Hop til indhold

Måløv hundepension AV AV AV hold jer væk,hvis i elsker jeres hund


Gæst balto
 Share

Recommended Posts

Gæst Nicky

Der hvor jeg får min passet nu er et lille familiested, som også samtidig har kennel - og min hund sidder altid og snakker helt vildt når vi køre ind på vejen og hun følger glad og fro med - hun er selvfølgelig glad for at se sin mor når hun bliver hentet - men hun er ikke stresset og bare ganske almindelig glad for at komme hjem til vante omgivelser.

 

 

Hej

Har lige læst din anmeldelse vedr. Måløv Hundepension - UF!

Du skriver om et "lille familiested" - kan du ikke sende mig en adresse, da min Golden Retriever på 2 år, skal på pension i august?

På forhånd tak

Jean

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 236
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst bella2006
Hej Sandra

Kunne du ikke være sød at skrive, hvilken pension det drejer sig om, så vi andre kan holde os fra den?

 

Edit: Hov, jeg så lige din anden tråd :oops: Fint og tak :5up:

 

 

Hej.

 

Du kan tro jeg gerne vil dele det med jer så ingen andre skal gennemgå hele den process vi har og stadig er igennem med Toftebjerg hunde og kattepension ved slagelse. Toftebjerg Hunde- og Kattepension | Forside se evt. min tråd herinde også. der vil løbende komme nyt indtil sagen forhåbentlig en dag ender godt, Bella bliver rask og Toftebjerg hundepension returnere vores opkald og rent faktisk står til ansvar for det der er sket :o(

 

Mvh. Sandra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej ville bare lige komme med en kommentar, det var min Cocker der blev kvalt i måløv pension. Hun hed Tika, vi prøvede på alle mulige måder at råbe op, men vores lovgivning er så slap.. Selv i dag så mange år efter er der ikke sket en skid. Vi prøvede alt, politi anmeldte og dyrenesbeskyttelse, hundenesnetværk , B.T og Tv 2 lorry. Men den eksistere jo endnu?..Tilgengæld har vi ( Mange år efter) fået vores Sankt B. Hund, Ludvig passet i Vejlegårdens pension, efter en lang snak med Lonnie ( Ejeren ) Om vores dårlige oplevelse med pensioner og min angst for at efterlade min hund igen.De var meget forstående og jeg var helt tryg da vi afleverede ham. Og 5 dage efter, da vi hentede ham kunne man bare se at han havde haft det super, der er nemlig heller ikke så mange hunde ca.15 af gangen, så der er jo meget mere tid til hver enkelt..

Jeg kunne ikke lade være med at reagere da jeg så at der stadigvæk var nogen som, der huskede sagen med dejlige Tika. Ja det er jo 12 år siden snart.

tak for en god debat.

 

Ja, Maria. Der er noget helt galt i samfundet med hensyn til dyrevelfærd. Det er næsten umuligt at få nogen til at skride ind overfor vanrøgt. Det har været sådan rigtig længe. De politiske partier har haft alt for travlt med at kæmpe for andre ting. Dyr er blevet nedprioriteret.

 

Du er ikke den eneste, der er frustreret over den situation.

 

Nu er der opstået et nyt politisk parti. Deres 1. prioritet og hjertesag er dyrevelfærd. De har ikke en masse penge og de har (endnu) ikke en masse medlemmer. Men de brænder for deres sag, selv om samfundet gør alt for at lukke dem ned inden næste folketingsvalg.

 

Jeg VED, at der er SÅ mange mennesker der brænder for dyrevelfærd, for dyrepoliti, for ingen dyr skal lidt unødigt, --hverken vores kæledyr, produktionsdyrene eller de vilde dyr.

 

Og alligevel kæmper det lille parti for bare at skaffe underskrifter nok til at kunne stille op ved næste valg.

Du kan hjælpe med at give dyrene en chance for bedre vilkår ved at give partiet din underskrift.

Det betyder ikke, at du melder sig ind i partiet. Og det betyder heller ikke, at du lover at stemme på partiet ved næste valg.

Det eneste, du skriver under på er, at du ønsker at give det parti en chance for at stille op ved næste folketingsvalg.

 

Tænk, hvis vi kunne få DEM til at ændre de skæve og dårlige forhold der så længe har været for dyr....

 

 

Partiet Fokus

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så for nyligt hos min dyrlæge at der er en landsdækkende indsamling af underskrifter mod sex med dyr ... det ville da være et lille skridt på vejen for dyrene ... forstår ikke at det ikke allerede er forbudt ... kig også her: Forbyd sex med dyr! - Gipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg

 

 

Jeg er ikke så sikker på, at de underskrifts-indsamlinger mod indlysende uhyrligheder hjælper så meget! Hvis regeringens "eksperter" siger at dyr ikke tager skade af sex med mennesker, så forbliver dyresex lovligt!

Men selvfølgelig har jeg skrevet under.

 

Det er POLITIKERNE med tilhørende "eksperter", der skal skiftes ud. Ved næste valg: Stem på politikere, der er imod alle former for dyresex.

Dyresex er kun lovligt, fordi den nuværende regering synes at det er ok.

 

Lige nu kender jeg ikke til andre medlemmer af folketinget, der klart tager afstand fra dyresex, end Christian H. Hansen.

Og han er forresten også stifter af det nye politiske parti, Fokus:mrgreen:.

Partiet Fokus

 

Hvis du ønsker at give dyrene flere stemmer i folketinget, så støt det nye parti. De har brug for 20.000 underskrifter inden der bliver udskrevet valg for at kunne stille op til valget. Så det haster.

Hvis Fokus ikke får samlet de 20.000 stemmer, så mister dyrene en af de meget få engagerede stemmer, de har haft i folketinget indtil nu.

 

---Så det haster. Vi kan aldrig vide, hvornår regeringen bliver nødt til at udskrive valg.

 

--At udfylde en vælgererklæring for Fokus kan give MEGET!!! mere langsigtede virkninger til fordel for dyrene.

 

Det kan give os mulighed for at stemme politikere ind, som har et helt nyt og anderledes syn på dyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Der er formentligt tale om den der hedder "måløv hundepension" eg gård langt ude af en grusvej hvor man ender ved en rød port som er godt lukket. ingen kommer ind.... jeg kender en historie om en hvalp på ca 7 mdr der var gravid da ejer hentede hende efter et ferieophold...

 

 

 

Er det hundepensionen beliggende i Måløv, du fortæller om? Den, der hedder Vejlegaarden Hundepension?

Eller er det den pension, der ligger i Stenløse, som HEDDER Måløv Hundepension, men altså ikke ligger i Måløv... :shock:

 

Jeg har hørt gode ting om den ene og dårlige ting om den anden..... Men jeg ved ikke, hvilken en der er den gode...:???:

 

...Men det ER vel nok den i Måløv (Vejlegaarden) der er god..?

 

Jeg håber aldrig, aldrig, jeg får brug for det... Men hvis nu, helt akut:neutral:..... Så ville det måske blive en af dem fordi de ligger nærmest..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria Thorsted
Min Westie var i den store hundepension, som hedder Måløv Hundepension.

Den anden hundepension hedder Vejlegården og er mindre, men ligger også i Måløv. Er der nogen af jer, der har prøvet den?

Ja Vejlegården er en rigtig hyggelig lille pension, vores hund havde det så godt at han dårlig havde tid til at hilse på os, han troede bare at han skulle ud på gå tur, da de kom med ham. Og han fik speciel kost og havde sine egne madskåle med. Og der kan jo også lettere blive taget specielle hensyn når man ikke har så mange hunde, og der er jo i det hele taget mere tid til hver enkelt.. God sommer:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria Thorsted
Desværre har der jo så lige været en sag med Vejlegårdens pension hvor en Golden retriever døde under opholdet, pga. den havde spist en sok lige inden den blev afleveret. Dette gjorde ejerene opmærksom på. Alligevel blev den ikke tilset af en dyrlæge, da den blev sløj, og endte med at måtte aflives fordi tarmene var gået i forrådnelse. Noget der kunne væe undgået hvis den havde fået dyrlæge med det samme.

Hvem aflevere en hund der har en sok i maven ?? Det er jo det samme som at aflevere en syg hund..Men stakkels hund, det burde ikke være sket. Og selvfølgelig skulle den har været til dyrlæge, puha. Sikke en historie, men Måløv har altså ikke bare et enkelt lig i lasten., men en hel del. Så jeg ville stadigvæk benytte mig af vejlegården, da jeg har fået en super behandling og min hund havde haft et par gode dage hos Lonnie.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst hundepension
Der er formentligt tale om den der hedder "måløv hundepension" eg gård langt ude af en grusvej hvor man ender ved en rød port som er godt lukket. ingen kommer ind.... jeg kender en historie om en hvalp på ca 7 mdr der var gravid da ejer hentede hende efter et ferieophold...

 

Historier om gravide hunde på 7 måneder, lange grusveje og lukkede røde porte hvor ingen kommer ind... Det er godt nok grusomme historier, og man skal da være sikker på man er tryg ved den hundepension man vælger til sin elskede hund.

 

Det er også derfor vi altid anbefaler hundeejere at besøge den hundepension de har udset sig. Tag dog ud og få en snak med de mennesker der har valgt at bruge så stor en del af deres liv på at drive forretning med at tage sig af andre menneskers kæreste eje! Se forholdene med jeres egne øjne og vælg kun den hundepension hvor I er trygge ved at lade jeres hund passe, så I kan tage roligt på ferie og få en god oplevelse når I henter jeres hund igen.

 

Mit navn er Nikolaj Nikolajsen og jeg er en del af familievirksomheden Måløv Hundepension. Vi har drevet vores hundepension siden 1987 og har passet rigtig mange hunde gennem tiden. Vi bliver beskyldt for en del i forums som dette, men vi har heldigvis rigtig mange flere glade kunder. Både nye der kommer til og også mange stamkunder der har benyttet os gennem flere af deres hundes liv.

 

En fjer bliver rigtig hurtig til 10 høns - især ved hjælp af Internettets beskyttende anonymitet - og vi gør vores bedste for at vise den sande side frem ved pasning af din hund i hundepensionen ved at tale åbent med jer og vise pensionen frem for interesserede hundeejere.

 

Vores dør er åben for besøg og fremvisninger i vores åbningstider, der kan ses på vores hjemmeside på hundepension.dk. Men det er rigtigt man skal ringe på den låste dør før vi åbner - for vi passer godt på de hunde der er i vores varetægt ;)

 

Tænk over vores opfordring når I overvejer en hundepension til jeres hund. Tag nu ud og få en snak med de mennesker I overvejer at overlade jeres hund til! Vi er flere der tilbyder pasning af jeres hunde - og vi er forskellige. Hundejere er forskellige. Find den hundepension der passer til jer og jeres hund.

 

Kærlig hilsen

Nikolaj Nikolajsen

Måløv Hundepension

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila

Havde du nu valgt at formulere dig anderledes og skrevet noget i retningen af: Alle kan begå fejl/Alle kan have en dårlig oplevelse/Jeg er rigtig ked af jeres meninger og holdninger om vores pension/ Vi her på Måløv ønsker at sige undskyld og gøre forholdene bedre etc. Havde jeg måske surfet videre på nettet og ladet det ligge, for jeg kan jo egentlig være ligeglad.

Men det gjorde du så ikke.

Det er muligt jeg bliver banned fra HF til evig tid, men for søren hvor er jeg GAL.

Se forholdene med jeres egne øjne og vælg kun den hundepension hvor I er trygge ved at lade jeres hund passe, så I kan tage roligt på ferie og få en god oplevelse når I henter jeres hund igen.

Mit navn er Nikolaj Nikolajsen og jeg er en del af familievirksomheden Måløv Hundepension. Vi har drevet vores hundepension siden 1987 og har passet rigtig mange hunde gennem tiden.

Eftersom det er en familievirksomhed er der nok ikke kommet nye boller på suppen

Vi bliver beskyldt for en del i forums som dette

Så har det nok noget på sig

En fjer bliver rigtig hurtig til 10 høns

Amen – men nu har de fleste af hundeejerne som har dårlige erfaringer med jer jo selv været der

- især ved hjælp af Internettets beskyttende anonymitet -

Det er jo bare det rene pladder. Folk som har haft dårlige oplevelser med jer er kujoner som ikke tør stå frem eller hvad? For det virker bestemt ikke sådan udfra indholdet i denne tråd.

- og vi gør vores bedste for at vise den sande side frem ved pasning af din hund i hundepensionen ved at tale åbent med jer

Jeg citerer en anden bruger: modtagelsen var kold og upersonlig

og vise pensionen frem for interesserede hundeejere.

Jeg citerer igen: Jeg spurgte, om jeg måtte komme med ind og se forholdene, men det måtte jeg ikke.

Vores dør er åben for besøg og fremvisninger i vores åbningstider, der kan ses på vores hjemmeside på hundepension.dk. Men det er rigtigt man skal ringe på den låste dør før vi åbner - for vi passer godt på de hunde der er i vores varetægt ;)

Jeg citerer i flæng:

Karlo var synligt stresset da vi hentede ham. Med hvidt skum om munden og havde det bestemt ikke godt.

 

Hej ville bare lige komme med en kommentar, det var min Cocker der blev kvalt i måløv pension

 

Da vi kom hjem med ham virkede han depressiv, og gad slet ikke lege. Lå bare for sig selv, og flyttede sig hvis vi prøvede kontakt. Han havde en stor bule fyldt med betændelse på højre forpote. Venstre bagpote havde 2 store hudafskrabninger. Hans øjne var fyldt med betændelse. Han kunne ikke gø, og hostede og hakkede i flere dage

 

Jeg har een gang være ude at se på Måløv Hundepension, og da vi skulle ind og se de løbegårde hundene går i, skulle vi igennem et område hvor der gik flere hunde og legede sammen. Idet vi går igennem smutter en lille hund ud, og stikker af ned over markerne. "Nå, lad den bare løbe den kommer igen," sagde ejeren. Derudover var der huller i hegnet sådan at en hund nemt kunne komme til at sidde fat med sit halsbånd.

 

Da han kom for at hente den, fik han kun snoren udleveret, hunden var stukket af for at par dage siden! Så han endte med at køre rundt i området i dagevis, og lede efter sin hund.

 

Det hører med til historien, at min hund blev sat sammen med "et par andre hunde for at have lidt selskab", selv om jeg betalte den pris der gælder for én hund alene i en boks og havde en helt klar forventning om, at han ville få sin egen boks.

 

Da jeg hentede ham fredag formiddag d.31/7 kunne jeg knap nok kende ham. Min hund var møgbeskidt med klumper af indtørret afføring bagi, han havde kraftig øjenbetændelse og virkede trist og stresset. Da jeg kom hjem opdagede jeg til min rædsel, at han kun havde spist 100 gram af det allergifoder, som jeg havde givet ham med i pensionen. Da vi gik den første tur i hjemlige omgivelser, havde han blodig diarre.

 

Efter han er kommet hjem, har det taget over 14 dage før han kan se en hund overe på den anden side af gaden ude at blive "sur".

Da hun endelig kom med vores Golden retriver, måtte hun erkende at han havde været oppe og slå, bidt i læben bidt i næsen og senere har det vist sit at han også var bidt i bagpoten og i ganen.

 

Det var forøvrigt tæt ved at de ikke måtte komme ind, da en forvirret unge pige ikke ville lukket dem ind da hun var meget stresset.

 

 

- Sikke dog i passer på hundene.

 

Tænk over vores opfordring når I overvejer en hundepension til jeres hund

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige altså?!

Tag nu ud og få en snak med de mennesker I overvejer at overlade jeres hund til!

Det kan vi sagtens, men det bliver jeres pension jo ikke bedere af?!

Kærlig hilsen

Nikolaj Nikolajsen

Måløv Hundepension

 

Jeg undskylder hvis jeg har trådt nogen over tæerne – og for det rodede indlæg.

Og ja der er 2 gode tilfælde i denne tråd, det er jeg klar over. Det er fantastisk at hundene har haft det godt og jeg håber inderligt at jeg har set alt for sort på tingene og at der for alvor er kommet styr på tingene hos Måløv.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Irasmusen

Kan kun sige at jeg kender rigtig, rigtig, rigtig mange der fortryder de har haft deres hund passet i Måløv hundepension. Vejlegården deriomod har de fleste kun haft gode oplevelser med.

 

I måløv er der også episoden med den hund der blev drægtig mens hun var der osv. Tror en del kan slås op på nettet, hvis man søger.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Hold da op hvor nogle forfærdelige historier. Som én skriver, så burde der være smilier på hundepensioner.

Vi er heldigvis så heldige at min veninde kommer og passer vores hunde hjemme hos os selv hvis vi skal nogen steder, ellers tager vi simpelthen ikke på ferie.

Er der ikke nogen der har lagt sag an? Eller er det ikke noget man bare lige kan gøre?

 

Hvis jeg alligevel af en eller anden grund var tvunget til at vælge, så blev det http://www.hadstenhundehotel.dk/, hvor vi også går til træning.

Redigeret af tantemaier
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst miasorensen

Hold da op hvor stemning er kommet højt op her i debatten, men det forstår man godt det er jo ens hjertebarn man skal placere i en hundepension. Inden jeg valgte hundepension sidst læste jeg om valg af hundepension så jeg var godt forberedt på valg af den helt rigtige hundepension for mig. Det er virkelig vigtigt at være kritisk og spørge ind / tjekke forholdene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op hvor stemning er kommet højt op her i debatten, men det forstår man godt det er jo ens hjertebarn man skal placere i en hundepension. Inden jeg valgte hundepension sidst læste jeg om valg af hundepension så jeg var godt forberedt på valg af den helt rigtige hundepension for mig. Det er virkelig vigtigt at være kritisk og spørge ind / tjekke forholdene.

 

 

Det passer ikke hvad der står om at alle kan lave en pension.

Man skal godkendes af politi samt kreds dyrlægen.

 

Hvis pensionen har en sådan godkendelse, som jo er smart at spørge om, så skulle pensionen være iorden.

 

Der er så mange kriterier man skal opfylde for at få lov at drive pension & Internat

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Vovhundesen

LÆS LÆS LÆS LÆS LÆS!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

 

Vedr: Måløv hundepension

 

Jeg læste ejerens forklaring om alle disse advarsler om at bruge Måløv hundepension hvilket han affærdigede som sladder!

 

Jeg har haft en forfærdelig oplevelse med Måløv hundepension!

 

1) Vi måtte ikke se hundepensionen og fik en forklaring om at det forstyrede hundene og de blev stressede af det.

 

2) Da vi afleverede vores hund samme dag som vi skulle flyve, sagde de at hun skulle være sammen med en anden hund som vores hund ikke kendte, da vi protesterede sagde de at der ikke var plads. Da vi ikke havde andre pasning muligheder accepterede vi det.

 

3) Da vi hentede vores hund en uge efter, gik jeg nærmest i Chok! Hun var fuldstændig apatisk og kunne næsten ikke gå og hund havde lort og savsmuld i pelsen. Hun var fuldstændig dehydreret og havde vi kommet en dag senere havde hun været død.

 

4) Det tog hende fjorten dage at komme sig over det ophold og jeg har aldrig tilgivet mig selv for at have anbragt hende der. Det var frygteligt!

 

5) Hvis jeg i ikke havde andre muligheder end at aflevere hende i Måløv hundepension ville det være mere humant at skyde hende.

 

ALDRIG ALDRIG ALDRIG MERE MÅLØV HUNDEPENSION!

 

Det er nu to år siden jeg hentede hende fra opholdet, og det jeg skal leve med det resten af mit liv!!!

 

Idag lever jeg af at træne hunde.

 

Venlig hilsen

 

Vovhundesen

Link til indlæg
Del på andre sites

[quote

ALDRIG ALDRIG ALDRIG MERE MÅLØV HUNDEPENSION!

 

Det er nu to år siden jeg hentede hende fra opholdet, og det jeg skal leve med det resten af mit liv!!!

 

Idag lever jeg af at træne hunde.

 

Venlig hilsen

 

Vovhundesen

 

Og hvordan har hunden det ?

Link til indlæg
Del på andre sites

=Capone;591046][quote

ALDRIG ALDRIG ALDRIG MERE MÅLØV HUNDEPENSION!

 

Det er nu to år siden jeg hentede hende fra opholdet, og det jeg skal leve med det resten af mit liv!!!

 

Idag lever jeg af at træne hunde.

 

Venlig hilsen

 

Vovhundesen

 

Og hvordan har hunden det ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria Thorsted

:vuf: Halleluja Tak for sangen !!!

