Hop til indhold

VMD 2012.


Gryn
 Share

Recommended Posts

Jeg stoppede med at se det da det blev annonceret at producenterne ville have mere drama på og at bedømmelserne fra dommer derfor ikke nødvendigvis blev retfærdige. Så er jeg stået af :cry:

 

Selvom jeg synes det er fantastisk at se hvordan de nye dansere udvikler sig hen ad vejen :-D

 

Har de skrevet dét??

Så forstår jeg bedre nogle af de dybt underlige karakterer der blev givet i fredags :confused::confused:

Men fortsætter nu alligevel et par fredage med at se det - så må det tages op til revurdering om jeg vil fortsætte sæsonen ud eller ej? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har de skrevet dét??

Så forstår jeg bedre nogle af de dybt underlige karakterer der blev givet i fredags :confused::confused:

Men fortsætter nu alligevel et par fredage med at se det - så må det tages op til revurdering om jeg vil fortsætte sæsonen ud eller ej? :hmm:

 

Jeg husker ikke den direkte formulering, men det var noget i den retning. Det blev omtalt flere steder før starten sidste efterår.

 

Jeg er måske sær, men jeg gider ikke hvis der er meget "snyd" med. Jeg bliver også skrigende mopset når de manipulerer med deltagerne i realityprogrammer for at gøre det "mere spændende". Jeg ser ikke sådan noget af samme årsag.

 

Kan huske i et program med Gordon Ramsey at produceren bad en af restaurantens medejere lægge sig hen på en sofa og det blev til at han var doven og ikke ville samarbejde.

 

Eller når man får en deltager i f.eks. Robinson til at sige noget negativt og så kun bringer denne deltagers udtalelser, så vedkommende fremstilles som en "bitch".

 

M a n i p u l a t i o n af de medvirkende... i underholdningens navn :evil:

 

Vild med dans er dog i den mere muntre og lette ende og anderledes uskyldigt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...