Gæst spitZ Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Skru lidt ned for lyden, den er lidt skinger (både mig og hunden) Det er bare såååå svært at være en lille hund, men jeg synes nu han kæmper flot for at gøre som der bliver sagt Tak til Puma for at have lært mig at tage af bordet med det samme jeg er færdig med at spise! s1189.photobucket.com/albums/z435/Fotokonto/Puma/?action=view¤t=SDC16678.mp4 Kan desværre ikke finde ud af at ligge det som link, så det skal kopieres Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Måske her:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Måske her:hmm: Hvordan gjorde du det?? Når jeg gør det står der bare der mangler plug in og jeg kan ikke installere dem... Det kan da ikke være fordi jeg bruger mac? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Nej SÅ må grænsen være nået, nu melder vi dig sq - den staaaaakkels hund er da ved at døøøø af sult!!! Og den onde moar sidder bare og siger "nej!"... Det er godt nok svært for ham, hva'?? Men han er dygtig, han gør det sq ikke! :5up: Mht. video, jeg skriver [media]xxx[/media] hvor xxx så er www-adressen på videoen. Så plejer det at funke! Og jeg har også Mac! Selvfølgelig... :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Jøsses da også, bette pus er SÅ suuuuuuulten Og så skal jeg da love for at overspringshandlingerne kommer til sidst, da det bare bliver ALT FOR fristende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Jøsses da også, bette pus er SÅ suuuuuuulten Og så skal jeg da love for at overspringshandlingerne kommer til sidst, da det bare bliver ALT FOR fristende Neeeej, det er da ikke overspringshandling, det er bare halen som pludselig begynder at klø! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Nej SÅ må grænsen være nået, nu melder vi dig sq - den staaaaakkels hund er da ved at døøøø af sult!!! Og den onde moar sidder bare og siger "nej!"... Det er godt nok svært for ham, hva'?? Men han er dygtig, han gør det sq ikke! :5up: Mht. video, jeg skriver [media]xxx[/media] hvor xxx så er www-adressen på videoen. Så plejer det at funke! Og jeg har også Mac! Selvfølgelig... :5up: Ja han er meget dygtig! Han gør det tit, hvis han f.eks. får øje på en hårelastik eller sodavands flaske kapsel (ynglings forbudte ting) på bordet, så sætter han sig og stirre på den, kigger på mig og laver sådan en knurre/pive-lyd og kigger på elatikken igen. Men han gør det ikke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Nej SÅ må grænsen være nået, nu melder vi dig sq - den staaaaakkels hund er da ved at døøøø af sult!!! Og den onde moar sidder bare og siger "nej!"... Det er godt nok svært for ham, hva'?? Men han er dygtig, han gør det sq ikke! :5up: Mht. video, jeg skriver [media]xxx[/media] hvor xxx så er www-adressen på videoen. Så plejer det at funke! Og jeg har også Mac! Selvfølgelig... :5up: Hov, det hele kom vist ikke med der! Der står [ media ] xxx [ /media ] bare uden mellemrum! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Ja han er meget dygtig! Han gør det tit, hvis han f.eks. får øje på en hårelastik eller sodavands flaske kapsel (ynglings forbudte ting) på bordet, så sætter han sig og stirre på den, kigger på mig og laver sådan en knurre/pive-lyd og kigger på elatikken igen. Men han gør det ikke! Altså, Puma... Andre hunde leger med tyggeben og gummiting - sguda ikke med hårelastikker!!! Hold da op, han ser bare så charmerende ud, håber jeg får lov at møde ham IRL en dag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Altså, Puma... Andre hunde leger med tyggeben og gummiting - sguda ikke med hårelastikker!!! Hold da op, han ser bare så charmerende ud, håber jeg får lov at møde ham IRL en dag! Jo da, hårelastiker og skrugelåg Hans ynglings legetøj som er lovligt det er ness kaffe låg Det er en fest når han får sådan et. Eller wc-papirs rør. Og så har han en undertøjs fetish som går ud på at stjæle BH'er og bide stropperne over Det legetøj jeg har købt i dyrebutikken gider han faktisk ikke specielt (hvilket jo kun er godt for min pengepung, havde bare været rart at vide inden jeg købte mig fattig i hundelegetøj)... Det kan være jeg kommer og kigger engang hvis i skal til konkurrence herovre ad, Puma er jo kommende agility-stjerne (han ved det bare ikk endnu) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Jo da, hårelastiker og skrugelåg Hans ynglings legetøj som er lovligt det er ness kaffe låg Det er en fest når han får sådan et. Eller wc-papirs rør. Og så har han en undertøjs fetish som går ud på at stjæle BH'er og bide stropperne over Det legetøj jeg har købt i dyrebutikken gider han faktisk ikke specielt (hvilket jo kun er godt for min pengepung, havde bare været rart at vide inden jeg købte mig fattig i hundelegetøj)... Det kan være jeg kommer og kigger engang hvis i skal til konkurrence herovre ad, Puma er jo kommende agility-stjerne (han ved det bare ikk endnu) Hi hi, Puma lyder som en sjov hund!!! :banan: Vi kommer helt klart til stævner næste forår/sommer, så mon ikke jeg får set ham til den tid, så? Det håber jeg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Hi hi, Puma lyder som en sjov hund!!! :banan: Vi kommer helt klart til stævner næste forår/sommer, så mon ikke jeg får set ham til den tid, så? Det håber jeg! Vi skal i hvert fald ud og se på agility til næste forår så det er meget muligt. Og ja, nu har jeg jo ikke noget at sammenligne med da han er min første hund, men jeg synes han er fantastisk sjov! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Ahahaha hvor er han vild! - Men ja, dét der, det er altså selvkontrol - det minder mig lidt om en vis Voodoo Hov, det hele kom vist ikke med der! Der står [ media ] xxx [ /media ] bare uden mellemrum! Hehe dit første indlæg gav virkelig heller ikke mening Jeg plejer at sætte linket ind via "indsæt link" og så skrive media og /media i stedet for URL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 hahahah stakkels Puma ... så lige en anden video - og hvor er han god til sin elefant øvelse :hjerte: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 hahahah stakkels Puma ... så lige en anden video - og hvor er han god til sin elefant øvelse :hjerte: :5up: Tark! Den er nu ret gammel det var det første han lærte, han kan TUSIND ting nu :klap: Du så selv hvor fint han kan sidde pænt (nogengange )... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Årh hvor er han skøn, så morsomt at se, og han er dygtig selvom det måske kunne være sjovere for dig i længden at han bare sad stille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Årh hvor er han skøn, så morsomt at se, og han er dygtig selvom det måske kunne være sjovere for dig i længden at han bare sad stille Det arbejder vi på Indtil videre tager vi bare ud af bordet Han opføre sig heldigvis ikke sådan mens vi spiser, der respektere han fint et nej og går væk når jeg beder ham om det (sjovt nok tigger han kun ved kæresten :hmm:)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts