Hop til indhold

Septemberbilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 262
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så fik jeg støvet kameraet af og slæbt det med ned på græsset. Her i huset er man stadig utroligt vild med blæsevejr... :rolleyes:

 

IMG_2194.JPG

 

IMG_2197.JPG

OG grene! :klap:

IMG_2203.JPG

 

IMG_2204.JPG

 

IMG_2209.JPG

Ærgerligt vi ikke skal udstille, for hun kan faktisk stå ret fint.

IMG_2231.JPG

Moars... :hjerte:

IMG_2239.JPG

Fuld fart frem!

IMG_2250.JPG

 

Hold da op hvor er hun blevet stor - og hvor ser hun bare voksen ud...

Men utrolig flot :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkelig bare så kært!! Ihh jeg vil også passe Zita over natten, så jeg kan opleve det :lun::lun::lun::lun: Tusind tak fordi du gad at passe hende...er så glad for de to små er blevet så gode venner :hjerte:

 

Ja det er så måtte også bare lige rette mig op og kigge på dem flere gange i løbet af natten:lun::lun::lun: Skal nok sige til vis Zita har brug for nat pasning..vi har kun været væk fra hinanden 1 nat i løbet af de 1 ½ år jeg har haft hende, det vist mig der har lidt Seprations problemer :genert::engel:

Det var så lidt, vi vil meget gerne gøre det igen(så ud med dig og spil noget poker:blink:) de jo dejlig lette og havde sammen når de er så glade for hinanden :hjerte: ( Zita gik tilgengæld heeelt flad da vi endelig kom hjem ;-))

 

Årh, hvor er de søde sammen. :hjerte:

 

Ja de er :lun: Zita passer lige perfekt til at ligge op af Lumis mavse:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været kreativ i dag og syet et refleksdækken. Det har kostet 18 kr + lidt elastik og velcro :klap:

 

009-1.jpg

 

011.jpg

 

 

Nårh hvor er hun fin og klar til vinteren og de mørke aftner :-D men så er det ikke nu jeg skal fortælle dig at man i Hooks kan købe et reflesdækken til 19 kr vel ?

http://www.hooks.dk/product.aspx?productid=045170&deptid=1042&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh hvor er hun fin og klar til vinteren og de mørke aftner :-D men så er det ikke nu jeg skal fortælle dig at man i Hooks kan købe et reflesdækken til 19 kr vel ?

http://www.hooks.dk/product.aspx?productid=045170&deptid=1042&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

 

Han er en dreng :fornaermet:

 

Men det går ikke helt hen over hans numse og det vil jeg ha'.. :-D Og så skal man betale fragt og så er det alligevel dyrer..

Redigeret af Ida_Asta
tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Han er en dreng :fornaermet:

 

Men det går ikke helt hen over hans numse og det vil jeg ha'.. :-D

 

 

Ups, prøver lige igen

 

Nårh hvor er HAN fin, nu er HAN rigtig klar til vinter og HAN kan rigtig ses på de mørke aftner, er sikker på at HAN bliver glad for det....Var det bedre :vedikke::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Jeg har endelig fået tømt kameraet og der var lige to gode billeder, som jeg synes i skulle se :mrgreen:

 

De her er godtnok fra August, men fordi at jeg kun får taget mig sammen til at tømme kameraet en gang imellem (Det er ret besværligt), så kommer de altså først nu.

 

Håber det er okay ;-)

 

attachment.php?attachmentid=48671&d=1316081963

 

attachment.php?attachmentid=48672&d=1316081963

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har endelig fået tømt kameraet og der var lige to gode billeder, som jeg synes i skulle se :mrgreen:

 

De her er godtnok fra August, men fordi at jeg kun får taget mig sammen til at tømme kameraet en gang imellem (Det er ret besværligt), så kommer de altså først nu.

 

Håber det er okay ;-)

 

attachment.php?attachmentid=48671&d=1316081963

 

attachment.php?attachmentid=48672&d=1316081963

 

Jeg ser kun et par røde krydser. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Hvor er hun fin :hjerte: Sikke en kæmpe pels, hun har fået!

Tak :-D

 

Ja, det er også noget af et arbejde at holde den, men jeg er glad for at vi ikke har klippet hende, for hun er så lækker blød :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårh :-D.

 

Hvordan lære man dem det trick?

 

Først skal hunden finde ud af, at den har bagben (f.eks. ved hjælp af "elefant på balje"-tricket). Derefter skal den lære at bakke, og når den kan det, stiller man sig ind i et hjørne, hvor den så skal bakke. Når man står i et hjørne har den jo kun mulighed for at dreje imens den bakker, hvis den ikke vil smadre ind i væggen.

 

Når den kan bakke rundt om en i hjørnet, kan man rykke længere og længere ud fra væggen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...