikk vente med at jeg stod ud af sengen :ivrig: Hun dumper så rensdyret på gulvet og det begynder at spille Jingle bells, jingle bells på den creapy måde, men kunne nu ikk lade være med at grine.

Det er en bamse jeg har købt i genbrug for 3 mdr siden og det er så først nu dem har følt sig nok hjemme hos os til at den vil spille for os :lol:

 

Billedbevis:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha - Det har jeg osse prøvet, det var det tøjdyr, som Kiki havde fået med fra opdrætter. Jeg anede heller ikke den kunne sige Rap rap, troede et øjeblik at der var kommet ænder ind :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...