Hop til indhold

'Fimse-hunde'..


Gæst Mais og hunden
 Share

Recommended Posts

Hvad er en rigtig hund:confused: For det er jo ganske forskelligt hvordan vi ser på det:vedikke: hvad der er en rigtig hund for mig er måske en farlig/dræber/muskel/kamp/osv-hund for andre. Og så kan det da godt være at jeg måske synes at nogle af de hunde i andre synes er perfekte for jer er lidt for "fimsede" for mig:genert:

 

Det er ikke dermed sagt at jeg synes jeres hunde er fimsede - var kun for at bruge udtrykket i overskriften. Kan lide dem allesammen, det er bare ikke dem alle der vil passe hjemme ved mig. At begynde at kalde hinandens hunde for diverse tåbeligheder synes jeg bare ikke er i orden (tænker ikke her på HF, men de oplevelser i har haft IRL) for vi elsker jo alle vores kræ om så de har dækkener, sløjfer eller savl ned til 10 cm over jorden:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

he he. Ja, jeg kender det godt for jeg har ogsaa saakaldt "fimsehund" a la "barbie hund" - Den er bare stor "fimsehund" :lol:

 

Der var bl.a en bruger herinde som skrev til mig i en traad, at hun gad i hvertfald ikke afganske mynder, fordi hun ikke ville have "Nikke dukker" men en rigtig hund:hmm:. Og en anden handelse var, da en dame troede seriost de var lamaer:engel:. Bare for at naevne to episoder ud af en del.

 

Hilsen ejer, med 2 "hunde" som ikke er rigtige hunde, men lamaer, som ogsaa bruges som nikke dukker.

 

Der er bare et kaempe problem. Mine hunde ved ikke at de er lamaer, ikke rigtige hunde, men vaerst af alt. De naegter at opfore sig som nikke dukker. Og det kunne jeg sorme godt onske en gang imellem eller 3!!:-D

 

479595662_tp.jpg

 

Ha ha, nu du skriver det, kan jeg altså godt se, at de ligner lamaer. :lol: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Det er da lidt sjovt! :shock::shock:

 

Ja, jeg grinte ogsaa, men forst bagefter, da hun TROEDE det oprigtigt og seriost.

 

 

Har absolut intet imod at folk synes en hund ser fimset ud, men det bliver forst et problem naar man forventer denne hund opforer sig "fimset".

 

Maa aerligt indromme at jeg synes det er sjovt at kore lidt i det "fimsede" look med vilje sommetider, og saa laver jeg frisurer og saetter elastikker og slojfer i vores mynders lange lokker. Tio kan ikke fordrage det (heller ikke snoodes som faktisk har ren praktisk funktion) og naar jeg ikke er i naerheden, tager han dem selv ud med poterne og taenderne.

 

Jeg gor det ikke saa meget mere fordi han har givet udtryk for at det irriterer ham (eller faar ham til at fole sig mindre som "mand":hmm:) . Men chloe er lige glad, saa det er da blevet til nogle rottehaler m.m.

 

Naar jeg saetter haar paa dem saa synes jeg selv de ser fimsede ud:engel:

 

Udseendet snyder dog, ogsaa med vovser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...