Hop til indhold

Måløv hundepension AV AV AV hold jer væk,hvis i elsker jeres hund


Gæst balto
 Share

Recommended Posts

Gæst sheilag

jeg har haft min hund på måløv hundepension i flere omgang,og jeg vil sige at jeg har ikke noget ond at sige om det. Min hund har fået de øredråber han skulle have,og han virker glad for at være der. Der er en risiko med alle pensioner for at hunde kan på kennel host. Jeg har prøvet flere steder hvor min hund har bestemt ikke haft det godt,bland andet en some bliver anbefalded af dyrelægen,men da jeg hented min hund,har jeg aldrige opleved noget lignende ,han stank af hundetis og var driv våd af sammen,det er en cocker jeg har,med faner mm og forstil jer hvordan det er at køre bil med sadan en stank,da havde jeg virkelige ond af min hund.Ja, de kan lugte når de har været på pension men ikke mere end en

bad kan klare,det kan man ikke forlang at de gøre på pensionen vel? Jeg tror at man kan finde fejl med de fleste steder for vore hund bliver ikke passet og plejet på en pension som de gøre hjem og det kan man ikke forlang. Jeg er altid blivet behandlet pænt på Måløv hundepension

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 236
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg er glad for at der er nogen der har haft gode oplevelser med Måløv hundepension :-).

Jeg lover at skrive når jeg ved hvordan det er gået med de to hunde . Tænker meget på dem men kan desværre ikke rigtig gøre så meget og min veninde der har fået hendes hund siger jeg ikke skal bekymre mig :neutral:.

Men så snart jeg ved noget så skriver jeg igen .

De blir jo nok hentet Tirsdag da min mor kommer sent hjem Mandag aften .

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det i morgen at de to dejlige vovser skal hentes :-). Jeg glæder mig så meget til at høre om de har det godt .

Jeg er ret nervøs og har helt ondt i maven vil ikke ha der skal ske noget med vovserne .

 

Lover at skrive så snart jeg ved noget :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

men da jeg hented min hund,har jeg aldrige opleved noget lignende ,han stank af hundetis og var driv våd af sammen,det er en cocker jeg har,med faner mm og forstil jer hvordan det er at køre bil med sadan en stank,da havde jeg virkelige ond af min hund.Ja, de kan lugte når de har været på pension men ikke mere end en bad kan klare,det kan man ikke forlang at de gøre på pensionen vel? Jeg tror at man kan finde fejl med de fleste steder for vore hund bliver ikke passet og plejet på en pension som de gøre hjem og det kan man ikke forlang.

Nogle hunde er mere urenlige end andre, men hvor jeg arbejder kunne vi aldrig finde på at sende en hund hjem lugtende af urin! Den vil blive badet, t¢rret og b¢rstet inden afhentning, og de bliver da også vasket efter behov gennem opholdet, hvis de virkelig er nogle grise!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare så glad nu :-D. Min mor har fået de to små vovser hjem og de har det rigtig godt . Begge hunde var rigtig glade da mor kom og hun kunne se at de har haft det rigtig godt .

PYYYHHH nu kan jeg sove godt igen .

Mor sagde at da hun havde læsset hundene ud i bilen og skulle ind og aflevere nogen snore var de løbet ud af bilen og med ind igen . HA HA de ville sq ikke hjem :5up:.

Mor sagde at Pesto som ellers er meget genert er en helt ny hund og hun stråler af selvtillid .

Tak for de gode indlæg her :5up:.

Pas godt på jer selv og jeres dejlige hunde :blink:.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Beth Tjagvad

Hvor er det godt, at I skriver om jeres oplevelser, vi hunde-elskere ønsker jo det bedste for vores familiemedlem! Jeg kan så fortælle, at vores Bonnie har været på pension en del gange hos Vejlegårdens Hundepension i Måløv og de er bare så søde, man kan mærke, at de holder utrolig meget af dyr og det er jo det vi gerne vil have! Vi kan på det varmeste anbefale stedet! Jeg var nede og hente Bonnie fra vask i dag og der har jeg tidliger lagt visitkort fra Vejlegårdens Hundepension, fordi vi i Vallensbæk ikke har en pension mere, og da vi er utrolig glade for at have kontakten til Vejlegården, så deler vi den gerne med andre dyreelskere, de 2 piger som har Vallensbæk Hundebad, fortalte, at der var nogle som havde prøvet pensionen og at de havde været meget kede af det, så fik jeg det bare så dårligt, for jeg ville ikke anbefale en pension, hvis jeg vidste, at vores hund ikke var glad for at være dér! Jeg tror desværre, som mange andre, at de er kørt til den forkerte pension! Jeg vil foreslå, at I slår pensionen op på nettet, der kan I se hvordan omgivelserne ser ud samtidig er der vist billeder fra de bure som dyrerne sover i!

Håber virkelig, at de der har været så uheldige, ikke er blevet totalt afskrækket!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det kedeligt at høre. Vi har selv oplevet det, dog ikke med Måløv, men med Sunnyside.

Det var en total anden hund vi fik med hjem. Hun begyndte at gø og knurre af alt og alle, især af fremmede mænd. Det gør så ondt, og man får virkelig dårlig samvittighed, fordi man har sat den i pension, i den tro, at der bliver passet godt på den.

Vi ved alle, at det er heller ikke alle hunde der egner til at være i en hundepension. For at hjælpe alle de kære hunde, som ikke er så egnet til at være i en pension, har vi nu lavet vores egne private pension, hvor der kun er den som kæledyr i huset.

Vi har også passet en del katte. Folk er glade for at vide, at den kan løbe rundt i hele lejligheden, og ikke sat i et bur.

Her i vores lille pension, behandler vi kæledyret, som det var vores egne.

Så hvis I har lyst til at høre mere om vores pension, er I velkommen til at kigge på vores hjemmeside. Ris og ros modtages gerne, så vi evt kunne forbedre vores hjemmeside.

Vores budskab skal virkelig forståes sådan, er det er for kæledyret skyld, at vi har lavet denne pension, og ikke en forretning.

Vi har en annonce på den side, så i kan få adressen på hjemmesiden.

mvh Yvonne

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Aasted

Hej. Ny her. Ledte egentlig efter Hørsholm hunde og katte pension, men faldt så i her.

 

Har gennem en del år benyttet Birkemose hunde- og kattepension.

Med gode erfaringer. Ingen problemer der. Tilpas glad hund ved afhentning og ivrig for at komme derind ved afleveringen. Samme hund var der 4-5 gange.

I år skal vi prøve med 2 nye hunde, men er overhovedet ikke bekymrede.

 

Damen deroppe kan godt være lidt studs, men hun vinder ved nærmere bekendtskab. Kan blødes op.

 

Så vi vil ihvertfald være kede af at det sted kommer i kategorien "dårlige", selvom det selvfølgelig ville betyde bedre plads og måske lavere priser for os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst EngelAriel

Oh my god altså. . . de burde have et ordentlig gok i nøden og fratages retten til at have hundepension!! Der skal Buller hvert fald aldrig nogensinde ud - det vil jeg ikke byde ham.

Kan man ikke lave en underskrift indsamling om at få Måløv hundepension lukket, og hvor folk skriver om deres dårlige oplevelser? Herefter sende den til dyrenes beskyttelse eller lignende?

 

"Tag det som en oplevelse" Hvad fanden laver de med hundene derude? Lukker de dem bare ud til at passe sig selv?

Og den hund der løb væk?? Blev den fundet igen?

 

Grrrrrrrrrr

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst EngelAriel

Og så sætter man sku da ikke fremmede hunde sammen i et bur. De har jo tydeligvis ikke haft nogen ide om hvem der kunne sammen, og hvem der ikke kunne sammen, siden nogen er blevet bidt derude.

Det er simpelthen for ringe og for galt!

Håber jeres hunde får det godt igen - ovenpå de kedelige oplevelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Beth Tjagvad

Kære Alle!

 

Jeg forstår ikke, at der ikke kan gøres noget ved Måløv Hundepension! Jeg har tidligere skrevet, at vi har gentagne gange fået vores lille vuf passet i Måløv men men men på Vejlegaardens Hundepension i Måløv, den er alletiders, de er bare så søde og I vil kunne mærke på jeres lille/store vuf, at de "bare" har haft det rigtig godt! Vi ville aldrig bruge en pension uden først at besøge den eller få den anbefalet! Alle kan trygt sætte deres kæledyr på pension på ovennævnte sted, man kan med det samme man træder ind og taler med en af pigerne, mærke at det er et sted hvor vores små har det godt!

 

Måske skulle man forsøge at få emnet debatteret i medierne, så alle ved, at det er meget vigtigt, at undersøge/besøge de forskellige hundekenneller!

 

Rigtig god sommer til jer alle!

 

Mange hilsener

Beth Tjagvad

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst romse1975

Hej

Dejligt at I vil dele jeres dårlige erfaring med en Kennel så vi andre ved hvilken vi ikke skal vælge..

Vi har en Lab på 1 år og da han første gang skulle i Kennel var jeg da lidt skeptisk.. Hvordan ville det gå og hvordan ville vores hund reagere.

 

Da vi bor i Vordingborg har vi valgt at bruge Ny Holmegaard. Og den kan anbefales.

Vores Rollo har været der i en weekende og han var "lalle" glad da vi afleverede ham og det var det samme da vi hentede ham.

 

Nu skal han så prøve at være der i en uge.. Det er jeg lidt spændt på også nu hvor jeg har kunne læse hvordan et kennel ophold kan ændre en ellers meget venlig og dejlig hund.

 

Men vi håber på det bedste og håber at det er en " LALLE " glad hund som møder os den 27-06-09..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...
Gæst bella2006
Jeg har skrevet til Dyrenes Beskyttelse om mine oplevelser med Måløv Hundepension. De har svaret, at de vil tage Måløv med i deres sagsbehandling.

Det hører med til historien, at min hund blev sat sammen med "et par andre hunde for at have lidt selskab", selv om jeg betalte den pris der gælder for én hund alene i en boks og havde en helt klar forventning om, at han ville få sin egen boks. Jeg spurgte, om jeg måtte komme med ind og se forholdene, men det måtte jeg ikke. Det må give meget mere stress og dårligere hygiejne at have hundene så tæt sammen.

Min hundefrisør viste mig i øvrigt et avisudklip om Måløv Hundepension, ja det var faktisk en hel side fra Ekstrabladet. For nogle år tilbage døde en hund, mens den var i pensionen. Det var er cocker spaniel på 8 år, som var sund og rask, da familien afleverede den og tog på ferie. Da de kom hjem, var den død, ifølge pensionen var den blevet kvalt i sit halsbånd, da den forsøgte at skikke af!!

 

 

Det er godt nok nogle år siden, men det er så vidt jeg ved de samme mennesker, som har pensionen nu.

Til gengæld har jeg kun hørt godt om den anden pension i Måløv, den der hedder Vejlegården, som flere nu har anbefalet.

 

 

Hej.

sikke en dårlig oplevelse i har haft.

hvordan kontaktede du dyrenes beskyttelse?

jeg har nemlig selv haft en grim oplevelse med en anden hundepension hvor jeg hentede min hund i går og overvejer om man skulle gå videre med det. Min Bella har sultet sig selv i 11 dage, havde ikke vand da jeg hentede hende, hun lå i sit eget tis og havde urin i pelsen mange steder.... FY FØJ...

tror du dette ville være noget dyrenes beskyttelse vil høre nærmere om? (efter din historie)

 

Mvh. sandra R.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

sikke en dårlig oplevelse i har haft.

hvordan kontaktede du dyrenes beskyttelse?

jeg har nemlig selv haft en grim oplevelse med en anden hundepension hvor jeg hentede min hund i går og overvejer om man skulle gå videre med det. Min Bella har sultet sig selv i 11 dage, havde ikke vand da jeg hentede hende, hun lå i sit eget tis og havde urin i pelsen mange steder.... FY FØJ...

tror du dette ville være noget dyrenes beskyttelse vil høre nærmere om? (efter din historie)

 

Mvh. sandra R.

