Gæst Stump07 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 hejsa... Vi har de sidste par måneder overvejet og få os en hund mere.... Selvom vi dog har 3 dejlige samojeder.... Så derfor har jeg søgt og søgt omkring Udstationerings hunde... og læst og læst men, vil gerne høre om i har nogle gode eller dårlige affaringer med det? Og hvor i evt fandt jeres Udstationerings hund henne? hvis der dog er nogle der har sådan en hund:) Da dette nemli er noget vi godt kunne tænke os... Vi kan rigtig godt li at bruge tid på vores hunde med hensyn til Træning/ringtræning/svømming/udstillinger.... Dette er også en af grundene til vi søger en hund mere:) Fordi at vi sys nogle gange det er lidt synd at f.eks. det lidt ældre hund som er 2-3 år skal være alene hjemme når man har de 2andre hunde med til træning eller udstilling... Derfor har vi meget overvejet at få nummer 4 hund... så der er 2 hjemme og 2 med... Sys det er så synd at lade den ene være helt alene hjemme ....Ihhh man føler virkelig man har svigtet den... føler jeg ihvertfald.... Så vil MEGET gerne høre fra folk der evt kende kennel'er der mangler Udstationerings familie..... Og Racen har dog ikke den store betydning omkring hvilken hund det skal være... Men Helst lille hund , mellem hund... Maks Boxer-samojede størrelse P.s. vil dog helst ikk skrive en Roman omkring hvem vi er, hvad vi kan tilbyde og sådan.... dette ville jeg helst snak med evt kennelen om så mangler Udstationerings familie - Men folk skal da være velkommen til skrive hvis de ville vide mere om os:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Inden jeg kommer med for mange holdninger, tanker og forslag, bliver jeg lige nødt til at blive lidt klogere: Er den ældste af jeres tre hunde 2-3 år gammel (syntes jeg at kunne læse i følgende: "vi sys nogle gange det er lidt synd at f.eks. det lidt ældre hund som er 2-3 år skal være alene hjemme....")? Hvorfor har I fået interesse for at have en udstationeringshund kontra at købe en? Hvorfor er der intet ønske om race? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts