Hop til indhold

Hvordan ser DU ud!?? 2011


Gæst michelle150
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
Her er der lidt blandet.. Man ser altid lidt tosset ud når man træner med sine hunde:genert::mrgreen:

 

jij8sl.jpg

 

Mine to elskede hundepiger i Bernstorffsparken:hjerte:

2chpav7.jpg

 

140j7c.jpg

 

fp4xc.jpg

 

Uden hunde:mrgreen:

2w5mws2.jpg

 

I er så fiiiiine, alle tre. Charlie siger, jeg skal skyyyyynde mig at få de to lækkerheders seng færdig, så han kan hilse på dem. :mrgreen::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 211
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Både Lille Louie og mk101 - I er da vildt flotte!!! :5up:

 

Overvejede hurtigt at ta' et billede af mig selv lige nu, men turde ikke... Holder nemlig Store Vaskedag og render derfor rundt i lilla velourhjemmedress - med lilla (i heeelt anden nuance) T-shirt under..! Øøøøndigt, Korvis!!! Godt man bor på landet og ikke møder mennesker hver dag! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Både Lille Louie og mk101 - I er da vildt flotte!!! :5up:

 

Overvejede hurtigt at ta' et billede af mig selv lige nu, men turde ikke... Holder nemlig Store Vaskedag og render derfor rundt i lilla velourhjemmedress - med lilla (i heeelt anden nuance) T-shirt under..! Øøøøndigt, Korvis!!! Godt man bor på landet og ikke møder mennesker hver dag! :lol:

 

Bare rolig. Jeg sidder lige nu i et par sorte bukser, der har hvide plamager af hundesjavl (og ja, der skal nogle gange et stem s-j med i savl, når det har den konsistens som kun hunde kan få det pisket op i!) på lårene, fordi der hele tiden er to hunde, der vil hen og se hvad der egentlig er på bordet.

 

I øvrigt er bukserne ikke knappet, for det er bare lidt mere behageligt, når man sidder og hænger på stolen, mens man hælder varm cacao med tonsvis af flødeskum indenbords.

 

Den ene langærmede trøje er forvasket i en grad, at det er gået ud over både form og farve. Ekstratrøjen (en darjlig Haglöff fleece!) har holdt formen, men er til gengæld alt andet end hvid fra de gange, hvor der har været et par glade hundepoter oppe og markere hvor brysterne sidder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...