Hop til indhold

Måløv hundepension AV AV AV hold jer væk,hvis i elsker jeres hund


Gæst balto
 Share

Recommended Posts

  • Svar 236
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Bærer man ikke selv ansvaret, hvis man lader sin løbske tæve passe i en hundepension? :vedikke:

Aaaarh, det vil jeg nu altså ikke mene man gør :hmm:

 

Hvis jeg afleverer min løbske tæve på en pension, og begge parter er indforstået med at tæven er løbsk, så forventer jeg godt nok at min hund bliver tilbageleveret lige så ugravid som hun blev afleveret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Aaaarh, det vil jeg nu altså ikke mene man gør :hmm:

 

Hvis jeg afleverer min løbske tæve på en pension, og begge parter er indforstået med at tæven er løbsk, så forventer jeg godt nok at min hund bliver tilbageleveret lige så ugravid som hun blev afleveret.

 

Ligesom jeg som ejer af en hanhund ikke forventer han bliver far til et kuld, som jeg ikke har indvilget i at lave....

 

Så enig i, at det må være pensionens ansvar - I hvertfald hvis der er gjort opmærksom på, at tæven er i løbetid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaarh, det vil jeg nu altså ikke mene man gør :hmm:

 

Hvis jeg afleverer min løbske tæve på en pension, og begge parter er indforstået med at tæven er løbsk, så forventer jeg godt nok at min hund bliver tilbageleveret lige så ugravid som hun blev afleveret.

 

Jeg kan sagtens se, at det ikke er særligt smart. Nu ved vi jo heller ikke, hvad aftalen har været...

 

Jeg ville bare aldrig selv turde tage chancen. Man ved jo, at der kun skal et par sekunders uopmærksomhed til, før det kan gå galt..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst elisabethkenyon

Kære Margit

Jeg kan forsikre dig for at Vejlegårdens hunde og kattepension i Måløv er guld værd. Vores lille gravhund er blevet passet der fra han var lille valp og er nu 7 år gammel. I starten var han lidt reserveret da vi ankom for at afleverer ham, nu lårre han med halen og kan næsten ikke komme hurtigt nok hen til Lonni (Ejeren) for at hilse. Han ELSKER at være der og de virker MEGET kompetente og kærlige.

 

Sidste gang vi skulle rejse var vores lille guldklump blevet opereret i maven og vi var lige ved at aflyse vores rejse men Lonni forsikrede os om at de nok skulle overtage hans daglige pleje og hvis der var det mindste ville de kontakte dyrelægen. Han endte med at få sit eget værelse og blev tæt opserveret af Lonni og hendes søster (Som også bor derude). Da vi skulle hente ham var han helt rask og SUPER forelsket i en tæve, som også var der samtidigt.

 

Vi har KUN haft gode oplevelser med Vejlegården og kan varmt anbefalde dem til enhver!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Margit

Jeg kan forsikre dig for at Vejlegårdens hunde og kattepension i Måløv er guld værd. Vores lille gravhund er blevet passet der fra han var lille valp og er nu 7 år gammel. I starten var han lidt reserveret da vi ankom for at afleverer ham, nu lårre han med halen og kan næsten ikke komme hurtigt nok hen til Lonni (Ejeren) for at hilse. Han ELSKER at være der og de virker MEGET kompetente og kærlige.

 

Sidste gang vi skulle rejse var vores lille guldklump blevet opereret i maven og vi var lige ved at aflyse vores rejse men Lonni forsikrede os om at de nok skulle overtage hans daglige pleje og hvis der var det mindste ville de kontakte dyrelægen. Han endte med at få sit eget værelse og blev tæt opserveret af Lonni og hendes søster (Som også bor derude). Da vi skulle hente ham var han helt rask og SUPER forelsket i en tæve, som også var der samtidigt.

 

Vi har KUN haft gode oplevelser med Vejlegården og kan varmt anbefalde dem til enhver!!!

 

Tråden drejer sig ikke om Vejlegården, Elisabeth Kenyon :blink: Desuden er opstart af tråden 4½ år gammel.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...

Ja øv og av av. Min hund har været i Måløv hundepension i sommer i 5 dage. Da jeg hentede den havde den halen mellem benene og virkede trist. Først tre dage efter at jeg havde hentet den løftede den halen og jeg kunne se at der var kommet et knæk på halen der ikke havde været der før. Jeg kontaktede Måløv hundepension, der sagde at intet var sket hos dem og at hunden havde det godt da de udleverede den og at den måtte være kommet til skade siden hen, hvilket ikke var tilfældet da den konstant var i min varetægt. De tilbød dog at deres dyrlæge kunne se på hunden og denne mente at det bare var en analkirtel. Vi tog derefter til egen dyrlæge, der mente at det var overanstrengelse og at hunden skulle have ro og smertestillende medicin 14 dage. Jeg skrev til hundepensionen om forløbet og fik et pænt svar tilbage. Da jeg alligevel ikke var helt tilfreds med hundehalens udseende tog vi på Landbohøjskolen og der blev taget røngtenbillede, der viste at halen var brækket og på vej til at vokse forkert sammen. Brudet var en knusningslæsion, så muligvis er den klemt i en dør, men det finder jeg aldrig ud af. Jeg skrev til Måløv hundepension, men denne gang hørte jeg sjovt nok ikke noget fra dem. Jeg ville ønske at jeg havde fået besked, synes det minder om dyremishandling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja øv og av av. Min hund har været i Måløv hundepension i sommer i 5 dage. Da jeg hentede den havde den halen mellem benene og virkede trist. Først tre dage efter at jeg havde hentet den løftede den halen og jeg kunne se at der var kommet et knæk på halen der ikke havde været der før. Jeg kontaktede Måløv hundepension, der sagde at intet var sket hos dem og at hunden havde det godt da de udleverede den og at den måtte være kommet til skade siden hen, hvilket ikke var tilfældet da den konstant var i min varetægt. De tilbød dog at deres dyrlæge kunne se på hunden og denne mente at det bare var en analkirtel. Vi tog derefter til egen dyrlæge, der mente at det var overanstrengelse og at hunden skulle have ro og smertestillende medicin 14 dage. Jeg skrev til hundepensionen om forløbet og fik et pænt svar tilbage. Da jeg alligevel ikke var helt tilfreds med hundehalens udseende tog vi på Landbohøjskolen og der blev taget røngtenbillede, der viste at halen var brækket og på vej til at vokse forkert sammen. Brudet var en knusningslæsion, så muligvis er den klemt i en dør, men det finder jeg aldrig ud af. Jeg skrev til Måløv hundepension, men denne gang hørte jeg sjovt nok ikke noget fra dem. Jeg ville ønske at jeg havde fået besked, synes det minder om dyremishandling.

 

Lyder ikke godt...Dyrlægen kan måske se hvor lang tiden siden det skønnes at have været siden den brækkede?

 

Håber din hund kommer sig uden men:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Gert Maarløw Nicolaisen

Min hund kom hjem fra Måløv Hundepension med en skade, der tydeligt var blevet behandlet, men de vil ikke erkende noget ansvar. Jeg kan ikke anbefale Måløv Hundepension på nogen måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Har der været flere dårlige oplevelser med marløv hundepension? Opdagede lige tråden igår efter jeg havde afleveret min hund kl. 1 til middag i tanke om der skulle være der en måned, men da jeg også både mødte gøen, hylen og skrigen, fik afvide jeg ikke kunne komme ind og se...min stakkels hun blev taget ind af døren (lukker hurtigt døren i) og ikke engang 1 minut efter kommer hun ud "det gik jo fint".... Hvad gik fint i under 1 minut?? Hun spørger heller ikke til kænnelhoste vaccine. Hun tager bare imod pengene (betalte fra dags dato og en månede frem)..Ud over det skriver de på deres hjemme side de selv har flere hunde? En stor schæfer tæller vel ikke som to?... Mange ting var bare for mærkelige så jeg fløj lige derop dagen efter og jeg var der kl. Halv 11.. Og ud kom en driv våd og møg beskidt husky, men det havde jo ikke regnet? Bella fløj til døren ved udgangen og det kunne jo nærmest ikke gå hurtigt nok, da vi kom ud på gårds pladsen havde hun en masse energi hun ikke havde fået brugt kunne man tydeligt mærke og se selvom hun heelt sikkert var dybt træt mentalt af alle de hunde og al den gøen... Men efter at have løbet rundt var hun klar til at hoppe med ind i bilen... Hold kæft hvor var det klamt at sætte sig ind i bilen og hunden så bare stinker LAAAANGT væk af tis!?!?? IKKE vand!!!..... >:( Tanken og at skulle sidde 2 timer i en bil til lolland gjorde mig ekstra negativ over alt det påsætte over et som helt sikkert ikke burde have lov at fortsætte... Hun lagde sig, faldt i søvn, så vi kunne komme hjem... Vi kom hjem hun var sulten og røj lige hen i madskålen men var så træt hun måtte ligge ned og spise og så falde i søvn foran skålen...

Redigeret af Ditte Bay
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...