Gæst bufast Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Hej er der nogen som kender til racen og ville fortælle lidt om den da mine sviger måske gerne ville have sådan en og er der nogen som kender en hjemme side hvor jeg kan finde dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Jeg har ingen erfaring med japansk spids - men hvis du googler racen er der masser af information. Måske er der nogen herinde som har erfaring med racen? Det er altid dejligt at høre om det fra nogen ; ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Den er også månedens race i det nye nummer af -vimedhund:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Jeg har ingen erfaring med japansk spids - men hvis du googler racen er der masser af information. Måske er der nogen herinde som har erfaring med racen? Det er altid dejligt at høre om det fra nogen ; ) Miska herindefra har en japansk spids, der er SÅ smuk - tjek hendes fotoalbum. Prøv evt. at skrive en PM for at gøre hende opmærksom på denne tråd. Hun skal hellere svare her end i en PM, for så kan vi andre også få glæde af at læse mere om racen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miska Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Jeg kan godt fortælle lidt om den japanske spids Jeg har selv en dejlige japanere på 2 år. Det er en rigtig dejlige race. Den er meget aktiv og elsker at være ude.Den er lærenem, og er hurtig til at opfatte ved du vil have den til. Det er en sjov og selvstændig hund. Den kræver okay med motion, den elsker at gå ture og kan sagtens holde til at går langt. Når det er varmt er den hurtig til at søge skygge, da den jo har meget pels. Men til gengæld fryser den aldrig. Hvis du har mere du gerne ville vide må du meget genre spørge.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miska Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Miska herindefra har en japansk spids, der er SÅ smuk - tjek hendes fotoalbum. Prøv evt. at skrive en PM for at gøre hende opmærksom på denne tråd. Hun skal hellere svare her end i en PM, for så kan vi andre også få glæde af at læse mere om racen. Tak.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MNA Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hey jeg har os en Dejlig lille Japansk Spids se fotoalbum(: Mener det samme om hende som Miska skriver;D Men du skal ikke vælge en Japansk spids vis du ikke kan tåle ¨hår over det hele når de fælder (: Vh. Michelle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anne1989 Besvaret September 8, 2009 Rapporter Share Besvaret September 8, 2009 jeg vil lige høre - er det rigtigt at japansk spids (og andre spidshunde) har tendens til at stikke af? det har jeg bare hørt, og jeg tænker selv på at købe sådan en dejlig hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts