Hop til indhold

Måløv hundepension AV AV AV hold jer væk,hvis i elsker jeres hund


Gæst balto
 Share

Recommended Posts

Vi elsker jo alle vores hunde, men vi vil jo også gerne på ferie. Derfor er vi somme tider nød til at aflevere vores kære dyr i andres varetægt.

Gør det aldrig i MÅLØV HUNDEPENSION.

Allerede da vi kom ud med vores hund, kunne vi høre at her var for meget, larm, og hunde gøen. Modtagelsen var kold og upersonlig,som om det var en ting og ikke et levende væsen vi afleverede.

Da vores hund efter 10 dage igen skulle hentes, af mine svigerforældre. Var det frygteligt syn der mødte dem. Samme larm som da vi afleverede. Vores dejlige glade kærlige familie hund kunne slet ikke kende, mine sviger forældre som han kender endog meget godt. Det var forøvrigt tæt ved at de ikke måtte komme ind, da en forvirret unge pige ikke ville lukket dem ind da hun var meget stresset.

Da hun endelig kom med vores Golden retriver, måtte hun erkende at han havde været oppe og slå, bidt i læben bidt i næsen og senere har det vist sit at han også var bidt i bagpoten og i ganen. Selv om det lyder lidt hårdt så ved vi alle at ydre sår heler. Men psyken. AV AV det tager tid.

Efter han er kommet hjem, har det taget over 14 dage før han kan se en hund overe på den anden side af gaden ude at blive "sur". Og vi ved alle at det ikke er et typiskt træk for en familie hund som en Golden Retriver

Oven ikøbet har han så lige fået sig en gang kennelhoste.

Det varer nok lidt tid før vi får vores dejlige familie hund igen. Vi kæmper en kamp. Så vores råd til alle jer andre hunde venner.

BRUG ALDRIG MÅLØV HUNDEPENSION.

Det er bare en fabrik. En uanstændig penge maskine.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 236
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst PPP-Pero

Puha, sikke en forfærdelig oplevelse for Jer og Jeres hund :ae:

 

Det er ikke første gang jeg hører dårligt om Måløv Hundepension :mad:

Dejligt du deler din erfaring - forhåbentlig er der mange der fravælger pensionen efter at have læst dit indlæg!

 

God bedring til vuffen og held og lykke med den fremtidige træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for tippet. Ikke fordi jeg har brug for hundpension ret tit, men jeg bliver ofte spurgt om jeg kender et godt sted :rolleyes: og nu ved jeg at jeg IKKE skal anbefale Måløv hundepension.

 

Jeg har selv haft min Funky hos Hørsholm dyrepension da han var 8 mdr og det var rigtig godt. Det var en glad hund jeg afleverede og en glad hund jeg fik igen.

 

Derimod har jeg også en enkelt gang haft han hos Birkemosegårds hunde og kattepension. GØR DET ALDRIG :evil:

 

Det var også en helt upersonlig modtagelse, og det var lige før jeg ikke fik min hund udleveret igen, da jeg kom 10 min for sent i åbningstiden :roll: Havde hun ikke udleveret ham, havde jeg ringet til Politiet.

Aldrig har jeg set en hund (og denne gang var han voksen) springe så hurtigt ind i bilen og trygge sig så meget ind i sin kasse, for han skulle godt nok med hjem. Der gik flere dage efter hvor han ikke rigtig ville med ud og han var meget klistrende :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

det er bestemt ikke nogen god oplevelse har haft.

jeg vil så gerne fortælle om vores gode oplevelser med hunde pension, det er så handeldrup hunde pension lige uden for tirstrup.

det hele startede med at jeg skulle finde et sted ,jeg forhørte mig ved ander hunde ejer, og fik 2 anbefalet.

det ene sted var så fuld optaget i den uge vi skulle bruge det så jeg gik på nettet og fandt det andet sted og jeg ringede der ud og fik en god snak med ejeren af stedet, om hvad vores hund er for en, hvad han godt kan lide osv. da vi kom ud med ham var der ro over hende. alle de andre hunde hilste selvfølgelig på tyson med at gø ,tror aldrig i finder en pension med mange hunde uden at der er hunde gø.

vi var med over med ham der hvor han skulle bo, selfølgelig er det et bur det kan ikke være anderledes. og der var pænt rent lige som på billederne på deres hjemmeside.

