Hop til indhold

Ikke lige sådan jeg havde forestillet mig


Gæst Golden
 Share

Recommended Posts

Idag ville Kalle være blevet 3 år.

 

Har lagt en blomst på hans grav. Tudet lidt i pelsen på Bosse. Sendt en mail rundt til de andre heldige mennesker som stadig har hunde efter Bosse og Luna og lykønsket dem med deres hunds fødselsdag og sendt friske billeder med af Bosse og Luna. Underlig tom og trist fornemmelse. Jeg har stadig ikke forstået eller set en årsag til, at jeg idag ikke sidder med en fuldstændig perfekt blanding af mine smukke skønne hunde men kun har et hjørne i haven at besøge.

 

Ak....Jeg ved det er mærkeligt at jeg dukker op efter så lang tid - og så i denne tråd - men hvem ellers ville forstå end jer?.

 

Håber i alle har det godt.

 

:megaked: :hjerte:

 

Hvor er du sød at du skriver herinde :kys:

Rigtig dejligt at høre fra dig, selvom det for dig er en sørgelig dag.:ae:

 

Jeg skal hilse dig fra min mor. Ved ikke om du har send hende mail, men hun er uden internet indtil den 11. okt.

 

Her et par billeder af fødselaren, som godt noker et par måneder gamle, men han er stadig lige så ung og smuk, og så er det ham der bestemmer.;-)

388985_3775718065397_1265143824_n.jpg

 

526451_3775825748089_1628187479_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg læste hele denne tråd igennem igen. Og stortudede....

Alle der mistet sin bedste ven, kan vist sætte sig ind i, at smerten ikke bare går væk. Jo, vi får det bedre, men af til dykker man lige ned i savnet igen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer alle :bighug: Er rigtig glad for jeg skrev selvom det føltes lidt underligt efter så lang tids fravær. Jeg tror, at jeg har bekymret mig træt i hund og trængte til en pause. Og når jeg er bekymret/ i ubalance, så fanger jeg alt "ufred" under huden og bliver skidt tilpas af det. Har heller ikke rigtig følt at jeg har noget at give af eller dele ud af. Så tak til jer skønne mennesker for at give og lære mig at modtage :lun:

Og tak for billederne Karina :hjerte: - hils din mor mange gange og sig tak :lun:

 

Han er smuk smuk smuk ham Baloo!.

 

Sikke skønne billeder jeg har fået sendt på mail også fra et par stykker af ejerne. Jeg er meget meget taknemmelig - og lidt trist/tom.

 

Men jeg har stadig min største gyldne følgesvend hos mig - Bosse. Han bliver 12!! år på fredag. Jeg ER heldig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh Golden det forstår jeg bare rigtig godt, det er ikke nemt. Jeg kan stadig hellere ikke forstå at Teitur ikke er længere.

 

Hvor er det dejligt at du stadig har Boss hos dig. Stort knus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer alle :bighug: Er rigtig glad for jeg skrev selvom det føltes lidt underligt efter så lang tids fravær. Jeg tror, at jeg har bekymret mig træt i hund og trængte til en pause. Og når jeg er bekymret/ i ubalance, så fanger jeg alt "ufred" under huden og bliver skidt tilpas af det. Har heller ikke rigtig følt at jeg har noget at give af eller dele ud af. Så tak til jer skønne mennesker for at give og lære mig at modtage :lun:

Og tak for billederne Karina :hjerte: - hils din mor mange gange og sig tak :lun:

 

Han er smuk smuk smuk ham Baloo!.

 

Sikke skønne billeder jeg har fået sendt på mail også fra et par stykker af ejerne. Jeg er meget meget taknemmelig - og lidt trist/tom.

 

Men jeg har stadig min største gyldne følgesvend hos mig - Bosse. Han bliver 12!! år på fredag. Jeg ER heldig.

 

Det er SÅ dejligt at du er tilbage :kys: :bighug: Og tak fordi du skrev om Bosse, jeg turde næsten ikke spørge :oops: KÆMPE tillykke med ham i morgen :banan: Måske tager du et føs'da's billede?? :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...