Ja det er jo altid noget møg, når vi hunde ejere kan udveksle meninger og erfaringer. Og det er da pudsigt så mange hunde ejere der har et ønske om at hænge Måløv hundepension ud, bare for vores egen fornøjelses skyld. Sikke en fantasi !!! Helt ærlig, så stå dog ved jeres fejl og ta´det alvorligt, vær konstruktiv og gør tingene på en anden måde. Evt. skær lidt ned på antallet af hunde, så der måske er lidt mere tid til hver enkelt hund. Det giver selvfølgelig ikke så mange penge i kassen, og selvfølgelig har det også noget med personlighed og gøre. Måløv hundepension er bare, en penge maskine uden omsorg for det enkelte dyr. Hvor er det sørgelig!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hundepension

Hej med jer

 

Vi skal absolut ikke affeje alle historier som løs sladder, og vi må da erkende at nogle ikke er tilfredse med at få passet hund hos os. Men det ændrer nu ikke på at der nu er kommet endnu en temmelig farverig historie til denne tråd med nævnelse af dehydrering, død og endda skydning af hunde denne gang. I min optik en noget hysterisk og bagvaskende beskrivelse af at få passet sin hund i vores hundepension.

 

Lad alle vide at vi altid er åbne for at vise pensionen frem. Det skal blot ske inden for vores åbningstider og uden for skoleferierne. At hundene skulle blive stresset af en fremvisning er noget vrøvl.

 

Det er heller ikke en hemmelighed at vi altid har ladet hundene gå sammen to-og-to, da vi simpelt hen mener det er det bedste for hundene. Løbetid og hunde der ikke passer sammen størrelses- og temperamentsmæssigt gør selvfølgelig at vi ikke sætter hunde sammen, men ellers har de stor glæde af at kunne være sammen da hundene er sociale dyr.

 

Man får ikke at se hvem vi sætter hunden sammen med når man afleverer sin hund, og ej heller kan man vælge hvem den skal være sammen med. Det er noget vi vurderer når først hunden er kommet indenfor i pensionen, er klar til det og vi har set den an.

 

Vi passer godt på hundene på hundenes præmisser, og vi har heldigvis stadig rigtig travlt med at tage os godt af vores kunders hunde. Og skulle du være kommet forbi denne tråd i din søgen på en hundepension, så husk vi er klar til en snak om pasning af din hund. Ring til os og kom endelig for en fremvisning i vores åbningstider der kan ses på vores hjemmeside

 

Kærlig hilsen

Familien Nikolajsen

Måløv Hundepension

Redigeret af Imba
link fjernet
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Vovhundesen
Hej med jer

 

Vi skal absolut ikke affeje alle historier som løs sladder, og vi må da erkende at nogle ikke er tilfredse med at få passet hund hos os. Men det ændrer nu ikke på at der nu er kommet endnu en temmelig farverig historie til denne tråd med nævnelse af dehydrering, død og endda skydning af hunde denne gang. I min optik en noget hysterisk og bagvaskende beskrivelse af at få passet sin hund i vores hundepension.

 

Lad alle vide at vi altid er åbne for at vise pensionen frem. Det skal blot ske inden for vores åbningstider og uden for skoleferierne. At hundene skulle blive stresset af en fremvisning er noget vrøvl.

 

Det er heller ikke en hemmelighed at vi altid har ladet hundene gå sammen to-og-to, da vi simpelt hen mener det er det bedste for hundene. Løbetid og hunde der ikke passer sammen størrelses- og temperamentsmæssigt gør selvfølgelig at vi ikke sætter hunde sammen, men ellers har de stor glæde af at kunne være sammen da hundene er sociale dyr.

 

Man får ikke at se hvem vi sætter hunden sammen med når man afleverer sin hund, og ej heller kan man vælge hvem den skal være sammen med. Det er noget vi vurderer når først hunden er kommet indenfor i pensionen, er klar til det og vi har set den an.

 

Vi passer godt på hundene på hundenes præmisser, og vi har heldigvis stadig rigtig travlt med at tage os godt af vores kunders hunde. Og skulle du være kommet forbi denne tråd i din søgen på en hundepension, så husk vi er klar til en snak om pasning af din hund. Ring til os og kom endelig for en fremvisning i vores åbningstider der kan ses på vores hjemmeside

 

Kærlig hilsen

Familien Nikolajsen

Måløv Hundepension

 

Til Familien Nikolajsen!

 

 

Hvis det stod til mig skulle i forbydes at have noget med dyr at gøre OVERHOVEDET!

 

Jeg vil igen advare imod denne Måløv Hundepension.

 

Jeg har aldrig oplevet noget lignende, det virker som en pengemaskine og en fabrik som passer dyr.

 

Det min hund oplevede var skammeligt, DEN HAVDE IKKE FÅET VAND I DAGEVIS!

 

Jeg glemmer aldrig synet af min hund da hun blev hentet, det var frygteligt og jeg glemmer det aldrig!!!!

 

Tænk at i vil lægge navn til det svineri i laver, føj føj føj :evil: :evil: :evil: :evil:

 

M.v.h.

 

Vovhundesen

Redigeret af Imba
link fjernet fra citat
Link til indlæg
Del på andre sites

Vovhundesen - har du gjort noget ved sagen? Sådan klaget og anmeldt til et eller andet?

 

Hvis det virkeligt passer, det du skriver, så burde der vel være nok til at få pensionen lukket?

 

Får helt stress, skal snart på ferie og er nået helt ned til min nr 8 på listen over passere, har kun 12, nr 13 bliver en pension :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Nu arbejder jeg jo selv i hundepension, og må fortælle at hunde BLIVER nogle gange syge. Det handler jo ikke om at man altid kan gardere sig mod sygdom, men hvad man g¢r ved det når skaden er sket. Hos os bliver ejeren kontaktet med det samme, og dyret bliver k¢rt til dyrlæge. Al behandling bliver n¢je dokumenteret, så alt kan forklares i detaljer for ejeren når de henter hunden/katten.

Sådan SKAL det være, når man har ansvaret for andre folks kæreste eje.

 

Ja, sygdom kan opstaa alle steder, MEN det er helt forkert hvis en rask hund bliver udsat for sygdomme der kommer fra en hundekennel, som har pligt til at varetage ens hund pleje og velfaerd og helbred. Hvis en hundekennel f.eks har kennelhoste virus, saa skal den omgaaende lukkes indtil alle hunde er konstateret raske og bygninger decinficeret. Det kan ikke vaere rigtigt at man som ejer betaler for sin hunds pleje til en kennel, og efterfolgende skal betale udgifter til dyrelaegeudgifter pg.a sygdom, skader paadraget fra hundekennelen. Det er simpelthen for daarligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w
Ja, sygdom kan opstaa alle steder, MEN det er helt forkert hvis en rask hund bliver udsat for sygdomme der kommer fra en hundekennel, som har pligt til at varetage ens hund pleje og velfaerd og helbred. Hvis en hundekennel f.eks har kennelhoste virus, saa skal den omgaaende lukkes indtil alle hunde er konstateret raske og bygninger decinficeret. Det kan ikke vaere rigtigt at man som ejer betaler for sin hunds pleje til en kennel, og efterfolgende skal betale udgifter til dyrelaegeudgifter pg.a sygdom, skader paadraget fra hundekennelen. Det er simpelthen for daarligt!

 

Nu er f.eks. kennelhoste og andre smitsomme sygdomme altså hvad man risikerer at få med, når man har sin hund ude blandt mange andre hunde. Der sker osse til f.eks. udstillinger og på træningspladsen.

DET kan man ikke bebrejde pensionen. Særligt fordi f.eks. kennelhoste er allermest smitsomt i inkubationstiden, dvs INDEN hunden overhovedet viser symptomer.

 

Så den slags sygdomme ville jeg blot oplyse pensionen om, så de kan advare andre kunder om at være opmærksomme.

Men det er ikke noget jeg mener man kan bebrejde pensionen.

 

Man får ikke at se hvem vi sætter hunden sammen med når man afleverer sin hund, og ej heller kan man vælge hvem den skal være sammen med. Det er noget vi vurderer når først hunden er kommet indenfor i pensionen, er klar til det og vi har set den an.

 

Men kan jeg så som kunde slet ikke vælge at min hund skal være alene?

 

Jeg har en hanhund der ellers er super sød overfor andre hunde. MEN han deler under INGEN omstændigheder mad, ben o.l. med en fremmed hund, ligesom legetøj o.l. osse kan føre til slagsmål. Han er ellers en velfungerende hund, men disse ting gør at jeg da aldrig ville lade ham alene med en fremmed hund. Og i der ikke kender min hund, er da ikke de bedste til at vurdere hvem der vil være en god kammerat for MIN hund som JEG kender bedst.

 

Og oplyser i kunder om at hunden vil blive sat i boks med en fremmed hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...