der var en udgang til at han kunne gå ud hvis det var det han ville jeg gik med ham helt ind i buret tog hans sele af ham sagde farvel og så løb han ud og så gik vi, jeg må indrømme at jeg fælede en tåre da vi kørte. men det var ikke fordi at han skulle være der men fordi jeg skulle undvære ham en hel uge.

da vi kom efter ham gik vi over for at hente ham han var glad for at se os men han viste da bestemt ikke om han ville med os hjem det var først da jeg gjorde som om jeg ville gå igen at han ville med os hjem.han var MEGET tråt da han kom hjem og han havde ikke meget stemme tilbage men vi er helt sikker på at han har haft en god ferie med andre hunde og massa af udeliv gåture .

han har være der en gang til og det var samme positive oplevelse

 

jeg håber ikke i er blevet skræmt helt over at bruge pension for der findes gudkelov også super gode pensioner jeg kan egentlig ikke huske om der er smilie ordning for hunde pensioner ellers burde der måske være det

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi elsker jo alle vores hunde, men vi vil jo også gerne på ferie. Derfor er vi somme tider nød til at aflevere vores kære dyr i andres varetægt.

Gør det aldrig i MÅLØV HUNDEPENSION.

Allerede da vi kom ud med vores hund, kunne vi høre at her var for meget, larm, og hunde gøen. Modtagelsen var kold og upersonlig,som om det var en ting og ikke et levende væsen vi afleverede.

Da vores hund efter 10 dage igen skulle hentes, af mine svigerforældre. Var det frygteligt syn der mødte dem. Samme larm som da vi afleverede. Vores dejlige glade kærlige familie hund kunne slet ikke kende, mine sviger forældre som han kender endog meget godt. Det var forøvrigt tæt ved at de ikke måtte komme ind, da en forvirret unge pige ikke ville lukket dem ind da hun var meget stresset.

Da hun endelig kom med vores Golden retriver, måtte hun erkende at han havde været oppe og slå, bidt i læben bidt i næsen og senere har det vist sit at han også var bidt i bagpoten og i ganen. Selv om det lyder lidt hårdt så ved vi alle at ydre sår heler. Men psyken. AV AV det tager tid.

Efter han er kommet hjem, har det taget over 14 dage før han kan se en hund overe på den anden side af gaden ude at blive "sur". Og vi ved alle at det ikke er et typiskt træk for en familie hund som en Golden Retriver

Oven ikøbet har han så lige fået sig en gang kennelhoste.

Det varer nok lidt tid før vi får vores dejlige familie hund igen. Vi kæmper en kamp. Så vores råd til alle jer andre hunde venner.

BRUG ALDRIG MÅLØV HUNDEPENSION.

Det er bare en fabrik. En uanstændig penge maskine.:5up:

 

 

 

Er det hundepensionen beliggende i Måløv, du fortæller om? Den, der hedder Vejlegaarden Hundepension?

Eller er det den pension, der ligger i Stenløse, som HEDDER Måløv Hundepension, men altså ikke ligger i Måløv... :shock:

 

Jeg har hørt gode ting om den ene og dårlige ting om den anden..... Men jeg ved ikke, hvilken en der er den gode...:???:

 

...Men det ER vel nok den i Måløv (Vejlegaarden) der er god..?

 

Jeg håber aldrig, aldrig, jeg får brug for det... Men hvis nu, helt akut:neutral:..... Så ville det måske blive en af dem fordi de ligger nærmest..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Stakkesl hund, og stakkels jer.

Angående kennelhoste er det meget smitsomt, det behøver ikke være pensionens skyld at jeres hund er blevet syg. Synes dog i skal ringe til dem, så har de en chance for at gøre noget ved det.

 

Rigtig god pointe.

 

Der er jo en inkubationstid som skal overstås først og uanset så bør hundepensionen have besked...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Ja, det er jo desværre ikke første gang man læser noget dårligt om Måløv Hundepension.

Hvor er det ærgeligt at de stadig har pension.

 

Håber jeres hund snart bliver den gode gamle igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Margit Nordhjem

Bare jeg havde vidst det!! - så kunne jeg have valgt en anden hundepension og skånet min hund for en meget dårlig oplevelse.

Jeg afleverede min Westie i Måløv Hundepension mandag d.28/7. Da jeg hentede ham fredag formiddag d.31/7 kunne jeg knap nok kende ham. Min hund var møgbeskidt med klumper af indtørret afføring bagi, han havde kraftig øjenbetændelse og virkede trist og stresset. Da jeg kom hjem opdagede jeg til min rædsel, at han kun havde spist 100 gram af det allergifoder, som jeg havde givet ham med i pensionen. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan det kunne være gået, hvis han havde været der i længere tid. Da vi gik den første tur i hjemlige omgivelser, havde han blodig diarre.

Han har det heldigvis godt igen, men der gik et par dage, før han blev glad og legesyg igen. Han får øjendråber, og maven er ved at være i orden.

Hvad kan man gøre for at advare alle hundeejere mod at bruge Måløv Hundepension?

Hilsen fra Margit

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad kan man gøre for at advare alle hundeejere mod at bruge Måløv Hundepension?

 

Mund til mund-metoden (sladder) har jo altid virket fint :blink:

 

UPS - så lige det var dit første indlæg, så - Velkommen til :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Margit Nordhjem

Jeg har lige haft en meget dårlig oplevelse med Måløv Hundepension.

Jeg aflevere en glad lille Westie mandag d.28/7 og kunne knap nok kende ham, da jeg hentede ham om fredagen d.31 efter kun fire overnatninger.

Min normalt hvide hund var møgbeskidt med klumper af indtørret afføring bagi, det ene øje var meget betændt, og han virkede trist og stresset.

Min hund har allergi, så jeg havde selv medbragt foder. Da jeg kom hjem og vejede posen, opdagede jeg til min rædsel, at min hund kun havde spist 100 g af det medbragte foder på 4-5 dage. Da vi gik den første tur, havde han blodig diarre. Jeg ved ikke hvad der er foregået i den pension, men det er i hvert fald sidste gang jeg bruger den.

Der gik et par dage, før min Westie blev glad og tryg igen.

Jeg vil gerne advare andre hundeejere mod at bruge Måløv Hundepension.

Hilsen fra Margit

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Margit Nordhjem

Min Westie var i den store hundepension, som hedder Måløv Hundepension.

Den anden hundepension hedder Vejlegården og er mindre, men ligger også i Måløv. Er der nogen af jer, der har prøvet den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Westie var i den store hundepension, som hedder Måløv Hundepension.

Den anden hundepension hedder Vejlegården og er mindre, men ligger også i Måløv. Er der nogen af jer, der har prøvet den?

 

 

Når jeg snakker med folk heromkring (Ballerup) så er det sket, at de har rost Måløv Hundepension i høje toner.......... Når jeg så spørger hvor den ligger, så siger de "lige herude i Måløv.." Så jeg TROR de mener Vejlegården... :confused:Men de ser forvirrede ud, når det går op for dem, at der er to hundepensioner i Måløv.. Og den, der hedder Måløv Hundepension har postnummer i Stenløse...

 

Nåmen jeg er så næsten sikker på, at det må være Vejlegaarden folk er glade for her omkring. Det er åbenbart også en temmelig lille pension hvis der kun er max. 15 hunde af gangen..

Men det er svært at sige... måske skulle man tage på besøg en dag...:???:

 

Jeg har bare slet ikke lyst til at sætte Silke i pension..:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender ikke Måløv Hundepension - men har erfaring med flere forskellige ....og generelt kan jeg sige er det altid en god ide inden man overlader hunden i fremmede hænder...

 

Tag en tur ud og kig - ikke alle tillader uanmeldt besøg - men det er for det meste for at give hundene så meget ro som muligt - men ellers kan et planlagt besøg og sagtens give indtryk af hvad er det her for nogle mennesker, hvordan håndtere de dyrene - er boksene pæne og rene osv osv....

 

Min erfaring er at hvis det er et mindre sted er det mere personligt og ofte mere roligt - det kan være meget stressende for hunde de store steder hvor der sker noget hele tiden....

 

Der hvor jeg får min passet nu er et lille familiested, som også samtidig har kennel - og min hund sidder altid og snakker helt vildt når vi køre ind på vejen og hun følger glad og fro med - hun er selvfølgelig glad for at se sin mor når hun bliver hentet - men hun er ikke stresset og bare ganske almindelig glad for at komme hjem til vante omgivelser.

 

Men jeg vil absolut give min viden videre om Måløv hundepension som har postnummer stenløse om at den IKKE skal bruges for jeg bliver også ofte spurgt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Margit Nordhjem

Jeg har skrevet til Dyrenes Beskyttelse om mine oplevelser med Måløv Hundepension. De har svaret, at de vil tage Måløv med i deres sagsbehandling.

