Hop til indhold

Skånekost til barf-allergihundene


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Hvad giver i jeres hunde, når de får "noget med mavsen", diarré/opkast?

 

Vic har noget opkast idag, og jeg kan jo ikke give kylling m. ris, da han ikke kan tåle hverken ris eller kylling.

 

De sidste par gange der har været noget, når han enten har raget noget til sig, eller spist af kattenes mad eller noget han har fundet, og så fået dårlig mave, har han fået enten halv portion kallun eller kogt laks/torsk (de der portionspakker fra frysedisken), når der har været noget.

 

Hvad gør i andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg ville jo have valgt ris og kylling, men det går ikke, hvis han ikke kan tåle det:cry:

 

Kan han tåle torskerogn/fiskeboller og a38?

 

Alm.torskerogn og fiskeboller er der vist mel i, det virker ikke så samlende på maven. Han må ikke få kornprodukter jo.

 

Men planen er vist en kogt lakseportion og så a38 eller cultura til aftensmad i aften. Han elsker fisk, så det er top dollar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gitte1976
Hvad giver i jeres hunde, når de får "noget med mavsen", diarré/opkast?

 

Vic har noget opkast idag, og jeg kan jo ikke give kylling m. ris, da han ikke kan tåle hverken ris eller kylling.

 

De sidste par gange der har været noget, når han enten har raget noget til sig, eller spist af kattenes mad eller noget han har fundet, og så fået dårlig mave, har han fået enten halv portion kallun eller kogt laks/torsk (de der portionspakker fra frysedisken), når der har været noget.

 

Hvad gør i andre?

 

Dåsekallun fra Vetcur + Zoolac - Det brugte jeg, da min allergihund havde dårlig mave. Og det virkede.....:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gitte1976
Jeg plejer bare at bruge alm. kallun/lammekallun (Vic bliver råfodret).

 

Er det ikke bare det samme, bare på dåse?

 

 

Jo - Men det er efterfølgende behandlet, så alle gode næringsstoffer bevares og produktet får optimal holdbarhed.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...