Hop til indhold

Del jeres dejlige myndebilleder med os andre


Gæst sunrise
 Share

Recommended Posts

Har idag tilbragt nogle timer ude i haven, i blæsevejret sammen med Tintin og Gismo og huskede kameraet:klap:

Her får i nogle af pletskudende:

Fotografi0300.jpg

Fotografi0302.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Afganskmynde
Ja det er svært at tage billeder af en greyhound, når hun spurter rundt

:hundifart:

Kom med jeres dejlige billeder:klap:

 

Ihh sikke skonne billeder af din prinsesse!!! Vi var paa piiige tur i hundeparken idag - drengene blev hjemme for de tager al opmaerksomheden. Og saa modte vores Chloe en corkie som ogsaa hed Chloe. Det blev til fangeleg, nu via youtube!:vinken:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Godt nok en del genbrugsbilleder...Men hva' katten :blink:

290775_2309501902833_1407918637_2708458_1520878_o.jpg

 

Qairo_godbid_2011.jpg

 

Qairo og hans bedst veninde, den jævnaldrende finske lapphund.

2011-07-10204211.jpg

 

Sådan ser man ud efter man har leget med veninden :

228859_10150232594686362_723761361_7622560_2156072_n.jpg

 

På tur til Hanstholm & Vesterhavet

P5210151.jpg

 

Hurtigere end sin skygge....

248893_10150188891121362_723761361_7244914_7206705_n.jpg

 

Min flotte fyr...

Qairo_nysgerrig_2011.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Er nu stadig vildt forelsket i ham der Jaroff (det var det han hed ikke?:oops:)

 

Lækre billeder - jeg elsker mynder :)

 

Jaroff er på det øverste billed du citerer. Også kaldet "Stakkels Jaroff", eller "Smukkesen" - eller "Hr. Fin".

Du kan være så forelsket i Jaroff som du vil, du kan ikke komme til at røre ham. Jeg har haft ham siden Augst 2007, og har trænet ham stort set hele tiden, og det er faktisk blevet såmeget bedre at han godt kan snuse til andre mennesker, og til nød tage en godbid.

Som den eneste der kan røre ved Jaroff, skal jeg hilse og sige at han er ualmindelig blød og lækker at ligge i arm med.

Den anden der ligger med hjulene i vejret er "Tante Maskine" som bor hos mig for tiden med henblik på specialtræning. Jeg er jo efterhånden ekspert i at træne dårligt prægede borzoi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaroff er på det øverste billed du citerer. Også kaldet "Stakkels Jaroff", eller "Smukkesen" - eller "Hr. Fin".

Du kan være så forelsket i Jaroff som du vil, du kan ikke komme til at røre ham. Jeg har haft ham siden Augst 2007, og har trænet ham stort set hele tiden, og det er faktisk blevet såmeget bedre at han godt kan snuse til andre mennesker, og til nød tage en godbid.

Som den eneste der kan røre ved Jaroff, skal jeg hilse og sige at han er ualmindelig blød og lækker at ligge i arm med.

Den anden der ligger med hjulene i vejret er "Tante Maskine" som bor hos mig for tiden med henblik på specialtræning. Jeg er jo efterhånden ekspert i at træne dårligt prægede borzoi.

 

Han kan da bestikkes med kage :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Han kan da bestikkes med kage :lun:

 

Det er lidt anderledes med mynder, synes jeg:-D. Min oplevelse er at til trods for at mynder kan vaere meget mad glade, saa er forskellen paa dem og andre racer, hvad det angaar, at hvis de ikke vil goere noget, saa kan du staa med alt det laekreste, de ellers helst vil spise, og naegter alligevel at tage imod det.:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt anderledes med mynder, synes jeg:-D. Min oplevelse er at til trods for at mynder kan vaere meget mad glade, saa er forskellen paa dem og andre racer, hvad det angaar, at hvis de ikke vil goere noget, saa kan du staa med alt det laekreste, de ellers helst vil spise, og naegter alligevel at tage imod det.:fornaermet:

 

:vedikke: Han ville da gerne spise min banankage, og fik også blikket om at jeg roligt kunne levere mere af mit stykke :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vedikke: Han ville da gerne spise min banankage, og fik også blikket om at jeg roligt kunne levere mere af mit stykke :engel:

 

Det var jo fordi det det var MIG der havde bagt den kage.....den var så god, synes Hr Fin, at han gerne ville have mere.....:mrgreen:

 

Jeg skylder vist billeder i denne tråd af mine 2 monstre...jeg er så latterlig dårlig til at lægge billeder ind på computeren, sorry. Skal nok oppe mig lidt.

 

Vi passede forresten den skønneste afghanske mynde sidste weekend :lun: Lille Prins :lun: Sort som kul, blød som en angorakanin. :lun: Bonnie æææælskede ham....Jerry syntes måske at han gerne måtte tage hjem igen, når han legede med Bonnie :lol:

 

Jeg HAR billeder......skal nok lægge dem op....promise.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Det var jo fordi det det var MIG der havde bagt den kage.....den var så god, synes Hr Fin, at han gerne ville have mere.....:mrgreen:

 

Jeg skylder vist billeder i denne tråd af mine 2 monstre...jeg er så latterlig dårlig til at lægge billeder ind på computeren, sorry. Skal nok oppe mig lidt.

 

Vi passede forresten den skønneste afghanske mynde sidste weekend :lun: Lille Prins :lun: Sort som kul, blød som en angorakanin. :lun: Bonnie æææælskede ham....Jerry syntes måske at han gerne måtte tage hjem igen, når han legede med Bonnie :lol:

 

Jeg HAR billeder......skal nok lægge dem op....promise.

 

Ihh altsaa- Det maa du gore! Sidder her i et stort smil:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Tak for kigget. Det lader jo til at de to langenede (~Jerry, nåja :fornaermet: ) hygger sig.

Den sorte afghanerhar jeg en gang hilst på uden for Fakta, der var den klippet næsten helt kort på kroppen. I øvrigt en meget fornuftig hund, i betragtning af at det er en afghaner ;)[/QUOTE]

 

Ja, for de kan vaere meget specielle en del af dem. Som jeg plejer at sige at vaere ejer af afghanere er ikke for alm. dodelige:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Så fik jeg omsider overført fra tlf. til computer. Ikke super kvalitet, men here goes. Først mine egne hundehoveder, Bonnie greyhound og Jerry whippet.

Derefter et enkelt af lille prins, som vi fik æren af at opvarte en weekend ;-) Han er i "hvalpeklip", men ikke mindre dejlig af den grund. Enjoy.

 

Ihhh de er skooonne ALLE sammen. dejligt iovrigt med lidt forskellige typer mynder. og ja, afghaneren er super dejlig - jeg kan se det paa smilet!:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaroff er på det øverste billed du citerer. Også kaldet "Stakkels Jaroff", eller "Smukkesen" - eller "Hr. Fin".

Du kan være så forelsket i Jaroff som du vil, du kan ikke komme til at røre ham. Jeg har haft ham siden Augst 2007, og har trænet ham stort set hele tiden, og det er faktisk blevet såmeget bedre at han godt kan snuse til andre mennesker, og til nød tage en godbid.

Som den eneste der kan røre ved Jaroff, skal jeg hilse og sige at han er ualmindelig blød og lækker at ligge i arm med.

Den anden der ligger med hjulene i vejret er "Tante Maskine" som bor hos mig for tiden med henblik på specialtræning. Jeg er jo efterhånden ekspert i at træne dårligt prægede borzoi.

 

Kan sagtens være forelsket og blot kigge - han er lige dejlig :lun: Misunder dig dog alligevel lidt for at ligge i arm med ham :hjerte:

Jeg synes det det er så dejligt at der er nogen som dig der "gider" og kan tage sig af de mynder der har brug for lidt ekstra hjælp i livet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan sagtens være forelsket og blot kigge - han er lige dejlig :lun: Misunder dig dog alligevel lidt for at ligge i arm med ham :hjerte:

Jeg synes det det er så dejligt at der er nogen som dig der "gider" og kan tage sig af de mynder der har brug for lidt ekstra hjælp i livet :5up:

 

Jeg kan garantere dig for at jeg er klar over hvilket privilegium det er at ligge i arm med Stakkels Jaroff. Det kom sådan set helt af sig selv. Der hvor han er vokset op var der valget mellem et cementgulv. Derfor vil han og hans fæller ligge blødt, og det gør man i en seng. Den første nat jeg havde ham - det var efter en nat i det fri hvor han var stukket af - flygtede han for mig, og endte med at blive trængt op i en krog - i min seng. Jeg lagde mig ved siden af ham, og forsøgte at sove, hvilket var nemt nok når jeg havde cyklet ca 160 km for at søge efter ham. Han lå hele natten og hyperventilerede, men blev dog liggende. Hans hjerte hamrede for fuldt kraft hele natten. Efter fem nætter af den slags lagde han hovedet på puden ved siden af mit hoved, og hjertet fik lov at afspadsere lidt, og snart sov også han. Senere blev det mere avanceret med at stikke sin lange næse ind under min hals, eller ligge ansigt mod ansigt. Trods al sin pels behøver han kun et halvt frit næsehul for at trække vejret under dynen.

 

Det kan godt være at Jaroff har været heldig her i livet. Men det har jeg også, for den hund er meget speciel. Livet har lært ham at studere mennesker meget grundigt, og han har en udpræget tenens til at kunne læse mine tanker. Det er ind imellem næten lidt uhyggeligt sådan at have en hund man ikke kan skjule noget for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan garantere dig for at jeg er klar over hvilket privilegium det er at ligge i arm med Stakkels Jaroff. Det kom sådan set helt af sig selv. Der hvor han er vokset op var der valget mellem et cementgulv. Derfor vil han og hans fæller ligge blødt, og det gør man i en seng. Den første nat jeg havde ham - det var efter en nat i det fri hvor han var stukket af - flygtede han for mig, og endte med at blive trængt op i en krog - i min seng. Jeg lagde mig ved siden af ham, og forsøgte at sove, hvilket var nemt nok når jeg havde cyklet ca 160 km for at søge efter ham. Han lå hele natten og hyperventilerede, men blev dog liggende. Hans hjerte hamrede for fuldt kraft hele natten. Efter fem nætter af den slags lagde han hovedet på puden ved siden af mit hoved, og hjertet fik lov at afspadsere lidt, og snart sov også han. Senere blev det mere avanceret med at stikke sin lange næse ind under min hals, eller ligge ansigt mod ansigt. Trods al sin pels behøver han kun et halvt frit næsehul for at trække vejret under dynen.

 

Det kan godt være at Jaroff har været heldig her i livet. Men det har jeg også, for den hund er meget speciel. Livet har lært ham at studere mennesker meget grundigt, og han har en udpræget tenens til at kunne læse mine tanker. Det er ind imellem næten lidt uhyggeligt sådan at have en hund man ikke kan skjule noget for.

 

Man smelter jo næsten over sådan en historie, over at han på trods af sin enorme angst alligevel har fundet tilliden ved dig. Jeg læste godt alt dette på din side for længe siden, men det var nu dejligt lige at høre igen.

Selvom det er næsten uhyggeligt med sådan en indsigtsfuld hund, så må det også være noget helt specielt at dele livet med ham og være den udvalgte han stoler på :lun:

Du må give et stort knus til Stakkels Jaroff - han er bare helt specielt dejlig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...