Hop til indhold

Kan de anbefaldes!!!!!!!!!!


ridiger
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg har læst Leg med din hund og synes den var meget sød og inspirerende, hvis man er gået lidt i stå med at finde på aktiviteter man kan lave med sin hund. Det er dog ikke en bog jeg ville købe, men var glad for at låne den på biblioteket :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har læst Leg med din hund og synes den var meget sød og inspirerende, hvis man er gået lidt i stå med at finde på aktiviteter man kan lave med sin hund. Det er dog ikke en bog jeg ville købe, men var glad for at låne den på biblioteket :)

 

Tror at jeg vil prøve at tage et smut på biblo og se om de skulle have den anden bog, for så at evt ønske den til jul

Link til indlæg
Del på andre sites

Den første: Absolut nej, jeg købte den på tilbud og synes, at den er elendig. :???:

 

Den anden: Ja, den synes jeg er rigtig god. Jeg købte den, lige da jeg havde fået Tyson, og fik rigtig meget inspiration til sjove øvelser at lave med ham. Man går jo ikke i gang med det hele på én gang, så jeg hev den flere gange frem efterfølgende for at få ideer til flere øvelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg synes den første bog er ganske udmærket...Jeg har den der hjemme, dog kan jeg ikke helt huske så meget af den:mrgreen:

 

Nummer 2 var da okay, jeg lånte den i sin tid, men syntes ikke jeg fik så meget nyt igen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har dem begge to. Den første er ok, ikke noget banebrydende i øvelser eller andet... men af og til lidt sjove facts om forskellige kloge hunde og undersøgelser af hundes intelligens...

 

Nr 2 synes jeg er rigtig god og har brugt en del af legene, som inspiration til mine hvalpehold... Hvis man selv er god til at finde på hjernegymnastik øvelser, så giver den nok ikke så meget... men er man lidt blank, så er den fin til at få ideer fra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...