Hop til indhold

Septemberbilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja, LilleLouie med Louie og mig med Zamzam skal i 6+!

 

Øhm, nej!

 

Sejt det glæder jeg mig til at se :mrgreen: har i bestemt en sang eller er i ikke nået så langt endnu?

 

Hahahah, hun drømmer bare.

 

(tror ellers det ville blive ganske yndigt...)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 262
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Først skal hunden finde ud af, at den har bagben (f.eks. ved hjælp af "elefant på balje"-tricket). Derefter skal den lære at bakke, og når den kan det, stiller man sig ind i et hjørne, hvor den så skal bakke. Når man står i et hjørne har den jo kun mulighed for at dreje imens den bakker, hvis den ikke vil smadre ind i væggen.

 

Når den kan bakke rundt om en i hjørnet, kan man rykke længere og længere ud fra væggen.

 

Det har jeg længe gerne villet lære Smilla (hun kan kun bakke i lige linje)- tak for instruktioner! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry!! Ved ikke hvorfor de er så store.. Har bare gjort som jeg plejer når jeg uploader... Men prøver om jeg kan slette mit indlæg.

 

Jeg tror ikke du kan gøre noget ved det så længe efter du oprettede indlæget, men pyt. Formatet bliver normalt igen på næste side.

 

Men så du også havde lagt dem på FB. Der kan du jo også bare kopiere dem fra, så du ikke skal oploade billederne flere steder. Det gør jeg tit.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærkeligt nok har jeg endnu ikke lagt billeder ind her i denne måned. På den anden side, får jeg heller ikke taget ret mange billeder for tiden.

 

Men her er Gracie og jeg på vej hjem fra min mor i dag.

Helt ude hvor kragerne vender.:mrgreen:

307933_2186839624429_1050189828_2446895_1293606839_n.jpg

 

Vi cyklede derhen i går - en tur på ca 8 km hver vej, og imens vi var der, har hun leget meget og vildt med min mors hund Baloo.

Så hun er altså godt træt her til aften, og så er det lækkert med massage foran TV'et.:hjerte:

297505_2186924626554_1050189828_2447000_303866548_n.jpg

 

Og lige et enkelt billede hvor Baloo og Gracie giver den gas tidligere i dag.:mrgreen:

293245_2249969580274_1579281294_2256415_1833679086_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærkeligt nok har jeg endnu ikke lagt billeder ind her i denne måned. På den anden side, får jeg heller ikke taget ret mange billeder for tiden.

 

Men her er Gracie og jeg på vej hjem fra min mor i dag.

Helt ude hvor kragerne vender.:mrgreen:

 

He he, så bor jeg også der hvor kragerne vender! Det ligner i hvert fald på en prik! ;-)

 

Jeg får heller ikke taget billeder for tiden... Det bli'r mest til indendørs af kattene, med det lille kompaktkamera... :cry:

 

(Hvordan er det f.ø. gået med dit kamera/objektiv-problem? Hvornår skal vi holde foto-dag, hva'???? :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, så bor jeg også der hvor kragerne vender! Det ligner i hvert fald på en prik! ;-)

 

Jeg får heller ikke taget billeder for tiden... Det bli'r mest til indendørs af kattene, med det lille kompaktkamera... :cry:

 

(Hvordan er det f.ø. gået med dit kamera/objektiv-problem? Hvornår skal vi holde foto-dag, hva'???? :lol:)

 

De 2 første billeder er taget med mobilen, og et sidste af Baloo og Gracie med kompaktkamera i dårligt lys med masser af ISO-støj, hvilket tideligt ses. Så det er synd at sige at jeg øver mig i at få løst kamera/objektiv problemet.:genert:

 

Den mark hvor kragerne ender er faktisk bare ude bag SDU. Der hvor Fyns kommende Supersygehus skal bygges. Det er lidt svært at forestille sig nu. Måske resten af kragerne så flyver ud til dig til den tid?:mrgreen:

 

Og vi skal MEGET SNART holde foto-dag. :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...