Gæst Gucci Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Ja så var det igen oplevelsesaften md Fie Tidligere på dagen var det overskyet og Mikkel kom hjem tidligt, så der tog vi op i byen med hende Og hun skulle hilse på alle og enhver :blink: Her til aften tog vi så ud til Buresø, hvor jeg bare elsker at komme Fie var ellevild og spaniel´en kom op i hende Hun har været der mange gange tidligere, men det gør det bestemt ikke kedeligere :blink: Først lidt af udsigten: Vi tog desværre ikke billeder af selve søen, da der var flere kamphunde ledsaget af unge mennesker og så turde vi ikke at friste skæbnen. Flere af dem var løse Fie og Mikkel: Fie står og ser på en ung fyr tage tøj på :mums:: Og så havde Mikkel og Fie en fantastisk kontakt - med øjne og dyb koncentration og det hele Se selv: Meeeeen her ser i grunden til kontakten - Fie er ret sukkerglad Og så et pletskud af prinsessen - hun er så bedårende : Og til sidst en træt Fie i bilen: Vi har bare hygget os alle 3 og guuuud hvor har vi måttet fjerne møg og burer fra hendes pels efter hjemkomst. Tog os 20 min at rede hende Men var det hele værd, når hun nyder det sådan :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Hun er virkelig bedårende selv af en gammel dame at være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 hvor er hun altså sød, det er dejligt du er så flink til at lægge billeder ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Hvor er hun fin og dejlig - og utrolig smuk i den alder! Pelsen er stadig flot I skal da have en lille cavalier baby vi andre kan kigge billeder af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Hvor er hun bare skøn og utrolig flot selvom hun er ved at være en gammel dame. Hun nyder da vist at komme med rundt omkring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Hun er en smuk gammel hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Meget bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Hun er virkelig bedårende selv af en gammel dame at være Taaaak - synes vi også hvor er hun altså sød, det er dejligt du er så flink til at lægge billeder ind Jeg er jo nødt til at udnytte situationen, når jeg nu har een skøn hund i baghånden :blink: Der kan jo gå længe inden næste chance Hvor er hun fin og dejlig - og utrolig smuk i den alder! Pelsen er stadig flot I skal da have en lille cavalier baby vi andre kan kigge billeder af Racen er faktisk een jeg længe har haft i tankerne, sammen med dværgschnauzer og løven Men det skræmmer mig lidt med alle de hjertefejl hundene kan få Jeg har hørt om et par super opdrættere, men alligevel tror jeg ikke de kan love at hundene ikke kan få hjertefejl. Kan sikkert springe generationer over og tror op tl 80 % har hjertefejl (i mindre eller større grad) Men jeg er SYG med tricolor Cavalier´ere Og dværgschnauzerne kan vist døje med een del sygdomme også, selvom at mange opdrættere lyver racen sundere end den er Har jeg i hvert fald hørt et pip om Det bliver nok en løve But who knows :blink: Bander og svovler bare over at Janni bor så langt fra mig. Det bliver en dyr fornøjelse at skulle op og se en evt. hvalp flere gange osv Men hvalp - det skal jeg i hvert fald have ! :mrgreen: Og tror jeg skal ud og besøge nogle opdrættere i den nærmeste fremtid Og forhåbentligt opleve Jannis hunde hjemme ved hende - har jeg jo stadig til gode Hvor er hun bare skøn og utrolig flot selvom hun er ved at være en gammel dame.Hun nyder da vist at komme med rundt omkring. Ja det er så dejligt at have hende med Hun ved godt at når vi nærmer os skov eller andet, at det er det vi skal Næsen fejler bestemt intet Og hun er bare så lykkelig Hun er en smuk gammel hund. Tak Meget bedårende Ja meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 ALLE DEM HERINDE, DER SKREV I TRÅDEN AT FIE VAR BEDÅRENDE - ER EEN AF JER SØDE AT KOMME OG HENTE HENDE NU!!??? Her gik vi og troede Fie var en lille prinsesse, men neeeeeej Vi har været i skoven og da vi kom tilbage til bilen skulle den lige luftes igennem, inden vi satte os ind. Fie skulle lige undersøge een plante og viste den ret meget interesse. Da hun så pludselig lagde sig og RULLEDE i bedet, så fik jeg en grum mistanke Fik kaldt hende til mig og Mikkel gik over og kiggede. Der lå en RÅDDEN ferskvandsfisk, som var halvådt af fluer og dyr Føøøøøøj hvor hun stank Hun kan endda tilbydes sammen med 1000 kr Hun er blevet luftet af på terassen og redt. Nu håber jeg ikke hun har taget en bid af den - hun skulle helst ikke blive syg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 hi hi hi :mrgreen: Hun nyder da livet den gamle tøs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 hi hi hi :mrgreen: Hun nyder da livet den gamle tøs Lige i aften er jeg faktisk glad for hun er så tung i r*ven, at hun ikke kan hoppe op i de høje elevationssenge :blink: Den ene sofa er til gengæld een yndet liggeplads, men skidt pyt - det er ikke vores sofa Og ja, hun nyder det vist en tand for meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Ja, hun har vist fået en aktiv hundeferie, det er bare dejligt at høre om jeres oplevelser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Ja, hun har vist fået en aktiv hundeferie, det er bare dejligt at høre om jeres oplevelser Ja du siger bare til hvis vi skal tage dine 3 bavianer og give dem samme skovtur á la fisk en dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Det ser bare ud til at have været super hyggeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Ja du siger bare til hvis vi skal tage dine 3 bavianer og give dem samme skovtur á la fisk en dag :blink: Uhh ja nu skal jeg passe på hvad jeg griner af Det kan godt nok lugte fælt, når de har rullet sig i sådan noget. Men jeg tror de ville elske en skovtur med jer Kunne faktisk godt bruge en nu, Luna er i løb, det er et værre cirkus med en viril Flaffy. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Det ser bare ud til at have været super hyggeligt Ja var det helt sikkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Uhh ja nu skal jeg passe på hvad jeg griner af Det kan godt nok lugte fælt, når de har rullet sig i sådan noget. Men jeg tror de ville elske en skovtur med jer Kunne faktisk godt bruge en nu, Luna er i løb, det er et værre cirkus med en viril Flaffy. Ja du må bare flytte over mod Nordsjælland, så havde du en fast hundepasser Ja må være noget af en udfordring - især med en bette Houdini Flaffy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Ja, det ville være skønt :5up: Sender lige en pb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts