Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen.

En af mine shiba-hvalpe er med i "Hund og Træning"s foto-konkurrence for juli. Hun stiller op under navnet "Kulmule" (hun har ikke fået et rigtigt kaldenavn endnu). Vær sød at stemme på hende, hvis du kan li' billedet :-).

Foto-konkurrencen kan ses her:

http://www.hundogtraening.dk/foto/juli/juli_08.htm

Og her er en direkte link til "Kulmule"'s billede (så er det lettere at finde :-)):

[media]http://www.hundogtraening.dk/foto/juli/st/shibahvalp.jpg[/media]

"Kulmule" sender mange slik-slik til alle, som stemmer på hendes billede :-D.

Kh Karin og "Kulmule"

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, helt ærligt... Hvordan havde I to forstillet Jer, at man skulle kunne vælge en ud af de to smukke hundevapsere?

Hvor er både Kulmule og Svea dog dejlige :-D

Bankov: Kan det passe, at jeg så en af dine hundehvalpe hos Futtes Hundeskole i søndags? Sådan en fin lille bamse af en hvalp?

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, helt ærligt... Hvordan havde I to forstillet Jer, at man skulle kunne vælge en ud af de to smukke hundevapsere?

Hvor er både Kulmule og Svea dog dejlige :-D

Det er de nemlig! :-D

Bankov: Kan det passe, at jeg så en af dine hundehvalpe hos Futtes Hundeskole i søndags? Sådan en fin lille bamse af en hvalp?

MVH

Wivian

He-he, jo det skal nok passe :-D. Hun er en dejlig lille pige, med nogle rigtig søde ejere. Går du også på samme hold?

Link til indlæg
Del på andre sites

He-he, jo det skal nok passe :-D. Hun er en dejlig lille pige, med nogle rigtig søde ejere. Går du også på samme hold?

Nej, jeg går på holdet efter med Jessie, men jeg kom i god tid i søndags og stod og kiggede på - uden hund, der lå derhjemme og kom sig oven på hendes akutte allergiske reaktion og en formiddag hos Københavns Dyrehospital.

Hun er godt nok sød - da det hele blev lidt for meget for hende (man bliver jo lidt træt af al den lærdom), så ligger man sig da bare ned mellem "mors" ben og sover :mrgreen: Krøllet fuldstændig sammen som en snegl.

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites