Hop til indhold

Del jeres dejlige myndebilleder med os andre


Gæst sunrise
 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst FrøkenWhipsy

Vi har været på gåtur med Myndeklubben i dag. Vejret var fantastisk og der var mange der mødte op - SKØNT ! Og der var dejligt mange racer repræsenteret. Vi manglede dog salukier og afghanske mynder. Men der var whippets, italienske mynder, en enkel greyhound (Sunrise's Tintin), en pharaoh hound og en borzoi :lun:.

 

IMG_2263.jpg

 

IMG_2265.jpg

 

IMG_2241.jpg

 

IMG_2269.jpg

 

IMG_2239.jpg

 

IMG_2273.jpg

 

IMG_2251.jpg

 

IMG_2252.jpg

 

IMG_2259.jpg

 

IMG_2266.jpg

 

IMG_2270.jpg

 

 

Qairo så snart vi kom hjem :

 

IMG_2274.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Føj, hvor er jeg glad for at vi ikke var med. :fornaermet: Det ser overhovedet ikke særlig hyggeligt ud :fornaermet:

 

 

 

 

:mrgreen:

Ej, det er godt nok nogen dejlige billeder af skønne hunde. :lun: Superfint vampyrbillede af Tintin.:lol: Er det forresten ikke hvad-er-det-nu-han-hedder fra Sea Leopards på det næstsidste billede?

 

 

Hehe ja, Tintin er lidt vampyr på billedet :shock:

Og jeps - det er Brian fra Sea Leopards - han skulle da selvfølgelige have alle sine hunde med til træffet :mrgreen:

Så Qairo fik hilst på både søster, mor og oldemor - lidt sjovt med så mange generationer !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Og endda tørvejr. Det har regnet i flere måneder, og så lige den dag regner det ikke. Det er træls.

 

Derudover er der absolut et par hunde eller felre iblandt jeg godt kunne tænke mig at have hilst på.

 

Vejrguden må være myndeelsker :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var en dejlig dag til myndetræf igår:5up:

Har også lige et par billeder jeg vil dele med jer

Selvom Gismo ikke just er en elegant mynde, skulle han da også lige med, og fik et par små venner:lol:

Behøver jeg at sige, at vi alle var trætte da vi kom hjem:-D

Forresten, gode pølsehorn og kanelsnegle FrøkenWhipsy:ivrig:

Fotografi0322.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

[ATTACH=CONFIG]82474[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82479[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82480[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82481[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82482[/ATTACH]:slem:[ATTACH=CONFIG]82475[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82476[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82477[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82478[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

nu kan vi se dem :klap:

 

Jeg har også et par myndebilleder - de kan ses i disse tråde:

 

http://www.hunde-forum.dk/traening/31393-mynder-galore-og-johna-forsoger-sig-med-lure-coursing.html

 

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/29531-skrappedullen-toseterrieren-og-whippet-drengene.html

 

Derudover er der blleder af en whippet der dyrker agility her: http://www.hunde-forum.dk/traening/29735-agilitytraening-faelles-vinter-2012-a-56.html#post937904

 

Og så lidt billeder fra i lørdags, hvor min lille møgterrier legede med whippet Jacko :mrgreen:

IMG_7192.jpg

 

IMG_7199.jpg

 

IMG_7210.jpg

 

Og skønne Jacko - han tilhører Nina herindefra - er ikke min hund. Men går ud fra, at hun er ok med at jeg viser ham frem ;-)

IMG_7121.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her lidt nye billeder fra os.

 

Forleden fik jeg en ny sofa, og det tog ikke lang tid at få den taget i brug.

 

4601.jpg

 

Nu er Lille P jo den eneste nordatlaniske jeg har, resten er "russere", dem kommer vi til lige om lidt..

 

 

4895.jpg

 

Sofaer er noget Lille P har forstand på.

 

 

4898.jpg

 

Og når man så først har fået rejst sig op... gaaab!

 

 

4900.jpg

 

Ved stranden. Det er som proportionerne i de hjortehunde ikke passer helt, hovedet virker for lille til resten.

 

 

Så er der russerne. Først og fremmest, og ikke mindst, Jaroff som er så fin. Han havde fødselsdag, og blev 7, så lysene i kagen står efterhånden lidt tæt.

 

4805.jpg

 

Men spist blev den da alligevel. Det kan Jaroff sagtens med de tænder han har tilbage.

 

 

4891.jpg

 

Jaroff foretrækker også sofaer.

 

 

Malou er min lille rappenskralde de rnok skal holde styr på drengene.

 

4867.jpg

 

Laaangt spidst hoved.

 

 

4897.jpg

 

I øjeblikket bor hendes søster med øgenavnet "Tante Maskine" her hos mig, mens ejeren kommer sig efter en hofteoperation med komplikationer.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 months later...

Det er næsten et år siden der sidst er blevet postet i denne tråd. Jeg skulle bare se om den stadig virker.

 

Jaroff havde nemlig 8 års fødselsdag i søndags. Det blev fejret.

 

313_5179.jpg

I første omgang ved at sove længe (helt til kl 6:30)

 

313_5182.jpg

Det kan han lige klare.

 

313_5196.jpg

Er det så vidt?

 

313_5198.jpg

Kaaaage!

 

313_5210.jpg

Haps!

 

313_5060.jpg

På trods af sin alder og fortid kan Jaroff godt lide at lege med en bold, især når formålet er at drille Lille-P, og det var det vistnok den dag.

 

313_5097.jpg

 

313_5071.jpg

 

Vi zoomer ind..

 

sjclu.jpg

Og lader billedet stå et øjeblik.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Her lidt nye billeder fra os.

 

513_5543.jpg

Min lidt verdensfjerne hjortehund, Lille P.

 

513_5673.jpg

Igen med et fjernt blik...

 

513_5583.jpg

Men han er meget kontaktsøgende, meget...

 

513_5580.jpg

Sommetider lidt for meget.

 

Meget mindre kontaktsøgende, ham her...

513_5569.jpg

 

513_5590.jpg

Og klodset. Han kommer galt afsted med alt. Her prøver han en Nina Ottoson, med det resultat at snuden kort tid efter sad fast i tingesten. Det kan faktisk ikke lade sig gøre, og er aldrig sket - for andre end Zipp.

 

513_5621.jpg

Men han er nysgerrig, og har god appetit. Her skal min rygsæk undersøges - med det resultat at staklen fik hovedet ind i bæreremmen, og trådte i vandskålen, og.. Zipp er meget udsat for at starte kædereaktioner der altid ender med at et eller andet vælter ned over hans hoved.

 

513_5691.jpg

Det her kan der da ikke ske nogen katastrofer ved. Jo, det kan der. Zipp ligger altid med forbenene krydset, og så hviler han hovedet på de krydsede ben. Når han så rejser sig, sover forbenene. Så går det ud over det stakkels hoved igen.

 

Malou er anderledes elegant, og vil gerne have det store overblik...

513_5638.jpg

 

513_5686.jpg

Sådan drikker en forfængelig langnæset damehund. Snuden lægges på skålens kant, og presses opad så den ikke bliver våd.

 

513_5597.jpg

 

513_5399.jpg

 

513_5672.jpg

 

513_5604.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...