 

Hej Sandra

Kunne du ikke være sød at skrive, hvilken pension det drejer sig om, så vi andre kan holde os fra den?

 

Edit: Hov, jeg så lige din anden tråd :oops: Fint og tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo virkelig et spørgsmål, der deler vandene, det her. Husker der engang var en tråd om folks ønsker til den ideelle hundepension, og her havde næsten alle en mening om spørgsmålet 'hunde sammen/hunde ikke sammen'. Nogle fandt det yderst vigtigt at deres hund fik lov til at lege med andre hunde 'for at forebygge kedsomhed/ensomhed', mens andre fandt det lige så afgørende, at deres hunde ikke blev 'udsatte for andre hundes luner og påfund' (sikkerhedsfaktor).

 

Hos os har vi det sådan, at pensionshunde ikke har kontakt med andre hunde medmindre ejerne udtrykkeligt har bedt om det. Hundene SKAL tilbage til ejerne i et stykke, det har højeste prioritet. Det må aldrig blive sådan, at en hundepension render rundt og finder på mystiske påfund bag ejerens ryg, altså uden at denne bliver taget med på råd. Så kan vi synes nok så meget, at en hund burde lege med andre, men det ville være utilgiveligt hvis noget gik galt.

 

Mit råd må derfor også være, at man, inden man sender sin hund i pension, på forhånd får afklaret med pensionen, i hvilken grad (om nogen) ens hund skal være i nærkontakt med andre hunde under opholdet.

 

 

Hejsa Thomas.

Jeg syntes det kunne være enormt spændene at lave spørge skemaer til folk der skal have deres hund i pension.

 

Her skulle ejer så svare begrunde og uddybe deres holdninger til de forskellige spørgsmål, alså ikke bare et ja - nej skema.

 

Der skulle også være spørgsmål til ejer selv, hvor de skulle svare på en del spørgsmål om hvordan de f.eks. se deres hund i hjemmet/livet med alt hvad dette indebære.

 

Jeg kunne forestille mig at man udvalgte 40-50 forskellige hunde familier, her menes eks. enlige med hund, par med hund, par med hund & børn, arbejdsløse med hund, fuldtids ansatte med hund, folk med selvskabs hunde, folk med brugs hunde, gårdhunde, sofa hunde mf.

 

Når man så har fået svarene fra alle kunne det være spændene at se hvilke pension man skulle lave for at gøre måske bare halvdelen tilfredse med deres hunds ophold.

 

Det vil kræve en del evaluering, da der vil komme rigtig mange forskellige svar "tror jeg"

 

Der vil jo selvfølgelig være nogen der har urealistiske krav til en pension, men det skinner rimeligt hurtigt igennem, når de så får modspørgsmål.

 

Der er flere tråde på forskellige forums der omhandler hunde pensioner på godt og ondt, og sådan vil det altid være, tanken at alle er 100% tilfredse med 1 pension er nok noget nær det mest umulige man kan opnå ;):vuf:

 

 

Kunne det ikke være spændene at lave:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hejsa Thomas.

Jeg syntes det kunne være enormt spændene at lave spørge skemaer til folk der skal have deres hund i pension.

 

Her skulle ejer så svare begrunde og uddybe deres holdninger til de forskellige spørgsmål, alså ikke bare et ja - nej skema.

 

Der skulle også være spørgsmål til ejer selv, hvor de skulle svare på en del spørgsmål om hvordan de f.eks. se deres hund i hjemmet/livet med alt hvad dette indebære.

 

Jeg kunne forestille mig at man udvalgte 40-50 forskellige hunde familier, her menes eks. enlige med hund, par med hund, par med hund & børn, arbejdsløse med hund, fuldtids ansatte med hund, folk med selvskabs hunde, folk med brugs hunde, gårdhunde, sofa hunde mf.

