Bankov Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hej allesammen. En af mine shiba-hvalpe er med i "Hund og Træning"s foto-konkurrence for juli. Hun stiller op under navnet "Kulmule" (hun har ikke fået et rigtigt kaldenavn endnu). Vær sød at stemme på hende, hvis du kan li' billedet . Foto-konkurrencen kan ses her: http://www.hundogtraening.dk/foto/juli/juli_08.htm Og her er en direkte link til "Kulmule"'s billede (så er det lettere at finde ): [media]http://www.hundogtraening.dk/foto/juli/st/shibahvalp.jpg[/media] "Kulmule" sender mange slik-slik til alle, som stemmer på hendes billede . Kh Karin og "Kulmule" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Nuij hvor er hun nuttet... ja jeg har hvertfald stemt på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karumski Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Så har "Kulmule" fået min stemme. :5up: Hun er da for søøøød. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Jamen der er jo to vi kender En skam man ikke kan give to stemmer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Så har Svea fået konkurrence... Så sød er kulmule Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bankov Besvaret August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Så har Svea fået konkurrence... Så sød er kulmule For søren da også - jeg havde ikke set at din Svea også var med. Svea ser bare skøn ud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Jeg er nu mest til Svea, så hun får min stemme:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 For søren da også - jeg havde ikke set at din Svea også var med. Svea ser bare skøn ud :5up: Tak :kys: Jeg er ret glad for det billede... Men kulmule er da også bedårende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Ej, helt ærligt... Hvordan havde I to forstillet Jer, at man skulle kunne vælge en ud af de to smukke hundevapsere? Hvor er både Kulmule og Svea dog dejlige Bankov: Kan det passe, at jeg så en af dine hundehvalpe hos Futtes Hundeskole i søndags? Sådan en fin lille bamse af en hvalp? MVH Wivian Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bankov Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Ej, helt ærligt... Hvordan havde I to forstillet Jer, at man skulle kunne vælge en ud af de to smukke hundevapsere? Hvor er både Kulmule og Svea dog dejlige Det er de nemlig! Bankov: Kan det passe, at jeg så en af dine hundehvalpe hos Futtes Hundeskole i søndags? Sådan en fin lille bamse af en hvalp? MVH Wivian He-he, jo det skal nok passe . Hun er en dejlig lille pige, med nogle rigtig søde ejere. Går du også på samme hold? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 He-he, jo det skal nok passe . Hun er en dejlig lille pige, med nogle rigtig søde ejere. Går du også på samme hold? Nej, jeg går på holdet efter med Jessie, men jeg kom i god tid i søndags og stod og kiggede på - uden hund, der lå derhjemme og kom sig oven på hendes akutte allergiske reaktion og en formiddag hos Københavns Dyrehospital. Hun er godt nok sød - da det hele blev lidt for meget for hende (man bliver jo lidt træt af al den lærdom), så ligger man sig da bare ned mellem "mors" ben og sover Krøllet fuldstændig sammen som en snegl. MVH Wivian. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 I to har sq nogle skønne hvalpe Men jeg kunne altså ikke stå for kira, der er ved at blive slugt af sandet :lol: Helt vildt griner billed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Jeg er nu mest til Svea, så hun får min stemme:blink: Ja, jeg har altså også stemt på Svea :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts