Hop til indhold

Valg af Aussie-kennel


soegaard
 Share

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia

Til søde søde Daniella som bare bliver endnu mere hvalpe skruk:lun:

 

Her er der et par billeder af Caia som hvalp inden vi hentede hende hjem. Alle billederne er taget af kennel-mor:hjerte:

 

Tænk sig at min dejlige lille aussie pige har været sådan en lille uldtot:engel::lun: Hold nu op hvor man dog knus elsker sin dejlige vaps!

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lige lidt mere at savle over :banan:

Det første er Blaze og mor Raggie.. Derefter Blaze og ponto.

Blaze i sneen x 3...

*Hvis nogen skulle være i tvivl så er jeg vild med hende og racen er jeg faldet for med et brag og har det lige som

Linda... Det er virkelig racen for mig.. :)

Nu her hvor jeg sidder i min kontorstol (skal lige siges at det er en af de store) ligger Blaze bag ryggen på mig og hygger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ååååhhh hvor er jeg misundelig på jeres hvalpebilleder.:genert: Og jeg bliver helt aussiehvalpeskruk.:lun:

 

Men så må jeg jo bare lære at lade være med at købe flere voksne hunde.:damn:

 

Du har jo fået verdens smukkeste Aussie pige... Det er kun godt at du fik søde smukke Gracie.. Også selvom det betyder at du ikke havde hende fra hvalp af...

 

Skidt pyt med hvalpe billederne...Det er selvf. dejlige minder at have, men altså jeg nyder nu ligeså meget alle de billeder vi har af Caia efter hendes hvalpe tid;-) ( Men jeg forstår godt hvad du mener)..

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lidt af Blaze og bror Buddy som bor tæt på os og som vi træner sammen med.. Han er også en dejlig dreng :hjerte:

 

Ved ikke hvordan jeres aussier har det men min er en rigtig kæle potte og hygge trold.. efter jeg er kommet til skade gør hun alt hvad hun kan for at ligge-sidde så tæt på mig som mulig, helst oven på mig hvis hun kan komme til det.. hun kan også finde på at skubbe pipi væk hvis hun mener hun har taget hendes plads..:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Nu blev jeg endnu mere skruk :genert::lun:..

 

Og det er så fint at de findes i så mange farvekombinationer..

Åhh gud, hvis Mikkel bare var et år ældre, og Luxen mere voksen, så kunne jeg godt :lol:

 

I må godt låne Caia:engel: Men kun låne hende;-)

 

En aussie fås virkelig i mange farve kombi, også derfor de er så unikke hvis du spørger mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hehe ja men ikke så flot som en blue merle :genert: han er dog en dejlig basse og forstår virkelig at sætte gang i tingene hihi min drøm er atr få en rød merle en dag :engel:

 

Jeg har aldrig brudt mig om en rød merle.. Men efterhånden har jeg fået mine øjne op for hvor smukke de egentlig også kan være.

 

Blå merle er klart den kombi både kæresten og jeg er mest forelsket i, hvis vi udlukkende snakker farve.

 

Engang imellem drømmer jeg også om en Aussie mere.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvordan jeres aussier har det men min er en rigtig kæle potte og hygge trold.. efter jeg er kommet til skade gør hun alt hvad hun kan for at ligge-sidde så tæt på mig som mulig, helst oven på mig hvis hun kan komme til det.. hun kan også finde på at skubbe pipi væk hvis hun mener hun har taget hendes plads..:stupid:

 

Mine er aldeles nærgående og skal helst kravle op på skødet af en Koda vil rigtige gerne putte med hovedet ind mod mit bryst/ hals og læner sig sådan ind over en som om man skal kramme ham :hjerte:

 

 

Kaos tror man er en sækkestol og ser gerne at han ligger oven på en i sofaen og så prøver han møblere om på os hvis vores ben eller arm lige ligger forkert :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hvad er forskellen på den blå og røde ? :genert:

 

Uhh låne caia ? Jeg hapser hende så :lol:

 

Daniella, du må låne hende, ikke hapse hende :-) Ville sku ikke kunne undvære hende!!!! :lun:

 

Forskellen?

Her har du billeder..

 

Det første er af en rød, det andet kan du se en rød og en blå sidde ved siden af hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næææ. Bare se på Caia. Hun er blå, men har helt nøde brune øjne.

 

Hendes mor har så et blåt og et brunt øje..

 

Haha, jeg troede hun var rød :lol:

 

Jeg er mest til dem med brune øjne :lun: Synes deres farver er vildt smukke, og har jo et lidt godt øje til aussien og en lille drøm om at få en lille aussie pige en dag :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Haha, jeg troede hun var rød :lol:

 

Jeg er mest til dem med brune øjne :lun: Synes deres farver er vildt smukke, og har jo et lidt godt øje til aussien og en lille drøm om at få en lille aussie pige en dag :hjerte:

 

Hahahaha, troede du at Caia var rød?

Det er måske pga. hendes tan farve.

 

Jeg vil så også sige at hun ikke er nær så blå som så mange andre af de blå.. Men på stamtavlen er hun en blue merle.

 

Ved ikke om du bedre kan se det på disse billeder her at hun er blå og har brune øjne.. Det sidste billede er et af mine yndlings billeder.

 

Forstår godt at du drømmer om en lille aussie pige.. Det er en skøn race. og du har jo også set Gracie en del gange ikke? Hun lyder til at være den dejligste af slagsen:5up:

Vidunderlige Caia.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...