Hop til indhold

Valg af Aussie-kennel


soegaard
 Share

Recommended Posts

Du skal være medlem af DKK for at kunne bruge databasen på hundeweb, hvor alle oplysningerne ligger ;-)

 

Årh for søren.....tak for hurtigt svar!!

 

Kan være jeg bare skal melde min ind med det samme, ender der jo nok før eller siden....:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 120
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lige en lille opdatering; vi har nu startet besøgende, og hvor er det bare skønne, skønne hunde....deres charmerende måde at møde verden på passer lige til os.

Så vi har fået bekræftet at en lille Aussie-hvalp vil passe hjem til os, så nu er det bare at vente på at den kommer til verden...:banan:

 

Tak for en masse god råd, info og ikke mindst billeder...:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Lige en lille opdatering; vi har nu startet besøgende, og hvor er det bare skønne, skønne hunde....deres charmerende måde at møde verden på passer lige til os.

Så vi har fået bekræftet at en lille Aussie-hvalp vil passe hjem til os, så nu er det bare at vente på at den kommer til verden...:banan:

 

Tak for en masse god råd, info og ikke mindst billeder...:vinken:

 

Har I besluttet jer for hvilken kennel jeres kommende hvalp skal være fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har I besluttet jer for hvilken kennel jeres kommende hvalp skal være fra?

 

Ja, hvis ellers der bliver hvalpe ud af parringen og der så er en der passer til os, så skulle der gerne være en lille Dreamcatcher's-hvalp til os i det nye år...:lun:

 

Herhjemme bliver der i hvert fald krydset alt hvad der kan krydses :x2::x2::x2::x2::x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, hvis ellers der bliver hvalpe ud af parringen og der så er en der passer til os, så skulle der gerne være en lille Dreamcatcher's-hvalp til os i det nye år...:lun:

 

Herhjemme bliver der i hvert fald krydset alt hvad der kan krydses :x2::x2::x2::x2::x2:

 

Der var vi faktisk også på besøg i sin tid kan jeg huske. Vi fik simpelthen den varmeste velkomst og alle deres hunde var mega charmerende:lol:

 

Har I været ude at besøge andre opdrættere, eller var det jeres første besøg?

 

Gracie her inde fra ( KarinaO )'s aussie er fra dreamcatchers:blink:

 

Og jeg glæææææder mig sådan til at skulle møde smukke Gracie snart:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var vi faktisk også på besøg i sin tid kan jeg huske. Vi fik simpelthen den varmeste velkomst og alle deres hunde var mega charmerende:lol:

 

Har I været ude at besøge andre opdrættere, eller var det jeres første besøg?

 

Gracie her inde fra ( KarinaO )'s aussie er fra dreamcatchers:blink:

 

Og jeg glæææææder mig sådan til at skulle møde smukke Gracie snart:lun:

 

Seriøst jeg var overbevist om hun var fra et andet sted, men at der var lidt fra dreamcatchers hunde i men at den kom her et sted fra fyn af :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Seriøst jeg var overbevist om hun var fra et andet sted, men at der var lidt fra dreamcatchers hunde i men at den kom her et sted fra fyn af :oops:

 

Jamen jeg er ret så overbevist om at Gracie er der fra... Jeg ved ikke om hun også er kommet direkte fra opdrætter af, eller om Gracie havde været ude hos en familie inden hun kom hjem til Karina.. :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg er ret så overbevist om at Gracie er der fra... Jeg ved ikke om hun også er kommet direkte fra opdrætter af, eller om Gracie havde været ude hos en familie inden hun kom hjem til Karina.. :genert::mrgreen:

 

 

Tror faren er derfra men er næsten sikker på at hun er fra rosenlyst her på fyn men karina må opklare mysteriet når hun kommer hihi :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var vi faktisk også på besøg i sin tid kan jeg huske. Vi fik simpelthen den varmeste velkomst og alle deres hunde var mega charmerende:lol:

 

Har I været ude at besøge andre opdrættere, eller var det jeres første besøg?

