Hop til indhold

Hvordan ser DU ud!?? 2011


Gæst michelle150
 Share

Recommended Posts

Gæst michelle150

Okey, måske vi har haft sådan én her før, men nu opdaterer vi lige så..

 

Det gælder især for os, der går til stævner(agility, rally, lydighed, anything..), så vi kan heppe på hinanden! :klap::banan:

 

MEN - også jer andre!! :D

 

Jeg starter!

DSC02171-1.jpg

 

DSC04700.jpg

 

 

Så nu det' jeres tur!! :D:engel::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 211
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst michelle150
her er jeg og pigerne :D

 

IMG_3553.jpg

 

 

Ohi, sikke et godt billed!! <3

 

 

Undskyyyyyld, men! Jeg havde ikke noget andet som er HELT tæt på!:rolleyes:

 

Desuden er mine kendetegn vist mere min hund med rødt tørklæde(som hun ikke har mere) og mig; en lille tyk pige, der glor underligt efter folk, der råber af deres hunde! :confused::blink: - End det er mit ansigt! :D

 

Hihi. Meeen, reglerne er anderledens for jer. I SKAL vise ansigt! :drille::vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ohi, sikke et godt billed!! <3

 

 

Undskyyyyyld, men! Jeg havde ikke noget andet som er HELT tæt på!:rolleyes:

 

Desuden er mine kendetegn vist mere min hund med rødt tørklæde(som hun ikke har mere) og mig; en lille tyk pige, der glor underligt efter folk, der råber af deres hunde! :confused::blink: - End det er mit ansigt! :D

 

Hihi. Meeen, reglerne er anderledens for jer. I SKAL vise ansigt! :drille::vedikke:

 

Nu har jeg jo mødt dig en enkelt gang, og jeg vil altså beskrive dig som slank, ikke som tyk. Og det er helt klart dit ansigt - og din hund, selvfølgelig - jeg ville genkende, hvis jeg mødte dig igen. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okey, måske vi har haft sådan én her før, men nu opdaterer vi lige så..

 

Det gælder især for os, der går til stævner(agility, rally, lydighed, anything..), så vi kan heppe på hinanden! :klap::banan:

 

MEN - også jer andre!! :D

 

Jeg starter!

DSC02171-1.jpg

 

DSC04700.jpg

 

 

Så nu det' jeres tur!! :D:engel::vuf:

Hvis DU er tyk, så må jeg hellere begynde at sulte mig selv!:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Nu har jeg jo mødt dig en enkelt gang, og jeg vil altså beskrive dig som slank, ikke som tyk. Og det er helt klart dit ansigt - og din hund, selvfølgelig - jeg ville genkende, hvis jeg mødte dig igen. :blink:

 

 

Ikke ødelægge det hele Sonja, puuuuuhaaaa!!:damn: :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider ikke vise billeder af mig i tråde hvor folk har forkvaklet holdninger til det at være tyk... Men hvis folk vil se mig kan de altid tilføje mig på facebook!

 

(Jeg skulle kunne findes under Kristina Lind Larsen).. Der er desuden en billion billeder af Dexter også!

 

Jeg må indrømme at den kommentar også har afskrækket mig. Men vi er heller ikke konkurrencegængere endnu, så det er vel heller ikke så aktuelt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Jeg må indrømme at den kommentar også har afskrækket mig. Men vi er heller ikke konkurrencegængere endnu, så det er vel heller ikke så aktuelt...

 

 

Okeeeey.. Det blev jeg så lidt overrasket over. :shock:

Jeg vælger ikke, at sige noget, fordi det ikke skal være en direkte debat det her, men det er altså ikke fordi jeg tænker over sådan noget..

Det er vist kun med mig selv, som de fleste andre. :hmm:

Og så var den vidst også ment - mest - for sjov. ;-):5up:

 

 

:lun::hjerte: Kærlighed til alle! :hjerte::lun::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ohi, sikke et godt billed!! <3

 

 

Undskyyyyyld, men! Jeg havde ikke noget andet som er HELT tæt på!:rolleyes:

 

Desuden er mine kendetegn vist mere min hund med rødt tørklæde(som hun ikke har mere) og mig; en lille tyk pige, der glor underligt efter folk, der råber af deres hunde! :confused::blink: - End det er mit ansigt! :D

 

Hihi. Meeen, reglerne er anderledens for jer. I SKAL vise ansigt! :drille::vedikke:

 

Michelle stop så med at sige du er tyk eller du får tæv i morgen til træning!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...