Hop til indhold

Er det frækt at skrive?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Dette:

"Hej, jeg får hvalp ca. 1. oktober. Racen er Olde English Buldogge. Vil jeg

kunne træne hos jer uden særregler af nogen art?"

- til en DcH-afdeling?

 

Jeg undrer mig fordi jeg intet svar har fået :vedikke:

Men det kan man vel så tolke som et nej...

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette:

"Hej, jeg får hvalp ca. 1. oktober. Racen er Olde English Buldogge. Vil jeg

kunne træne hos jer uden særregler af nogen art?"

- til en DcH-afdeling?

 

Jeg undrer mig fordi jeg intet svar har fået :vedikke:

Men det kan man vel så tolke som et nej...

 

Nu ved jeg ikke hvor det er, men inden jeg kom på hold havde jeg også virkelig svært ved at komme i kontakt med dem og få svar. Her virkede det at ringe istedet, træningslederen har åbenbart meget travlt.. Så måske et telefonopkald kan give dig svar :vedikke: Men nej sys ikke det er frækt at skrive..

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette:

"Hej, jeg får hvalp ca. 1. oktober. Racen er Olde English Buldogge. Vil jeg

kunne træne hos jer uden særregler af nogen art?"

- til en DcH-afdeling?

 

Jeg undrer mig fordi jeg intet svar har fået :vedikke:

Men det kan man vel så tolke som et nej...

 

Jeg ville ikke give op bare på grund af manglende svar. Det kan der være så mange årsager til. Har de ikke et telefonnummer?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette:

"Hej, jeg får hvalp ca. 1. oktober. Racen er Olde English Buldogge. Vil jeg

kunne træne hos jer uden særregler af nogen art?"

- til en DcH-afdeling?

 

Jeg undrer mig fordi jeg intet svar har fået :vedikke:

Men det kan man vel så tolke som et nej...

 

Synes slet ikke det er frækt:-D. Ville måske selv have formuleret det lidt anderledes - men altså synes på ingen måde, at din mail er fræk.

 

Hvis der kun er gået et par dage, så ville jeg ikke tage det så tungt - der kan sagtens gå en uge, inden du får svar.

 

Vi måtte ikke træne i DcH i Horsens - de anser en mastiff for at være en kamphund:shock:, men DcH Vejle må vi godt træne i. Synes sgu det er en lidt underlig organisation, hvor deres regler bliver tolket og formet meget lokalt, så intet er sikkert:-). Du må bare væbne dig med tålmodighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes slet ikke det er frækt:-D. Ville måske selv have formuleret det lidt anderledes - men altså synes på ingen måde, at din mail er fræk.

 

Hvis der kun er gået et par dage, så ville jeg ikke tage det så tungt - der kan sagtens gå en uge, inden du får svar.

 

Vi måtte ikke træne i DcH i Horsens - de anser en mastiff for at være en kamphund:shock:, men DcH Vejle må vi godt træne i. Synes sgu det er en lidt underlig organisation, hvor deres regler bliver tolket og formet meget lokalt, så intet er sikkert:-). Du må bare væbne dig med tålmodighed.

 

DCH Horsens er ret sære på det punkt, de tillod heller ikke franske bulldogs da mediestormen var værst...

Link til indlæg
Del på andre sites

DCH Horsens er ret sære på det punkt, de tillod heller ikke franske bulldogs da mediestormen var værst...

 

Den afdeling, jeg har skrevet til nu, er også blandt de "værste". Da jeg trænede der med Leroy, var reglen at han skulle være i snor altid. Der skulle så være et vindue på 10 minutter før og efter træning, hvor alle andre skulle holde deres hunde i snor, så vi med "farlige" hunde kunne komme frem og tilbage. Det var der bare ingen der overholdt, med det resultat at vi skulle kæmpe os gennem horder af løse hunde for at komme til og fra P-pladsen :roll:

Jeg gider simpelthen ikke betale 1200 kr. årligt for en lignende behandling. Enten er man fuldgyldigt medlem eller også er man ikke! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette:

"Hej, jeg får hvalp ca. 1. oktober. Racen er Olde English Buldogge. Vil jeg

kunne træne hos jer uden særregler af nogen art?"

