Hop til indhold

Septemberbilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 262
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lidt miskmask herfra

 

14092011433.jpg

 

Synes det er et fint billede, ærgeligt at jeg så lige vælter min skygge ud over det hele

IMG_00004.jpg

 

Voodoo, 5 måneder om et par dage :lun:

IMG_00008.jpg

 

Motor, 2 år næste måned :hjerte:

IMG_00014.jpg

 

- sammen kaldet Øb&Bøv

IMG_00054.jpg

 

...... :confused: - nobody knows

18092011450.jpg

 

Film fra i dag

 

Motors yndlings-legemåde

[media=

]
[/media]

 

Voodoo-bølle!

 

[media=

]
[/media]

 

Fanger mus (eller, ingen held i dag), se hans hale - han logrer helt lige efter han er hoppet :lol:

 

[media=

]
[/media]

 

De ér da søde!!

hunde.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha, er det lyset der snyder, eller er motors næse blevet meget mørkere igen?

 

Adele, super billeder.:5up:

 

Det må være lyset, jeg planlægger i hvert fald snarest næste omgang næse-kur, ufatteligt at intet virker, men han får da i hvert fald fyldt sine b og c-vitamin depoter op :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hun kom løbende ud af havedøren og gøede. Så rendte hun hen til hoveddøren og fik de to andre med til en omgang gøing :klap:

 

Haha, ja sådan er det når man har en flok - der er én der starter med at gø af noget der potentielt er værd at gø af. Så tager en anden over og bekræfter før nævnte i at der faktisk er noget at gø af - og så gøes der fra alle sider....

Link til indlæg
Del på andre sites

Der har været en fotograf forbi og tage nogle billeder af Louie og nogle af de andre hunde på arbejdet (skal bruges til et blad, men kan ikke huske om det er Hunden eller Vi Med Hund).

 

Det er slet ikke sikkert at nogle af dem med Louie bliver brugt, så dem skal I da ikke snydes for :klap:

 

vimedhunddt-5.jpg

 

vimedhunddt-6.jpg

 

vimedhunddt-7.jpg

 

vimedhunddt-11.jpg

 

vimedhunddt-15.jpg

 

Ha ha, I lever virkelig højt PR-mæssigt på den der halvfalske pressemeddelelse om, at I alle sammen har jeres hunde med på arbejde hver dag. I love it. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smider også lige videoerne her, hvor Simba tæsker Duffy :blink: De starter de fleste morgener med at lege, og når de er trætte, så kommer de op og putter.. Havde aldrig forestillet mig, at en hund og kat kan have SÅ meget fornøjelse af hinanden :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Smider også lige videoerne her, hvor Simba tæsker Duffy :blink: De starter de fleste morgener med at lege, og når de er trætte, så kommer de op og putter.. Havde aldrig forestillet mig, at en hund og kat kan have SÅ meget fornøjelse af hinanden :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

Hvor ER de bare søde.:lun:

Har heller aldrig set en hund og en kat lege sådan før.:mrgreen:

Bliver helt glad af at se dem lege.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...