Imba Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Jubii det lykkedes mig at vride nogle billeder ud af mit genstridige kamera. Så kan jeg vise Jer den dag Milo fik sin nye cykeltaske og den første tur deri Han tog det bare rigtig flot. Vi lod ham sove i den da vi fik den, og nu elsker han den. Så da vi satte den på cyklen og trak den rundt var der slet ikke noget. Han kunne rigtig godt lide at stå op foran eller ved siden og kigge ud. Og da vi forsigtigt prøvede rent faktisk at cykle sagde han heller ikke noget til det. Han er SEJ! :blink: (hilsen en stolt hundemor ) Her kommer billederne : [ATTACH]1827[/ATTACH] [ATTACH]1828[/ATTACH] [ATTACH]1829[/ATTACH] [ATTACH]1830[/ATTACH] [ATTACH]1826[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Ejj hvor flot, sikke sej han er.. og ikke mindst kær, jeg må bare møde ham en dag. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Ejj hvor flot, sikke sej han er.. og ikke mindst kær, jeg må bare møde ham en dag. Bantus Det ville da være en fornøjelse :blink: Du kan da altid prøve at høre, om vi har tid- man ved jo aldrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Lille Milo, hvor er han sød. Bare han skulle hjem til Tyson og mig og bo... søde vapper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Jeg kan godt forstå du er en stolt hundemor Milo er den sejeste lille Milo jeg nogen sinde har set (på billeder) Må lige sige igen, at Milo ser altså dejlig ud Hmm, monstro man kan få sådan en taske til aslan det kunne være han ikke blev kørersyg i den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Jeg kan godt forstå du er en stolt hundemor Milo er den sejeste lille Milo jeg nogen sinde har set (på billeder) Må lige sige igen, at Milo ser altså dejlig ud Hmm, monstro man kan få sådan en taske til aslan det kunne være han ikke blev kørersyg i den HAHA Gad i hvert fald godt se billeder af det så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 HAHA Gad i hvert fald godt se billeder af det så Ham foran og mig på bagabægeren så er der modvægt, det kunne måske godt lade sig gøre...........og måske jeg bare skulle lade Milo drengen om at være sej :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Ham foran og mig på bagabægeren så er der modvægt, det kunne måske godt lade sig gøre...........og måske jeg bare skulle lade Milo drengen om at være sej :blink: Hehe vi har faktisk overvejet om man kunne lave en til vores cykel trailer, vi har ikke bil og gå turen til stranden er lige lang nok for os alle... så hvis der er nogle der har en go ide til en "taske" ting til en cykel trailer og en hund på 35 kilo, så kom frisk.. Må indrømme jeg ikke er vild med små hunde, men milo hører til dem der får mig til at smile, sød lille vaps :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Må indrømme jeg ikke er vild med små hunde, men milo hører til dem der får mig til at smile, sød lille vaps :blink: Samme her, men milo har taget mig med storm! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Hehe vi har faktisk overvejet om man kunne lave en til vores cykel trailer, vi har ikke bil og gå turen til stranden er lige lang nok for os alle... så hvis der er nogle der har en go ide til en "taske" ting til en cykel trailer og en hund på 35 kilo, så kom frisk.. Må indrømme jeg ikke er vild med små hunde, men milo hører til dem der får mig til at smile, sød lille vaps :blink: Samme her, men milo har taget mig med storm! Aww hvor er I søde :oops: Jeg blev helt rørt og glad da jeg læste det :oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Årh han er bare lækker ham milo-fyren:cool: Kommer i til vejen? For så MÅ jeg bare nusse babyhund!!!!:mrgreen: (kan man ikke få et link til den taske? Jason er ved at være (læs: han ER) for stor til sin så jeg leeeeeder efter en større, men de er alle samme størrelse eller mindre, desværre) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Årh han er bare lækker ham milo-fyren:cool: Kommer i til vejen? For så MÅ jeg bare nusse babyhund!!!!:mrgreen: (kan man ikke få et link til den taske? Jason er ved at være (læs: han ER) for stor til sin så jeg leeeeeder efter en større, men de er alle samme størrelse eller mindre, desværre) Milo er jo også ret lille. Havde egentlig en ide om, at Jason var ret så stor? Men jeg har bare bestilt den hos min cykelhandler. Den hedder kilckfix doggy. Det er et mærke der laver alle mulige ting til at montere på cyklen, så hvis du kan finde en cykelhandler, der forhandler det, så har han sikkert et katalog. vejen? Er det udstilling du tænker på? I så fald nej, da han ikke kan udstilles- Jeg vil ikke have ham løveklippet, og det er den eneste måde at udstille løwchen på. Kan dog godt finde på at tage ham med til udstilling som tilskuer blot på et tidspunkt med alt til sin tid. Tror vi prøver danmarks sødeste hund på lørdag, og giver forhåbentlig janni lidt god omtale Om ikke andet så til dem, der synes han er sød, hvis ikke dommerne synes det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Tror vi prøver danmarks sødeste hund på lørdag, og giver forhåbentlig janni lidt god omtale Om ikke andet så til dem, der synes han er sød, hvis ikke dommerne synes det Sikke en god idé, jeg ville stemme på ham, hvis jeg var dommer! Husk at fortælle, hvordan det går. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Sikke en god idé, jeg ville stemme på ham, hvis jeg var dommer! Husk at fortælle, hvordan det går. Det skal jeg nok. Er sikker på, at Milo synes det er en god ide- han elsker at møde mennesker og hunde, og begge dele kommer sikkert i hobetal, som gerne vil møde lille Milo Jeg gør det mest fordi jeg tror han kan få alle tiders oplevelse.. For lige gyldigt hvad de siger, synes jeg han er sødest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Milo er jo også ret lille. Havde egentlig en ide om, at Jason var ret så stor? Men jeg har bare bestilt den hos min cykelhandler. Den hedder kilckfix doggy. Det er et mærke der laver alle mulige ting til at montere på cyklen, så hvis du kan finde en cykelhandler, der forhandler det, så har han sikkert et katalog. vejen? Er det udstilling du tænker på? I så fald nej, da han ikke kan udstilles- Jeg vil ikke have ham løveklippet, og det er den eneste måde at udstille løwchen på. Kan dog godt finde på at tage ham med til udstilling som tilskuer blot på et tidspunkt med alt til sin tid. Tror vi prøver danmarks sødeste hund på lørdag, og giver forhåbentlig janni lidt god omtale Om ikke andet så til dem, der synes han er sød, hvis ikke dommerne synes det Nej, så stpr er jason nu ikke - tror han er lidt større end löwchen, men omkring 4,5 kg vejer han (det hele er jo bare pels på ham). Jeg kigger forbi en cykelhandler og ser om de har noget eg kan bruge... Vejen er en udstilling, ja Jason skulle jo absolut heller ikke være udstillingshund! Men jeg lod være med at klippe ham kort, da jeg synes babyklipningen var så sød og da hn skulle klippes første gang efter jeg havde fået ham hjem så tænkte jeg at jeg jo liiiiige kinne se hvordan det gik til en udstilling og lade være med at klippe ham ned:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Fandt lige et link hvor du kan købe den. Bare husk at du også skal have styrbeslag til den- de følger ikke med. Jeg har købt det med lås, så man kan lade tasken sidde på cyklen hvis man skal have Milo med ned til stranden f.eks. Stinnemus - hvor stor er Jason? Bare ca. mål og vægt. Måske jeg har et helt forkert billede af ham, men han ser bare så stor og flot ud på din avatar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 lol du skrev det med størrelsen mens jeg skrev det andet indlæg Men bare spørg om de bestiller hjem fra klickfix. Der var ingen steder i Århus hvor de rent faktisk havde den på lager da det ikke er noget der "sælger sig selv", men kunne bestilles let, og det gik rigtig hurtigt med at få den hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Fjunte Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Hvor er han sej, sådan at tage det hele i stiv pote. Den er nu da smart sådan en cykeltaske. Har kun se 'reklamer' for den - aldrig i brug. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Hvor er han sej, sådan at tage det hele i stiv pote. Den er nu da smart sådan en cykeltaske. Har kun se 'reklamer' for den - aldrig i brug. Den er virkelig praktisk. Især fordi vi ikke har bil. Men nu kan vi tage Milo med alle steder. Han kan jo bus og tog som alle andre hunde, men vi kan også køre når vi vil, og uden at betale for det. Det synes jeg er skønt, og ikke at være bundet af noget som helst Man kan jo heller ikke tage tog og bus alle steder hen, og er ikke i tvivl om at han nyder den friske luft og udsigten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Jeg fandt forresten cykeltasken pga en tråd herinde. Den er bare gammel, så ved ikke om linksene er noget værd længere, men du kan i hvert fald se, hvad der bliver skrevet om den. Og vil jo ikke tage al æren, når det er en herindefra, som har givet mig ideen http://www.hunde-forum.dk/debat/1058-cykeltaske-til-hund.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Ellers kan man også bestille cykelkurve til hunde på http://www.4hotdogs.dk. De har to slags. Jeg har selv den firkantede (af mærket Pet Cruiser) til Tyson og er rigtig glad for den. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts