Hop til indhold

Septemberbilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 262
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Havde desværre ikke kamera med på skovturen idag :stupid: Kunne ikke lige lade være med at tage et par billeder af puttedyrene, Duffy er træt med træt på...

 

IMAG0544.jpg

 

IMAG0543.jpg

 

IMAG0546.jpg

 

Et par minutter senere så det sådan ud:

 

IMAG0549.jpg

 

IMAG0550.jpg

 

Efter Simba havde gjort sig selv pæn, skulle Duffy også lige gøres ren:

 

IMAG0570.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er I klar over.....at jeg kan være med i den her tråd nu :lun::megaked: (ja ja, det er happy cry, men tåremængden er nok passende :oops:)

 

buzz5.jpg

 

buzz.jpg

Jeg er også SÅ glad på dine vegne - og hvor bli'r det dejligt med flere pudelbilleder på HF! :lun:

 

 

Luna og jeg har været på tur med Belinda og Binka.. Det er aldrig kedeligt at være sammen med Binka:mrgreen::lol:

 

DSC_3956.jpg

 

DSC_3958.jpg

 

DSC_3965.jpg

 

DSC_3970.jpg

 

DSC_3972.jpg

 

Og så skulle vi tage et billede, hvor de sidder sammen.. Mmmm ja.. de er håbløse sammen:lol:

 

DSC_4038.jpg

 

DSC_4040.jpg

 

Luna sover i en solstråle fra altandøren.. Damn jeg glæder mig til hun kan gøre det i en have:lun:

Som altid gode billeder af de to skønheder! Det må være dejligt med to så fotogene damer! :sjov: Arj, spøg til side så ser de bare skønne ud... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso og jeg gik en tur på marken i dag - og jeg huskede sq kameraet!!! :5up::5up: Har ikke taget billeder i meget lang tid, men nu skulle der altså tages nogle nye. Og det var sgutte nemt... Min hund er nemlig stress-græs-spiser, opdagede i dag i hvor høj grad! :shock: Men nogle billeder blev det da til!

 

(undskylder i forvejen for den massive Iso-spam... :oops: Men det er længe siden sidst! :lol:)

 

IMG_0145b.jpg

 

IMG_0126b.jpg

 

IMG_0099b.jpg

 

IMG_0096b.jpg

 

IMG_0094b.jpg

 

IMG_0088b.jpg

 

IMG_0085b.jpg

 

IMG_0079b.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Iso og jeg gik en tur på marken i dag - og jeg huskede sq kameraet!!! :5up::5up: Har ikke taget billeder i meget lang tid, men nu skulle der altså tages nogle nye. Og det var sgutte nemt... Min hund er nemlig stress-græs-spiser, opdagede i dag i hvor høj grad! :shock: Men nogle billeder blev det da til!

 

(undskylder i forvejen for den massive Iso-spam... :oops: Men det er længe siden sidst! :lol:)

 

 

Kun dejligt med Iso-spam, godt at se nogle billeder af hende igen :5up: Hun er simpelthen så smuk :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso og jeg gik en tur på marken i dag - og jeg huskede sq kameraet!!! :5up::5up: Har ikke taget billeder i meget lang tid, men nu skulle der altså tages nogle nye. Og det var sgutte nemt... Min hund er nemlig stress-græs-spiser, opdagede i dag i hvor høj grad! :shock: Men nogle billeder blev det da til!

 

(undskylder i forvejen for den massive Iso-spam... :oops: Men det er længe siden sidst! :lol:)

 

IMG_0145b.jpg

 

IMG_0126b.jpg

 

 

 

IMG_0079b.jpg

 

Jamen det skal du bestemt ikke undskylde for. Vi ser alt for lidt til dejlige Iso.:lun:

Hun er altså skøn. Synes hun har sådan et dejligt udtryk.:hjerte:

 

Hvordan får du hendes ører op?

Gracie ligner gerne en der har fået kuperet ørerne ved roden, når vi skal tage billeder, medmindre hun hører en fremmed lyd et eller andet sted.

