Hop til indhold

Septemberbilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gracie er skøn (har mødt hende irl) men Caia uhhhh!!! :lun::lun::lun:

 

Jeg har endnu til gode at møde Caia, men hun lyder også som en helt fantastisk hund, og jeg glæder mig til jeg får chancen (måske til jul):lun::lun:

Men naturligvis er det Gracie der er MIN stjerne.:hjerte:

 

Nu har jeg ikke mødt Caia, men Gracie er simpelthen SÅ kælen og puttehyggeligt og glad og krammebamse agtig og så sidder hun på skødet :hjerte: og hun er ikke engang hård og tung og klodset at have siddende, som store hunde normalt er :mrgreen::lun:

 

Dér ramte du vist hovedet på sømmet:mrgreen:

Det lyder meget som Gracie:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 262
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har endnu til gode at møde Caia, men hun lyder også som en helt fantastisk hund, og jeg glæder mig til jeg får chancen (måske til jul):lun::lun:

 

Kommer ChiliConCaia til fyn omkring juletid? :mrgreen::engel::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Gracie er skøn (har mødt hende irl) men Caia uhhhh!!! :lun::lun::lun:

 

:kys::kys:Du er så sød, når luxen er klar skal vi ud at gå sammen:klap:

 

Har endnu íkke mødt Gracie, men til jul håber jeg at det kan lade sig gøre :-) Er noget så forelsket i hende:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
:klap: Wuhu, så skal vi have HF træf :mrgreen:

 

Naaarj, det kunne være meget hyggeligt.. Men det får jeg ikke kæresten med på.:engel: Han er ikke ligeså hundegal som mig:blink:

 

Men han har sagt ja til en Aussie gå tur med Linda og Karina nu da vi er på fyn... Så nu håber jeg at de begge kan:5up:

 

Kaos er jo Caias halv kuld bror, og Gracie, tja hende VIL jeg bare møde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Naaarj, det kunne være meget hyggeligt.. Men det får jeg ikke kæresten med på.:engel: Han er ikke ligeså hundegal som mig:blink:

 

Men han har sagt ja til en Aussie gå tur med Linda og Karina nu da vi er på fyn... Så nu håber jeg at de begge kan:5up:

 

Kaos er jo Caias halv kuld bror, og Gracie, tja hende VIL jeg bare møde..

 

Alternativt kan Aussie gåturen jo blive til en HF gåtur :engel: Aj, skal nok lade være med at mase mig på, kan godt forstå du gerne vil møde Gracie hun er også dejlig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alternativt kan Aussie gåturen jo blive til en HF gåtur :engel: Aj, skal nok lade være med at mase mig på, kan godt forstå du gerne vil møde Gracie hun er også dejlig :hjerte:

 

Næææ du, men du har stadig et par måneder af løbe på endnu, så du kan få købt dig en aussie som giver adgang til vores træf.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Næææ du, men du har stadig et par måneder af løbe på endnu, så du kan få købt dig en aussie som giver adgang til vores træf.:blink:

 

Se det var en genial ide:-) en aussie give adgang ja.. Hihi!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...