 

Gracie her inde fra ( KarinaO )'s aussie er fra dreamcatchers:blink:

 

Og jeg glæææææder mig sådan til at skulle møde smukke Gracie snart:lun:

 

 

Jeg må jo lidt flov erkende at det var første besøg....men det føltes bare rigtigt!! Skønne, skønne hunde der bare var så fine og bare ville nusses på og sidde på skødet....:hjerte:

 

Havde undersøgt så meget vi kunne hjemmefra, og synes det virker rigtig fornuftigt, lader til at de ved hvad de gør og at en lille Aussie-hvalp får en super opvækst...og det føler vi blev bekræftet deroppe! 3 dage efter vi var kommet hjem, var fornemmelsen der stadig, så vi tog beslutningen om Aussie og DreamCatcher's :banan:

Redigeret af soegaard
lidt stavefejl...
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må jo lidt flov erkende at det var første besøg....men det føltes bare rigtigt!! Skønne, skønne hunde der bare var så fine og bare ville nusses på og side på skødet....:hjerte:

 

Havde undersøgt så meget vi kunne hjemmefra, og synes det virker rigtig fornuftigt, ved hvad de gør og at en lille Aussie-hvalp for en super opvækst...og det føler vu blev bekræftet deroppe! 3 dage efter vi var kommet hjem, var fornemmelsen der stadig, så vi tog beslutningen om Aussie og DreamCatcher's :banan:

 

Det lyder bare rigtig godt, jeg sidder her og bliver helt misundelig og ville ønske det var mig der skulle have en aussie hvalp :mrgreen: Altid godt at gå efter sin mavefornemmelse :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var vi faktisk også på besøg i sin tid kan jeg huske. Vi fik simpelthen den varmeste velkomst og alle deres hunde var mega charmerende:lol:

 

Har I været ude at besøge andre opdrættere, eller var det jeres første besøg?

 

Gracie her inde fra ( KarinaO )'s aussie er fra dreamcatchers:blink:

 

Og jeg glæææææder mig sådan til at skulle møde smukke Gracie snart:lun:

 

Seriøst jeg var overbevist om hun var fra et andet sted, men at der var lidt fra dreamcatchers hunde i men at den kom her et sted fra fyn af :oops:

 

Jamen jeg er ret så overbevist om at Gracie er der fra... Jeg ved ikke om hun også er kommet direkte fra opdrætter af, eller om Gracie havde været ude hos en familie inden hun kom hjem til Karina.. :genert::mrgreen:

 

Tror faren er derfra men er næsten sikker på at hun er fra rosenlyst her på fyn men karina må opklare mysteriet når hun kommer hihi :engel:

 

Det er bare mig der så har opfattet det som om at hun var fra dreamcatchers:blink:

 

Gracie er fra Rosenlyst og det er også der Karina har hentet hende :blink:

 

Jeg mente nok :mrgreen:

 

Men man kan akltid blive i tvivl hvis man tænker for længe over tingene men var næsten også sikker på hun var derfra.. synes jeg jeg kunne huske :engel:

 

 

Jo, Gracie er fra Rosenlyst's, og det er der jeg har hentet hende.

Men hendes mor er fra Dreamcatcher og far er fra Ligaen.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man spørge hvem er hendes mor??

 

Hun hedder Dreamcatcher's Cool for Cats, kaldet Cassie, men hun er ved at være en ældre dame, og de har hende jo ikke selv. Men der er nogle billeder under listen over hvalpekuld.

 

Det bliver spændende med jeres kommende hvalp. Når jeres mavefornemmelse er rigtig, er der ingen grund til at fare land og rige rundt.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jo, Gracie er fra Rosenlyst's, og det er der jeg har hentet hende.

Men hendes mor er fra Dreamcatcher og far er fra Ligaen.:mrgreen:

 

Troede at hun var en dreamcatchers hvalp:oops: Men det er nok fordi hendes mor er en dreamcatcher at jeg tænkte sådan:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg må jo lidt flov erkende at det var første besøg....men det føltes bare rigtigt!! Skønne, skønne hunde der bare var så fine og bare ville nusses på og sidde på skødet....:hjerte:

 

Havde undersøgt så meget vi kunne hjemmefra, og synes det virker rigtig fornuftigt, lader til at de ved hvad de gør og at en lille Aussie-hvalp får en super opvækst...og det føler vi blev bekræftet deroppe! 3 dage efter vi var kommet hjem, var fornemmelsen der stadig, så vi tog beslutningen om Aussie og DreamCatcher's :banan:

 

Det er ikke flovt synes jeg.

 

Jeg ville personligt bare selv have valgt at besøge nogen af de andre også inden man tog beslutningen, også selvom det første sted måske gik hen og blev der hvor man gerne ville på ventelisten;-)

 

Vi lærte i hvert fald meget af at se de forskellige opdrættere, og hver gang blev vi faktisk positivt overrasket..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...