 

Skal vi snart fotonørde? :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som altid gode billeder af de to skønheder! Det må være dejligt med to så fotogene damer! :sjov: Arj, spøg til side så ser de bare skønne ud... :lun:

 

:fornaermet::fornaermet: De er dåmme er de.. Aj men altså.. Og synes jeg sorte hunde er monstersvære... Især sådan nogle, deri kke kan sidde stille:mrgreen::engel:

 

Men taark:-D

 

Iso og jeg gik en tur på marken i dag - og jeg huskede sq kameraet!!! :5up::5up: Har ikke taget billeder i meget lang tid, men nu skulle der altså tages nogle nye. Og det var sgutte nemt... Min hund er nemlig stress-græs-spiser, opdagede i dag i hvor høj grad! :shock: Men nogle billeder blev det da til!

 

(undskylder i forvejen for den massive Iso-spam... :oops: Men det er længe siden sidst! :lol:)

 

IMG_0145b.jpg

 

IMG_0126b.jpg

 

IMG_0099b.jpg

 

IMG_0096b.jpg

 

IMG_0094b.jpg

 

IMG_0088b.jpg

 

IMG_0085b.jpg

 

IMG_0079b.jpg

 

Dejlige Iso:lun::lun::lun::lun: Hun er bare så fin:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til alle! Jamen jeg synes jo selvfølgelig selv at Iso er så køn... :lun: Men det skal man jo synes når det er éns egen hund! ;-)

 

 

 

Jamen det skal du bestemt ikke undskylde for. Vi ser alt for lidt til dejlige Iso.:lun:

Hun er altså skøn. Synes hun har sådan et dejligt udtryk.:hjerte:

 

Hvordan får du hendes ører op?

Gracie ligner gerne en der har fået kuperet ørerne ved roden, når vi skal tage billeder, medmindre hun hører en fremmed lyd et eller andet sted.

 

Skal vi snart fotonørde? :ivrig:

 

He he, at få ørerne op... Tja, jeg bruger alle lyde og ord jeg kan, der forhåbentlig ikke får hende til at flytte sig! :mrgreen: En yndling er "ska' duuuu..." og "kan duuuu....". Ellers har jeg lært hende "kig!", og den funker ret ok.

 

Jaaa, vi skal da fotonørde snart!!! Nu er der jo sollys og alt muligt! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan får du hendes ører op?

Gracie ligner gerne en der har fået kuperet ørerne ved roden, når vi skal tage billeder, medmindre hun hører en fremmed lyd et eller andet sted.

 

Skal vi snart fotonørde? :ivrig:

 

Har du set Luna, hvis det er opstillet billeder, hvor hun skal posere?? Hun ligner en, der får tæsk:mrgreen::roll::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til alle! Jamen jeg synes jo selvfølgelig selv at Iso er så køn... :lun: Men det skal man jo synes når det er éns egen hund! ;-)

 

 

 

 

 

He he, at få ørerne op... Tja, jeg bruger alle lyde og ord jeg kan, der forhåbentlig ikke får hende til at flytte sig! :mrgreen: En yndling er "ska' duuuu..." og "kan duuuu....". Ellers har jeg lært hende "kig!", og den funker ret ok.

 

Jaaa, vi skal da fotonørde snart!!! Nu er der jo sollys og alt muligt! :banan:

 

Jeg har også overvejet at lære Gracie "kig" eller en anden kommando der kan få ørerne frem.

Den første tid jeg havde hende var det ikke så svært at sige en lyd der fik hende til at lytte.

Men nu! Jeg kan sige alverdens mærkelige lyde, og hun glor på på mig og ligner en der tænker "Ja ja, jeg har hørt det der før, og nu keder det mig.":mrgreen:

 

Hvornår skal vi tage billeder? Snart ikke?;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

... kender vi ikke noget til :engel::engel:

 

Jamen Magsmags er så nuttet, at hun er tilgivet:lun:

 

Ja, det har jeg set.:mrgreen:

Jeg synes Gracie ligner en aflivning, og med den lange pels hun har, kan hun ligne en der slet ingen ører har. Så ser hun noget så ynkelig ud.

Siger du ikke lyde til Luna?

 

Jow da.. Enten reagerer hun ikke, eller også kommer hun hen til mig.. mens hun ligner en der får tæsk.. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...