Hop til indhold

Hvordan ser DU ud!?? 2011


Gæst michelle150
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
Jeg troede altså du var sådan...på mormor alder :genert::oops: tror det er din syning og du lyder sådan ret hyggelig :vedikke::oops::lol:

 

Hahahaha - hvor sjovt. Det er helt ok - skrædderkunst er (desværre) også blevet noget, som det mere var nede i fortiden, damer kunne. (Nu er jeg jo så uddannet skrædder og designer, før jeg gik lærervejen, men alligevel.)

Og jeg ER skam en frygteligt hyggelig mormor, fnis - jeg vil f.eks. hellere passe børn, hygge med dyrene, sy, klippe-klistre eller læse en fed bog end jeg vil ud i den crowdede by blandt fulde mennesker og larmende diskodaskomuzak. Jeg kan endda også gætte de svære krydsord, argh! Og harcelerer ofte over stavefejl og talefejl og mener, at man skulle genindføre at skuespillere og nyhedsoplæsere tvungent går til talepædagog, så de kan lære at tale rent og klart i stedet for at mumle sådan. Totalt mormor. :cool::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 211
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia
Sikke nogle skønne og søde billeder, sjovt at se jer :-).

 

Her er jeg i portrætudgave - og også med Bowie og Charlie, seføli.

 

167935_494989454585_565689585_5904529_3606389_n.jpg

 

226613_12748119585_565689585_421921_2541_n.jpg

 

150271_473782914585_565689585_5554569_3075704_n.jpg

 

Super gode billeder:klap:

 

Det sidste billede er rent hygge:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Fnis Joey-Salome, kan overhovedet ikke genkende dig, godt du har en let genkendelig hund, for med ham vil jeg kunne kende dig blandt millioner :-D (ikke fordi du var grim, den dag jeg så dig hos Genevive, kan bare generelt ikke genkende nogen)

 

Hehe, ja, Charlie er nem at spotte, der er ikke mange, der lige ligner ham :hjerte:. Og jeg skulle da mene, at jeg ligner mig selv nede på dyreklinikken, ja ... men jeg er lidt ligesom dig, ret dårlig til at genkende folk, med mindre jeg kender dem godt. Nogle husker ansigter fantastisk, andre ikke. Jeg kan huske navne vildt godt, men ikke ansigter så nemt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Super gode billeder:klap:

 

Det sidste billede er rent hygge:engel:

 

Tusind tak - ja, du får os vel også at se, når Chili og Caias seng skal hentes :-D.

Og ja, det sidste billede var den dag, vi var oppe for at fælde juletræ sidste år. Det var såååå hyggeligt. Vi var også henne ved en fårefold i nærheden, og der gik Charlie totaaaalt i hyrde-mode og fes rundt - og fårene løb, som han ville have dem til. Det var skønt og sjovt at se. Ville bare ønske, der var nogle får her på Frederiksberg, han kunne more sig med til hverdag, det er der jo desværre ikke. ;-)

 

Men det er da også ren hygge med mig og Bowie :megaked: - det er så sjældent, hun gider ligge i babyfavn. Hun begynder altid hurtigt at sprælle sådan "jaja mor, nu må det være nok, jeg skal videre i mit travle liv". :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag ser Iso og jeg sådan her ud (efter 117 forsøg, og med sur og knurrende hund på skødet... :roll:

korviso2.jpg

 

 

Når det er koldt udenfor ser vi sådan her ud (ææælsker min vinterhue... :lun:):

IMG_9780.jpg

 

 

Sådan her så Frostie og jeg ud på banen, med Iso tvivler jeg på at nogen fanger os på det samme billede... (Tak Åsa Eriksson for billedet!)

30261_1433225305925_1091683274_31278091_4182541_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Ihh, hvor er det nogle fantastiske actionbilleder, jer som træner agility og sådan noget har :klap:- jeg må få nogen til at tage billeder af mig og Charlie, når vi hopper over åen nede ved Søerne eller sådan noget, hehehe :mrgreen:.

 

Jeg ville nu også gerne gå til agility med Charlie, men pt. har jeg desværre ikke mulighed for det. Og alle baner ligger bare såååå langt væk fra indre Kbh, når man ikke har bil, æijs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh, hvor er det nogle fantastiske actionbilleder, jer som træner agility og sådan noget har :klap:- jeg må få nogen til at tage billeder af mig og Charlie, når vi hopper over åen nede ved Søerne eller sådan noget, hehehe :mrgreen:.

 

Jeg ville nu også gerne gå til agility med Charlie, men pt. har jeg desværre ikke mulighed for det. Og alle baner ligger bare såååå langt væk fra indre Kbh, når man ikke har bil, æijs.

 

Vores klub - DAF København - ligger faktisk inde i byen, i Lersøparken ved Bispebjerg Hospital. :blink: Vi har så været nødt til at lukke ventelisten, da der var tre års ventetid på at komme på hold, så det hjælper dig selvfølgelig ikke så meget. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Vores klub - DAF København - ligger faktisk inde i byen, i Lersøparken ved Bispebjerg Hospital. :blink: Vi har så været nødt til at lukke ventelisten, da der var tre års ventetid på at komme på hold, så det hjælper dig selvfølgelig ikke så meget. :rolleyes:

 

I see no picture? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Arh, men jeg har jo flashet masser af billeder af mig selv i tidligere tråde. :blink: Desuden sidder jeg på arbejde lige nu og har slet ikke nogle billeder af mig selv på arbejdscomputeren. :drille:

 

Lutter dårlige undskyldninger synes hundefar...:fornaermet::fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Vores klub - DAF København - ligger faktisk inde i byen, i Lersøparken ved Bispebjerg Hospital. :blink: Vi har så været nødt til at lukke ventelisten, da der var tre års ventetid på at komme på hold, så det hjælper dig selvfølgelig ikke så meget. :rolleyes:

 

Nej, det er nemlig lige det. De klubber, som vi havde en rimelig chance for at komme til transportmæssigt, de har årelang ventetid. Suk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...