Hop til indhold

skal man have en jakke til den ?


Gæst berador
 Share

Recommended Posts

jeg vil siger tak for hjælpen og ja det er jo en DSG hund jeg få her om en uge så må have fat i jakke og dække til den lille guldklump :-D

 

Tillykke! :hjerte:

Har også selv fået en gårdhunde-blanding her for en måneds tid side.

Hvis det er en lille hvalp, så vil jeg lige igen komme med det råd, køb en trøje en genbrugsbrugsbutik eller find en gammel en som du kan undvære, og klip ærmet af og huller til forbenene..

Tror Puma har taget 3 kg. på her i løbet af den første måned, så det kan altså ikke betale sig at gå ud og betale mange hundrede kroner for et flot dækken, hvis hvalpen kun kan passe det i et par uger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst berador
Tillykke! :hjerte:

Har også selv fået en gårdhunde-blanding her for en måneds tid side.

Hvis det er en lille hvalp, så vil jeg lige igen komme med det råd, køb en trøje en genbrugsbrugsbutik eller find en gammel en som du kan undvære, og klip ærmet af og huller til forbenene..

Tror Puma har taget 3 kg. på her i løbet af den første måned, så det kan altså ikke betale sig at gå ud og betale mange hundrede kroner for et flot dækken, hvis hvalpen kun kan passe det i et par uger...

 

vi har også købt en billige hvalp sele og en billige kurv som den sikkert vokser sig ud af men heller det så den måske kan følge sig mere tryk i en lille kurv ind at forsvind i en kæmpe kurv

Link til indlæg
Del på andre sites

Uanset om han godt kan overleve, så vil jeg altså ikke byde ham sne og is, direkte på den nøgne hud...

 

Bare vær opmærksom på, om han istedet for smeltet sne = iskoldt vand direkte ind på huden

 

Når Petrine engang bliver en gammel hund, så se om hun stadig kan holde varmen når det ikke længere går over stok og sten.

 

Med sund og rask mente jeg, hverken baby eller gammel, så længe hunden kan holde et vist tempo, så kan den holde sig varm.

 

Zamzam var barberet ned til lyserød hund (specielt på undersiden, fordi han tissede på sin pels) og havde ingen underuld, men kan være DSG'er bare er sartere end papilloner :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...