 

Når man så har fået svarene fra alle kunne det være spændene at se hvilke pension man skulle lave for at gøre måske bare halvdelen tilfredse med deres hunds ophold.

 

Det vil kræve en del evaluering, da der vil komme rigtig mange forskellige svar "tror jeg"

 

Der vil jo selvfølgelig være nogen der har urealistiske krav til en pension, men det skinner rimeligt hurtigt igennem, når de så får modspørgsmål.

 

Der er flere tråde på forskellige forums der omhandler hunde pensioner på godt og ondt, og sådan vil det altid være, tanken at alle er 100% tilfredse med 1 pension er nok noget nær det mest umulige man kan opnå ;):vuf:

 

 

Kunne det ikke være spændene at lave:confused:

 

Ja, det ville være umuligt.

 

Det er hvad det er, men uanset ens personlige hundeholdning så bør man kunne gå ud fra at hundens velfærd vil blive prioriteret højere end alt andet og at der er respekt for det hundeejeren har aftalt med stedet - eller forbudt.

F.eks. at hunden ikke får foder den er allergisk imod. At pensionen henvender sig til ejeren, hvis der opstår problemer og at der holdes rent omkring hunden.

At hunden i det hele taget vises omsorg.

 

Selv synes jeg det er totalt latterligt - og ikke omsorg - at man i en hundepension kan bestille egelsk bøf med sauce og kartoffelmos til Fido, mens han er i pension. Men fint at man kan bestille ekstra ture.

 

Vi har forskellige krav til en pension og ingen pension ville kunne opfylde mine medmindre Pelle kunne indgå i familiens liv i boligen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det ville være umuligt.

 

Det er hvad det er, men uanset ens personlige hundeholdning så bør man kunne gå ud fra at hundens velfærd vil blive prioriteret højere end alt andet og at der er respekt for det hundeejeren har aftalt med stedet - eller forbudt.

F.eks. at hunden ikke får foder den er allergisk imod. At pensionen henvender sig til ejeren, hvis der opstår problemer og at der holdes rent omkring hunden.

At hunden i det hele taget vises omsorg.

 

Selv synes jeg det er totalt latterligt - og ikke omsorg - at man i en hundepension kan bestille egelsk bøf med sauce og kartoffelmos til Fido, mens han er i pension. Men fint at man kan bestille ekstra ture.

 

Vi har forskellige krav til en pension og ingen pension ville kunne opfylde mine medmindre Pelle kunne indgå i familiens liv i boligen.

 

 

Ja, vi er enige

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

HJÆLP HJÆLP...undskyld, men nu er jeg totalt forvirret over de to pensioner. Er der nogen der kan sige mig helt konkret hvilken en det er man skal holde sig fra ? er det den hvor de også sælger brugskunst eller den anden.

 

Jeg har nemlig en veninde som har bestilt pasning 1 uge på den gule gård og nu kan vi ikke hitte rede i om det er den eller den med brugskunsten.

 

Håber på et svar fra jer :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

HJÆLP HJÆLP...undskyld, men nu er jeg totalt forvirret over de to pensioner. Er der nogen der kan sige mig helt konkret hvilken en det er man skal holde sig fra ? er det den hvor de også sælger brugskunst eller den anden.

 

Jeg har nemlig en veninde som har bestilt pasning 1 uge på den gule gård og nu kan vi ikke hitte rede i om det er den eller den med brugskunsten.

 

Håber på et svar fra jer :klap:

 

Kik i indlæg 45.

 

Den ene hedder Måløv Hundepension.

Den anden hedder Vejlegården.

Det er Måløv hundepension, der er nogen, der har dårlige erfaringer med..

 

Men meget kan jo være ændret siden dengang... :???:

Tråden blev startet for 1½ år siden...

 

Din veninde har forhåbentlig besøgt pensionen og snakket med personalet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Kik i indlæg 45.

 

Den ene hedder Måløv Hundepension.

Den anden hedder Vejlegården.