- til en DcH-afdeling?

 

Jeg undrer mig fordi jeg intet svar har fået :vedikke:

Men det kan man vel så tolke som et nej...

 

 

 

der gik 14 dage inden jeg fik svar på en mail jeg skrev til dch:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ene agilityklub skriver at man SKAL maile, men de svarer ikke - adskillige gange er desperate folk bare mødt op

 

Den gode agilityklub FØR de fik ny bestyrelse, svarede lidt, men så pludslig fik man feljbesked på mails

 

Adskillige andre steder - absolut intet svar!

 

Jeg ville ikke give op og konkludere noget på en ubesvaret mail, du kan være røget direkte i spam, så ring, mød op (kan virkeligt anbefales, der er stor forskel på trænerne)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der (allerede) kommet svar :lol:

 

"Du er velkommen" - men det besvarer jo sådan set ikke mit spørgsmål :hmm:

 

Det synes jeg da i allerhøjeste grad det gør Umulia :-)

 

Du skrev racen, og spurte om der var særregler - du får at vide du er velkommen.

 

Det ville jeg bestemt tage som at der ingen særregler er som udgangspunkt...

 

Glæder mig til at høre om jeres første træning - som starter hvornår ???

 

P.s. hvis du sendte mailen den 4. og får svar den 9. så er det 5 dages svarfrist - hvilket jeg personligt synes er ok. SOm jeg skrev tidligere var det det antal dage jeg selv max. ville tolerer inden jeg ville ringe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg da i allerhøjeste grad det gør Umulia :-)

 

Du skrev racen, og spurte om der var særregler - du får at vide du er velkommen.

 

Det ville jeg bestemt tage som at der ingen særregler er som udgangspunkt...

 

Glæder mig til at høre om jeres første træning - som starter hvornår ???

 

jeg ville også læse det som at i velkomne på lige fod med alle andre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Den afdeling, jeg har skrevet til nu, er også blandt de "værste". Da jeg trænede der med Leroy, var reglen at han skulle være i snor altid. Der skulle så være et vindue på 10 minutter før og efter træning, hvor alle andre skulle holde deres hunde i snor, så vi med "farlige" hunde kunne komme frem og tilbage. Det var der bare ingen der overholdt, med det resultat at vi skulle kæmpe os gennem horder af løse hunde for at komme til og fra P-pladsen :roll:

Jeg gider simpelthen ikke betale 1200 kr. årligt for en lignende behandling. Enten er man fuldgyldigt medlem eller også er man ikke! :evil:

På min træningsplads er alle velkommen, hvis den enkelte hund er for meget fremme i skoene, bliver alle bedt om at holde afstand til den, det er uanset racen, sidst var det en koiker....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg da i allerhøjeste grad det gør Umulia :-)

 

Du skrev racen, og spurte om der var særregler - du får at vide du er velkommen.

 

Det ville jeg bestemt tage som at der ingen særregler er som udgangspunkt...

 

Mnjaeh :hmm: Det kan godt være jeg er lidt skeptisk pga. mine tidligere erfaringer med klubben :genert:

 

Glæder mig til at høre om jeres første træning - som starter hvornår ???

 

Desværre først til januar. Jeg vil prøve om jeg kan finde en anden løsning indtil da. Jeg har også skrevet til en der før har haft hvalpelegestue - heller intet svar der :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mnjaeh :hmm: Det kan godt være jeg er lidt skeptisk pga. mine tidligere erfaringer med klubben :genert:

 

 

 

Desværre først til januar. Jeg vil prøve om jeg kan finde en anden løsning indtil da. Jeg har også skrevet til en der før har haft hvalpelegestue - heller intet svar der :vedikke:

 

Jeg synes også 5 dage er ok "svar-tid". Ved ikke hvor på Fyn du bor, men kan i hvert fald godt anbefale labberdrengenes træningsplads, DKK i Nr. Broby... :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...