Det hører med til historien, at min hund blev sat sammen med "et par andre hunde for at have lidt selskab", selv om jeg betalte den pris der gælder for én hund alene i en boks og havde en helt klar forventning om, at han ville få sin egen boks. Jeg spurgte, om jeg måtte komme med ind og se forholdene, men det måtte jeg ikke. Det må give meget mere stress og dårligere hygiejne at have hundene så tæt sammen.

Min hundefrisør viste mig i øvrigt et avisudklip om Måløv Hundepension, ja det var faktisk en hel side fra Ekstrabladet. For nogle år tilbage døde en hund, mens den var i pensionen. Det var er cocker spaniel på 8 år, som var sund og rask, da familien afleverede den og tog på ferie. Da de kom hjem, var den død, ifølge pensionen var den blevet kvalt i sit halsbånd, da den forsøgte at skikke af!!

Det er godt nok nogle år siden, men det er så vidt jeg ved de samme mennesker, som har pensionen nu.

Til gengæld har jeg kun hørt godt om den anden pension i Måløv, den der hedder Vejlegården, som flere nu har anbefalet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst topsytop

Jeg har een gang være ude at se på Måløv Hundepension, og da vi skulle ind og se de løbegårde hundene går i, skulle vi igennem et område hvor der gik flere hunde og legede sammen. Idet vi går igennem smutter en lille hund ud, og stikker af ned over markerne. "Nå, lad den bare løbe den kommer igen," sagde ejeren. Derudover var der huller i hegnet sådan at en hund nemt kunne komme til at sidde fat med sit halsbånd. Så vi gik igen, jeg ville under ingen omstændigheder lade mine hunde komme i den pension.

 

Senere fik jeg så en kollega som engang havde sat sin hund i pension i Måløv Hundepension. Da han kom for at hente den, fik han kun snoren udleveret, hunden var stukket af for at par dage siden! Så han endte med at køre rundt i området i dagevis, og lede efter sin hund. Heldigvis blev han ringet op af nogle folk som havde fanget hunden, så det endte heldigvis godt, men jeg kan kun sige : Sæt ALDRIG jeres hund i Måløv Hundepension ! (og det er den som hedder "Måløv Hundepension.")

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårene rejser sig på mine arme når jeg læser dette.

Vores Karlo blev også passet på Måløv hundepension. I uge 31 afleverede vi vores 10 mdr. gamle blandingshund Karlo. I den tro at de ville passe godt på ham. Vi blev snydt af deres fine hjemmeside.

Så godtroende er jeg aldrig mere.

Karlo var synligt stresset da vi hentede ham. Med hvidt skum om munden og havde det bestemt ikke godt. Han er normalt utrolig legesyg som de fleste hvalpe er. Da vi kom hjem med ham virkede han depressiv, og gad slet ikke lege. Lå bare for sig selv, og flyttede sig hvis vi prøvede kontakt. Han havde en stor bule fyldt med betændelse på højre forpote. Venstre bagpote havde 2 store hudafskrabninger. Hans øjne var fyldt med betændelse. Han kunne ikke gø, og hostede og hakkede i flere dage. Vi tog til dyrlæge der konstaterede at han også havde kennelhoste.

Vi betalte extra for at han kunne komme ud og gå 3 km. hver dag han var der. Gad vide om det overhovedet har fundet sted?

Jeg har så dårlig samvittighed over at jeg afleverede min dejlige hund på dette sted. Det er ikke noget jeg vil anbefale andre at gøre. ALDRIG....

Heidi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Du skirver :

 

Gør det aldrig i MÅLØV HUNDEPENSION.

Allerede da vi kom ud med vores hund, kunne vi høre at her var for meget, larm, og hunde gøen. Modtagelsen var kold og upersonlig,som om det var en ting og ikke et levende væsen vi afleverede.

 

Så forstår jeg ikke at i afleverede hunden?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Gæst stine sophie

Kort og godt. Det er jo ganske forfærdentlig. Får det helt skidt, da min hund var på netop denne hundepension i sommers - Man overlader sit kæreste eje til fremmed hænder, i den tro at de passer godt på ens hund. Jeg ved, Silas skal aldrig på Målev hundpension ALDRIG igen. Det vil jeg ikke byde ham.

 

Er ked af det på jeres andres vegne, som har haft en hund, der har lidt skade af at være på Målev H.P. Tak for informationen, og synes det er, det helt rigtige at gøre dyrenes beskyttelse opmærksom på de kummerlige forhold der tilsyneladende findes på Målev H.P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...