Det er Måløv hundepension, der er nogen, der har dårlige erfaringer med..

 

Men meget kan jo være ændret siden dengang... :???:

Tråden blev startet for 1½ år siden...

 

Din veninde har forhåbentlig besøgt pensionen og snakket med personalet..

 

Det skulle vidst stadig være slemt derovre (og det er måløv der er slem) - snakkede med en der kommer derovrefra (kilde oplyses IKKE i indlægget) og har set utallige eksempler på hunde der kommer lige derfra - ikke altid et kønt syn desværre

Link til indlæg
Del på andre sites

Kik i indlæg 45.

 

Den ene hedder Måløv Hundepension.

Den anden hedder Vejlegården.

Det er Måløv hundepension, der er nogen, der har dårlige erfaringer med..

 

Men meget kan jo være ændret siden dengang... :???:

Tråden blev startet for 1½ år siden...

 

Din veninde har forhåbentlig besøgt pensionen og snakket med personalet..

Tak for dit svar. Hun tar nu kontakt med den anden pension....blev helt dårlig af den historie ...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Maria Thorsted
Jeg har skrevet til Dyrenes Beskyttelse om mine oplevelser med Måløv Hundepension. De har svaret, at de vil tage Måløv med i deres sagsbehandling.

Det hører med til historien, at min hund blev sat sammen med "et par andre hunde for at have lidt selskab", selv om jeg betalte den pris der gælder for én hund alene i en boks og havde en helt klar forventning om, at han ville få sin egen boks. Jeg spurgte, om jeg måtte komme med ind og se forholdene, men det måtte jeg ikke. Det må give meget mere stress og dårligere hygiejne at have hundene så tæt sammen.

Min hundefrisør viste mig i øvrigt et avisudklip om Måløv Hundepension, ja det var faktisk en hel side fra Ekstrabladet. For nogle år tilbage døde en hund, mens den var i pensionen. Det var er cocker spaniel på 8 år, som var sund og rask, da familien afleverede den og tog på ferie. Da de kom hjem, var den død, ifølge pensionen var den blevet kvalt i sit halsbånd, da den forsøgte at skikke af!!

Det er godt nok nogle år siden, men det er så vidt jeg ved de samme mennesker, som har pensionen nu.

Til gengæld har jeg kun hørt godt om den anden pension i Måløv, den der hedder Vejlegården, som flere nu har anbefalet.

 

Hej ville bare lige komme med en kommentar, det var min Cocker der blev kvalt i måløv pension. Hun hed Tika, vi prøvede på alle mulige måder at råbe op, men vores lovgivning er så slap.. Selv i dag så mange år efter er der ikke sket en skid. Vi prøvede alt, politi anmeldte og dyrenesbeskyttelse, hundenesnetværk , B.T og Tv 2 lorry. Men den eksistere jo endnu?..Tilgengæld har vi ( Mange år efter) fået vores Sankt B. Hund, Ludvig passet i Vejlegårdens pension, efter en lang snak med Lonnie ( Ejeren ) Om vores dårlige oplevelse med pensioner og min angst for at efterlade min hund igen.De var meget forstående og jeg var helt tryg da vi afleverede ham. Og 5 dage efter, da vi hentede ham kunne man bare se at han havde haft det super, der er nemlig heller ikke så mange hunde ca.15 af gangen, så der er jo meget mere tid til hver enkelt..

Jeg kunne ikke lade være med at reagere da jeg så at der stadigvæk var nogen som, der huskede sagen med dejlige Tika. Ja det er jo 12 år siden snart.

tak for en god debat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst topsytop

Desværre har der jo så lige været en sag med Vejlegårdens pension hvor en Golden retriever døde under opholdet, pga. den havde spist en sok lige inden den blev afleveret. Dette gjorde ejerene opmærksom på. Alligevel blev den ikke tilset af en dyrlæge, da den blev sløj, og endte med at måtte aflives fordi tarmene var gået i forrådnelse. Noget der kunne væe undgået hvis den havde fået dyrlæge med det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...